Reede

Peaks olema nagu tore tunne tunne, et nädalavahetus nagu ees, ja peaksime olema super hyper excited, kuid tegelikult on ikka jama tuju. ALustan Gabrielist.
Kolmapäeva hommikul ärkas armas dude yles ja ytles, et tema kooli ei taha minna, kuna tal on nohu. Mina siis vastu, et ei ole midagi. Palavikku sul pole ja lähed kooli nagu iga laps täna . OK. Neljapäev oli vaba päev ja me otsustasime siis loomaaias ära kaija. OK. Ohtul Gabriel mainis, et tal kurk valutab, kuid ei ole hullu, kuna kurk valutab vaid veidikene. Mina jälle vastu, et kui veidikene siis veidikene. Reedel, ehk siis täna ärkas ta yles, ja oli näost valge. Kysisin, kas on midagi viga, kas kusagil valutab. Gabriel vastu, et EI VALUTA; ja lõpetagu ma uurimine. Mulle ikka ei andnud rahu. Korraga hakkas Gabriel ennast kratsima. Igalt poolt. Mul kohe silmad suured, ja juuksed turri tõusmas. Ja oli põhjust ka. Gabrieli keha oli täis mingit imelikku löövet. Kõrvad, selg, rind, jalad, kõht ja ka randmed..
Helistasin Kiiresti meie rahvusvahelisse haiglasse, United Family healtcare , ja soovisin lastearstile aega kinni panna. Saingi sama päeva lõuna ajaks.
Arst vaatas Gabrieli yle+ väga armas ja hea meeleoluga Filipiinlanna. Vaatas Gabrielile suhu ja ytles–OOOOH, ja tegi samas suured silmad. Siis vaatas Gabrielile kõrvadesse, ja vasakusse kõrva vaadates, kuulsin uut UUUUUUUUHHHHHHi. Siis kraapis ta Gabrieli kurku testide jaoks. ja Ytles. Teie pojal on keskkõrva põletik, ja strep throat ( pole kindel kuidas Eesti keelde tõlkida). Kuid kurgu haigus on väga nakkav, ning see strep lõi tal ka nahale välja, ning nyyd on siis Gabriel seest ja väljast poolt nakkav. Mina siis, ok. Nakkav siis nakkav. Mis mul muud yle jääb. . Saime antibiootikumide kuuri peale . Ilma seekord tõesti ei saa. Kaks väga valusat haigust korraga. Kõrvapõletik ja viiruslik kurguhaigus. AAH. Life is fun.
Miks ei oska Gabriel põdeda haigusi ykshaaval ? Tal läheb hetkel hästi, ta ei hädalda, et valus on, ta ei nuta ja nori ja jonni. Ja ma olin yllatunud ka sel puhul, kui õde pidi teda nõelaga paar korda torkima et verd kätte saada, ei nutnud gabriel, ta vaatas rahulikult pealt, ja isegi näitas õele, et äkki sellest veenist oleks parem verd võtta… ( Selline tunne oli, nagu Regina oleks talle nõu andmas)… My boy is growing up….

Ja nyyd siis teine BS… jah, meie VPN ongi Hiina poolt blokitud.Paljud on selle juba tagasi saanud, kuid kuna minu Handy man on Usas hetkel koos oma arvutite ja infoga, siis ma ei saa midagi hetkel teha. Nyyd elan siis täpselt seda elu ja saan täpselt seda infot mida

Hiina saab. Kuidagi väga pime tunne on. Ei pääse ligi lihtsatele asjadele mis omast arust ei tohiks kedagi hirmutada. Hiinal on oma Facebook ja om

 

a Youtube, ja oma Ebay… mida kyll kontrollitakse .. kuid come on? Minu kysimus on see, millist kahju Hiina riik saaks sellest kui kogu maailm oleks neile avatud?? Seda et Guessi riided Usas maksavad poole vähem? ( Lihtsalt iroonitsen, kuna guessi kaupa tehakse ka siin julmalt järgi, ja myyakse hinge hinnaga.+kui kaubelda ei oska..)
AH, yldiselt olen teisipäevani Hiina riigi kontrolli all….

Eelmise fotoalbumi fotost. Kysiti lapse pykside kohta. JAH,  Hiinas ( mitte igal pool) Hong kongis on sildid parkides yleval, et palun mitte kuseda ja kakada murule, ja see pole mõeldud koerta ja kasside jaoks, vaid INIMESTE. Yldiselt  Hiinlased usuvad, et mähkmes istumine pole tervislik lapsele, ja kui lapsel tuleb häda, siis teeb selle häda ära seal kus tahab. Ja Hiina tänavapildis on sellised pyksid ning lapsed väga normaalne nähtus.

2 thoughts on “Reede

  1. murueit ütleb:

    Sihuke võrdlus nagu vene aeg Eestis…Et jumala pärast ei näeks ega kuuleks muust maailmast ja “areneks” kuidas ette nähtud!

Lisa kommentaar

