KISS club..

This slideshow requires JavaScript.

Kirjutan teile ka järjekordsest ööklubi-karaoke baari kylastusest Wanzhous. Anyway, nick ei viitsinud kõikide tuttavate juurde nuudleid ja pelmeene sööma minna, ja nii otsustasimegi yhe ta tuttava kutse vastu võtta ning ta klubis-karaoke baaris suurema istumise maha pidada. SUUR VIGA. miks kysite? Koige pealt selleparast, et WC oli  peegelseintega, potitu, lenini jalaga, ja kui ma seal siis oma asja ajasin, vahtis mulle igast peeglist vastu mu oma ASS.. ning ka sellepärast, et see omanik, kellele kuulsus ja alkohol korraga pähe olid löönud, oli ka oma kombed kuhugi jätnud . Kui me eelmisel aastal kokku saime, siis oli meil  temaga lahe istumine, sai nalja ja pidu missugune. Kuid seekord, oli ta ylbemast ylbem, ei LUBANUD nickil eriti teistega suhelda ning kui ma julgesin midagi vahele inglise keeles öelda, vaatas ta mind korraks sapiselt, kuid siis vist sai aru, et kui naine lubab oma mehel teiste naistega rääkida, siis on ok. Yhesõnaga. Me saime asjast  Nickiga valesti aru, ning selle omaniku  ylbus tuligi sellest, et ta arvas, et kõik naised tahtsid Nicki endale, ning tema töö oli oma roppuse ning ylbusega,  Nicki tuttavad naised Nickist eemal hoida.. haha. Mul ja Nickil oli suu alguses ammuli, kuid siis ma mõtlesin, et kurat kyll. Ma ei saa sellel lasta oma ööd rikkuda lasta. Yks alkoholi joobes  muti mind ei häiri. Tõmbasin ennast ka õllest täis ja  hakkasin hoopis karaoket laulma. Ning Hiinlasele kombe kohaselt õllejoomise mänge teistega mängima. Täringu mängu nimelt. Kui viskad 9, siis pead jooma, kui viskad 8 pead jooma poole poolest, kui viskad seitse, siis pead klaase taitma, ja kui viskad kaks täringut yhesuguste numbritega, siis annad täringud teisele inimesele… (Laua keskel on kolm topsi siis mida kogu aeg taidetakse voi juuakse). Minu arust väga eba hygeemiline õllejoomise mäng, aga noh. Ei hakanud pipardama ja oma klaase nõudma..

Yhesõnaga, jõin ennast ka somewhat täis, laulsin Karaoket, ja lasin sellel Mutil nimega Veronica ennast siis tantsutada ja musitada ja kallistada.  JAH, hiinlased on vaga touchy feely rahvas kui nad täis jäävad. Vaoshoitusest pole jälgegi järel. Nii naljakas seda vaadata.  Ja kui kõik ravas lõpuks täitsa täis jäi, siis hakati Nicki kallal võtma , et kurat, miks ta ikka vahepeal armukesi pidas, ja MIKS ta tahtis DIANAL minema lasta, kuna NII LAHE olen  ja  et kui Dianal ikka vahel armuke oli, siis see on NICKI syy, et  ta ei osanud oma naise eeset hoolitseda. HAHA. Mul läks selle peale tuju kohe paremaks, et WOW, kust leian endale alles fänni klubi.. JA  Kui aus olla, siis oli Nicki päris naljakas vaadata. Tal oli hirm kohe naha vahel, kuna naised vibutasid tema suunas näppu ja muudkui korrutasid, et kui nemad veel kuulevad, et TA DIANALE haiget teeb, siis ta veel saab… hahahaha…
Lõpuks sai meil sellest karaoketamiset ja õlle joomisest kõrini. Otsustasime kella 2he ajal öösel siis street food aka tänavatoitu sööma mina. Kõigepealt kysiti minult et mida ma tahan. Olen väga vürtsika toidu armastaja ja nöudsingi siis  vyrtsikat toitu ja saingi, kuid nagu ma juba kirjutasin eelmises sissekandes ajud ja soolikad, ning sea perseaugu ymbrused mulle kohe mitte ei istu…
Kuid mis mul omakorda silmad suureks ajas on järgmine.
Veronica vend, kes on nyyd abielus  võttis endaga kaasa oma endise tydruk sõbranna kes on tema armuke hetkel kui ta naine on kodus väikese lapsega. Köik peavad sellist suhtumist NORMAALSEKS, kuigi keegi kõva häälega sellest ei räägi et armukesed ning hoorad siin ning seal, on see HIINA kultuuri juures suur tegur.  Kui meil söödud sai, saigi mees lõpuks naiselt kõne et tule koju. Mees musitas oma armukest, ja ytles et peab nyyd naise juurde minema. OK…
Siis meie teine väga hea tuttav. Kutsun teda Skinny Girl, kuna ta nimi ei jää kunagi meele. Kohtusin temaga esimest korda 2006 aasta suvel Pekingis.   Tol ajal oli tal mingi boyfriend kes oli kyll rikas, kuid ta ei hoolinud temast eriti.  Kuid nyyd on see tydruk värskelt abielus ) kusagil kuu aega, yhe väga laheda kutiga.  Iseloom hea, ja välimus  norm ning ka hea töö… KUID, miks see Skinny Girl temaga abiellus? Sellepärast et ta on  VANANEMAS, ja ta isa nõudis et ta kiiresti abielluks ning synnitaks lapse. Tydruk ise ytles, et peale synnitust annab lapse vanematele kasvatada, lahutab, ning   asub elama samasugust elu nagu praegu+ worry free, kohustuste vaba. Tema töö on tehtud, järglane olemas, ning nyyd võib kergemalt hingata.   Kui te nyyd kõik arvate, et oi kuidas nii ikka võib ,  ja kuidas nii julmalt kohe..etc… siis vastan.. TAASKORD täiesti tavaline HIINA suhtumine.    Vanavanemad kasvatavad lapselapsed.  Ning laste töö on hiljem oma vanemate eest hoolitseda kuna nemad enam ei suuda.  Hoopis teine maailm. Millest aga mul väheke kahju hakkas oli see mees.
Naine mainis ära ka oma vestluse käigus et nende sex life is ok, kuus korra  sexivad ja talle aitab..   Ta abikaasa istus samal ajal mu kõrval ja ta kuulas seda yhe kõrvaga pealt, ta silmis oli selline kurbus  ja häbi, et   ka mul hakkas hetkeks kurb.  Hiljem sain Nickilt teada et Mees oli ikkagi abiellunud armastuse pärast, ja kujutan ette, et tema jaoks oli see esimene kuulmine , kuidas ta naine tegelikult temast arvab….
Life on a fast lane. See millest ma kirjutasin on tavaline, kuid on ka erandeid. On  peresid kes armastavad, tahavad last, planeerivad seda, otsivad seda armastust ja leiavad ning jaavad elu lopuni tanu sellele kokku. Kuid  rohkem esineb ikkagi sellist….. HOORAD involved suhteid, kuna neid Hoorasid on  ikka vaga palju igal pool…
Nii.. Igav mul juba ei hakka😉

Lisa kommentaar

