Statistikat ka..

Regina. Minu imekaunis voitlejanna . Raamatut on myydud  402 eksi 58 157.- eest

Haiglale sellst 11221 kr.  Ylejaanud on tolkijatele, kirjastajatele, ja muudele tegelinskitele😀 Mul on nii hea meel hetkel😀

Nyyd aga veidike millestki muust. Juhtusin just online Naistelehest lugema nende kysimust-  Kas moned naised on loodud poiste ja teised tydrukute emadeks.  Yldiselt ei peaks ju vahet olema. Ema on ema ja ema kohus on hoolitseda koigi laste eeset nii vordselt kui voimalik? Right?  Kuid ma joudsin juba ammu jareldusele, et ma olen loodud tydruku emaks. Ma lihtsalt ei suuda Gabrieliga seda oiget keelt leida.  Me saame kyll vaga hasti labi, kuid ma ei viitsi myrada ja maadelda, ja  “poiste” juttu raakida. Ma tahaks heameelega Reginaga kleite selga proovida, ja kyysi varvida ( temal), ning  disney kanalit vaadata …

Yhesonaga, tahaks olla yks suur eputis ning asjatada teemadel mis mind huvitavad… MOOD, ajakrijad, varvid,    jne… Gabrieliga on yldiselt vaga lihtne, kuid samas ka vaga keeruline.  Nick saab Gabrieliga vaga hasti hakkama. Mina aga- Oi, oi, oi. Sellised tylid peame maha, et anna minna. Kuid paeva lopus tuleb Gabriel ikkagi minu juurde ja ytleb- Sa oled kyll, yks kuri emme, kuid sa teed hasti syya.     MINA aga tahaks, et ta ytleks. et olen yks ytlemata “COOL” mom… Mida ma ei ole, ja ei suuda lihtsalt olla. Ytlesin seda ka gabrielile. Ma pole Matemaatik , ja planeetide uurija- Nick on seda.  Ma voin sinule Raamatuid lugeda ning joonistada ning muusikat kuulata, kuid ara palun kase mul sinule matemaatikat opetada… hehe.

 

Yldiselt. Ma olen loodud lihtsalt hoolitsejaks, mitte opetajaks.  Ma voin ka opetada, kuid vaid teemadel mille vastu minul huvi on. Mitte teemadel , mida mind sunnitakse opetama ning seletama… Keeruline verk. … 

5 thoughts on “Statistikat ka..

  1. Mari ütleb:

    Ma kunagi kusagilt lugesin, et poistele ongi ema oluline esimestel aastatel(hoolitsejana, söötjana, katjana) ja siis kusagil alates 5. eluaastast on isa olemasolu ja eeskuju primaarne. Arvan, et nii see asi ka on.
    Nii, et korras kõik sinu tunnete ja mõtetega. Sa oled lihtsalt heas mõttes “Liiga Naine” ja sellised naised ei saagi vabalt ja mõnuga jalgpalli ning politseid/võmmi mängida.
    niipalju kui ma sinu blogi lugenud olen, siis pole sul põhjust endale mitte midagi ette heita. Sa oled olnud ja oled VÄGA HEA ema mõlemale oma lapsele.

    Ilusat jõuluaega ja varu enda perele enne Eestisse jõudmist villased sokid!:)

  2. caliwitch ütleb:

    Aitah Mari. Ikkagi. Ma vaatan monda SUPER ema mu silmis, kes jooksevad ennast oimetuks kusagil pargis voi rannas. Nii lahe on sellist tegevust jalgida, kuid vaga harva suudan ma ise millegi sellisega hakkama saada.. 😀
    Villased sokid Laenan setomaal kusagist sokikastist…;)

  3. Liis ütleb:

    No näed, kui erinevad on inimesed🙂

    Ise ma ei salli üldse tüdrukute roosat-ninnu-nännut, ja kardan, et kui ma tütre saaks, siis kasvaks temast ehtne Ronja. Kuna mul on 2 venda ja 2 onu, siis olen superrahul, et mul poiss on (võiks 4 olla :D), sest lihtsalt olen läbi ja lõhki poiste-emme😀

  4. Liis ütleb:

    Lisan seda ka, et loomulikult oleksin tütre ka üle väga õnnelik, vahet ju pole.

  5. marju ütleb:

    olen 4 lapse ema
    kahe tütre ja kahe poja
    kahe lapsega on mul väga hea klapp, kahega enam vähem
    hästi hea klapp on mul vanema poja ja vanema tütrega
    vanema pojaga käin ma vahel linna peal käevangus, teeeme koos süüa, arutame asju ka väga isiklikke asju
    vanema tütrega arutame jälle naiste asju
    noorema tütrega koosolemine on vahel raske
    ta mul kuidagi väga boheemlane, kuid kui soone peale saame, arutame asju teeme midagi koos jne
    noorem poiss on teismeline ja temaga suhltemine on mõnikord tõeline peavalu
    oma kolme lapsega olen käinud kaks suve Viljandis rock rambil ja on plaanis see suvi ka minna
    istun ratastooli ja lasen end kahel vanemal lapsel tirida;)
    vanemal tütrele ja vanemal pojal
    noorem poeg häbeneb vist, et ta emal erivajadused on, kui väravast sisse saab, siis ei näita nägugi enam, vanemad lapsed naudivad seda et emme nendega rambil käib
    vahet pole kas poja või tütre ema
    lapsed on lihtsalt erinevad
    mu noorem tütar on hästi klassikalise välimusega, kuid üsna boheemlik eluviisidelt
    vanem tütar on jälle poisilik tüdruk, aga õpib matemaatika õpetajaks
    kui nad väiksesed olid siis õmblesin neile imeilusaid kleite, praegu kannavad nad enamasti pikki pükse

    ma ikka tassin koju kaltsukatest neile ilusaid kleite, mõnikord nad ka need enda omaks tunnistavad
    poisid on ka hästi erinevad, üks on üsna kinnine, aga samas ka usaldav minu suhtes
    teine muliseb kogu aeg, aga samas ei tea ma üldse, mis ta tegelikult mõtleb ja tunneb

Lisa kommentaar

