MA tean et mu postitused on viimasel ajal harvemaks ja harvemaks jäänud. Põhjust nagu polekski, lihtsalt kõik on taaskord ettevõtmises.  Tänupyhad seljataga, ja ma polegi kindel mille peale ma tänulik tegelikult olin või olen. On ju palju asju mille üle tänu tunda. Et mul on katus pea kohal, et mul on tore ja töökas abikaasa, ning väga tubli poiss, kes mu närve alati proovile paneb… LOVE YOU GABRIEL. Samuti olen tänulik selle yle, et mul on olnud võimalus elada Euroopas=EESTIS, Ameerikas–New Jersey ning Californias, ning nyyd lõpuks siis AASIAS –Pekingis.  Olen tänulik selle yle, et ma ei pea töötama ning minu tööks on toidu valmistamine perele mida ma armastan teha. OOTAN õhtuid et saaks taas kord kokata.   Tegelikult olen tänulik ka selle yle, et ma  olen saanud elada oma elu ysna lihtsalt, ning ma ei kujutaks seda kõike teisiti ettegi.

Kuid mis juhtub siis kui Eestlanna, kes on Ameerika passiga, ning asub elama Hiina?  Elu  on huvitav, ning tundub et  järjest huvitavamaks läheb. Olen õppinud siin 1200  RMBse kauba kauplema 100 peale, sest see on seda hinda väärt. Olen õppinud morni nägu tegema , sest NII PEAB SIIN. Olen õppinud  oma USA nõudmised  kus kurat jätma, ning väheke HIINASTUMA. Kõik on ikka kuradi teistmoodi siin.  90% alkoholist poe lettidel salakaup,  yleeile nägin telekast kuidas METT TEHAKSE… mingi sitane läga segatakse teise igase lägaga ning pannakse maitse ning lõhnaained juurde et meena poes myya.. JA SEDA TEHAKSEGI… Jasmiini teed palun hiinas mitte osta, kuna see on ka keemiline tee, Jasmiin on hiinas  praktiliselt defitsiit, kuid nõudlus selle järele on suur, ning LOLLID TURISTID  OSTAVAD igasugu sitta kokku…   Ma ei räägi sellest mis riik teeb et väga palju sitta siin  kinni mätsivad, ning rahvale teada ei anna… Aids-HIVi arvatakse siin olevat kusagil paari miljonil inimesel,kuid riik mainib ara vaid 100 000 midagi.  Ja miks? RAHA, ykskoik kes on nous GOVERNMENTile raha maksma, saab thumbs up rääkida ning teha mis tahavad. Mis siin Riigis toimub on imelik, kuid samas imelikult  amazing. Kuidas saab usa Hiinale nii palju võlgu olla. USA on nii palju parem , nii palju puhtam ,ning organiseeritum. Siin on raha näha vaid kohtades mis on mõeldud võõramaalaste  ehk siis lääne rahva jaoks. Kohalikud elavad jubedates tingimustes, kuid nagu ma aru saan on pururikkad, kuna riik ning kinnisvara  firmad maksavad neile suuri summasid et nad koliksid yhest kohast teise.   On ju hiinas ytlemine, et vota siga seapesast valja, kuid ta jääb ikka seaks edasi.. Ka siin on samamoodi.Pane seale huulepulk suule, anna talle kätte  EHTNE louie vuitton kott, ning saada midagi tegema…  Kohe on aru saada et oink oink on … Kui arvate, et kuidas ma nii võin võrrelda, siis need sõnad on meie tuttava, rikka hiinlanna sõnad, kes puutub selle uusrikkusega iga päev kokku..

ok.. lõpetan selle hämamise, te niikui nii ei kuula. hehe.  KUID NYYD SIIS SUPER UUDISED MINU ENDA JAOKS……

JÕULUD EESTIS!!! YEAH!!!!  Jouan Tallinnasse kusagi 17stkymnenda Dets. ohtul 5.30 Finnairiga. Ning tagasi lendan Teisel Jaanuaril 12.40  lõuna ajal .  Paar plaani on ka tehtud. 20ndal detsembril lahen Tartusse Teatrisse  Nääripidu vaatama .  22 on ka Tartus mingi yritus,  KES tahab kokku saada, andke teada. Äkki õnnestub. Kui ei, siis  Ootan teid kõiki Pekingisse kylla. Tegelikult elu siin pole jube kui turistina maad uurid😀

KOhtumiseni Eestis😀

This slideshow requires JavaScript.

 

 

One thought on “

  1. Elen ütleb:

    Jõulud Eestis, rõõmustan koos sinuga! Võta päike kaasa, et saaks sutsu lund sulatada ning ikka lennujaamast sihtkohta jõuaksid.

Lisa kommentaar

