Sain taaskord Uue Emaili endale postkasti ..

No mis teed siis seal Hiinas?  Kuidas elu  on?  Odav onju? Loen kyll su blogi, kuid mitte ei saa aru , miks ja kuidas?

No, mis mul sellisele kysimusele ikka vastata et- Elan, elu on huvitav ja odav vaid siis kui viitsid kogu aeg  kaubelda.

Annan teile taaskordliku ylevaate. Lihtsa ylevaate. Meil on siis nyyd AYI,  kes on super inimene.  Ta oskab vaga hasti koristada , kuna koolitasin ta valja, kuidas meie majas PEAB koristama.   Ta on meil poole kohaga. Kella 7smest ( umbes, kuni kell a12.3ni ) . Ta koristab, peseb pesu, organiseerib asju ning ykspaev avastasin teda mu kingi puhastamas, mille peale ma tegin suured silmad ja ytlesin, et EI, EI , Ei , ta ei pea seda tegema. Tema aga  vastu. ME maksame talle palka  koige eest, ja kui ta naeb et midagi vajab tegemist , siis tema peab selle ara tegema. Mina siis talle vastu et. OK.  XIE- Xie..   Tubli  oled.  Mille peale meie Ayi laheb tavaliselt naost punaseks ja  asjatab edasi…  Saime temalt ka  vaikese hea kommi, et oleme nimelt yks  vahestest peredest kes teda INIMESENA on kohelnud… No ma ei saa aru mis on siis Ebainimlik kohtlemine???

Jah, kui ayi koristab, siis ma saan rahulikult POES kaia, toidu jarel, riide poodides,   jne. Tavaliselt kain kusagil 3-4jas toidupoes, et saada katte toiduained mis mulle vaja on.  Seda tegevust teen ma nadalas 2 korda. Ja pole lihtne.  Valikud poodides on JULMALT HEAD esmapilgul vaadates, kuid siis vaatad  silte ja ei saa mohkugi aru. TIhti teen toiduainest pildi, saadan nickile ja lasen ymber tolkida. — Just mis on toidu sees. Kui saan temalt ja voi ei vastuse, siis ostan voi ei osta… vastavalt siis mis  on koostisained. Kuna Ayi teeb ara koristamistood, siis minu stressi tase on ikka 80% madalam. Enam ma ei hadalda et JUST KORISTASIN, mis teil viga on, et ei saa enda jarelt ara koristada. NO come on, kaua voib… Nyyd olen rohkem  rahulik ja  enesega ka rahul.   Kui aus olla, tunnen isegi halvasti vahetevahel, kuna tunnen vajadust Ayiga yhte kampa lyya ja maja koos korda lyya…

Shopingus. Poes kain iga paev, Window shopping ikkagi. vaatan katsun, ja kauplen. Kui ei suuda hinda alla kaubelda, ei osta. Lahen tagasi jargmisel paeval ja tavaliselt saan selle mis tahan. VIhkan vaid seda et koik asjad mis mulle meelidvad ON   “disainerite”  nimedega .. Tahaks T sarki osta ilma mingi Zara voi Prada, voi Chanelita.  Lihtsalt tahaks ODAVAT asja osta. Kuid Hiinlaste jaoks on oluline “brand name”, ja kui neil pole raha oiget osta, on nad nous  voltsi voimalikult maitsetult kandma. Vaid vahesed suudavad vaga super  maitselised olla..

Panin tahele ka siinsetes Eestlaste seltskonnas, et volts LV ja   Burberry ikka mollavad. Valest on lihtne aru saada, kui oled harjunud elama ehtsas disainerite nimesilte armastavas naabruskonnas.

Mis veel teen- Loen palju laste reaamatuid  ja vaatan palju hiina telekat ,et saada aru kuidas koik see keel ikkagi toimib.  Keeruline on.  KUID ma ei julge oma suud veel lahti teha. Mu ajus on Hiina keel nagu toimumas, kuid kui keegi isegi yritab minuga sel teemadel raakida, siis ma kivistun ja unustan koik.. Nagu eksami eelne periood.

2 korda nadalas kaib Hiina keele opetaja , kellega ma suudan ilma syyta Hiina keeles raakida, sest ta on harjunud vooramaalastest aru saama, ja ei naera mu vigade yle, vaid parandab nad, ja seletab kui ma midagi valesti ytlen.

Gabrielil kaib kaks korda nadalas Klaveri opetaja, kes on KATOLIK… NOOR 19 aastane. Kaib igal voimalusel kirikus, ja tahab Gabrielile rohkem usklikku muusikat opetada. EI…

Samuti vean Gabrieli tema mangukaaslaste juurde, vahel taksoga vahel jala.

Kain kohalikus Haiglas korra nadalas et  enda eest hoolitseda- naonahk, seljavalud, rohud , jne.

Jalutan iga paev kusagil 2 tundi oues, mis sest et miinus kraadid on.

ja Koige tipuks olen nyyd taaskord oma abikaasa alluvuses- Marketing Coordinator. Pean ka vahetevahel tood tegema. Vihkan seda, kuid teen ara , nende paari vene kleindi jaoks tolgin sonaraamatu abil arikirju… VUIH. kui vastik. Ei oska enam vene keelt.😦

Mu elu tundub nagu mee lakkumine, ja ongi, kui seda oiget mett siin vaid oleks. Kuid reaalsuses olen meeleheitel et pean siin elama.   Mul on huvitav ja uus ja mis koik veel, kuid Ma olen Yksi, ja ma ei suuda ,  voi ei taha uusi tutvusi luua, yritan, kuid millegiparast koik on kuidagi “imelik”minu jaoks. Olen harjunud Ca laid back elustiiliga…

AND Ikka ..Regina on alati minu motetes. Olen onnelik, et ta ei pea siin olema- Hiinas olema. Ta ei suudaks seda… xoxoxo …

Lisa kommentaar

