Joulud Märtsis.

Viimased 8 päeva on Nick Californias veetnud. Lihtsalt otsustas , et nii on viisa asjad kõige lihtsam korda ajada–tema jaosk. Minu jaoks aga tähendab see et JÕULUVANA TULEB KOJU  KOHE OTSE KÄTTE JA NÄNNIGA USAST.hihi. Kuid tegelikult ka, olen varem maininud, et Pekingis  ning ka yldiselt Hiinas on väga raske leida SEda kvaliteeti millega me usas oleme harjunud. Hiinas on paljud Usa firmade kaubad kohandatud Hiina tarbija jaoks, ja tänu sellele, on meil suu lahti, et miks kaerahelbed niimoodi maitsevad, voi et miks laste hommikustes krõbuskites on nii palju MSGd?

Nii tulebki  Nick calist tagasi pea kolme kohvritäie meile vajalike toitude ning tarbe esemetega, mis yldjuhul pole Made In China.

Kuid mina ootan midagi, mida ma olen juba paar aastat oodanud.  Ootan oma unistuste fotokat. Mind ei huvita, et peale selle  on tulnud välja igasugu uued versioonid  ja mõned kiiremad, mõned kergemad, mõned välguga. Kuid ma olen paar aastat tahtnud saada Canon 5D Mark II .. JA LÕPUKS SAAN SELLE.  I so deserve it . Nyyd öelge, kes poleks selle vääriline?  Muidugi me kõik oleme . Samuti tellisin oma lemmik lõhna  Armani Diamond , Intense. Kuid kuradi kurat.  Enam ei myyda seda enamus poodides. Macys lõpetas selle kandmise, sephora lõpetas selle kandmise, ainus võimalus oli online tellimine, kuid sain teada et enam poodides ei myyda eile, ja nick oli just lennujaama poole teel.. DAMN… FUCK…  Mu lemmik lõhn kogu maailmas.. Kuid tellisin siis järgmise, kuid väga erineva lemmiku mis mulle kunagi peavalu pole andnud. Lancome , Tresor. Ylejäänud lancome lõhnadega olen saanud tugevad peavalud ja iiveldushood, kuid see oli yks mu varaseid lemmikuid enne Armanit.

Nick aga muretses enda jaoks rohkem träni kui mina.  Uus new generation Mac Book Pro. ++ jah, meist on saanud nyyd 100% apple family.  Yks parimaid otsuseid mis me vastu oleme võtnud  yheskoos. Once you go mac, you never go back…

Toidupoolist nicile mida TA VAJAB kui tervise freak…++ Orgaanilised kaerahelbed Whole Foods ist.  Kreeka pähklid, almonds,  orgaanilised toiduõlid,  hea kvaliteediga  kitse juust, ja parmesan juustud( Hiinas on yldjuhul millegipärast väga soolased, kuigi usas on sama mark myygil hoopis mahedamana).

Kui oleks minu teha telliks hoopis midagi VERIST ja  cured… TAHAKS osta poest hea kvaliteediga filet mignon’i voi New York strip steak, voi  New Zealand rack of lamb ribs… Hea kvaliteedi ning hinnaga.  Et saaks mehele ikka ta lemmik toite normaalse hinnaga teha.. Ytlen ausalt. Usa versus HIINA.. Kui teen siin temale ta lemmiktoite,  , siis maksab see 1,5 korda rohkem. Vahel ka 2 korda. Oleneb kas loomaliha voi lambaliha. brrr..

Ja kui restoranis kysid kas lammas on ikka New Zealand  lamb, siis vastatakse-  ei ole, kuid retsept on sama.. NO anna minna.  *PS… Mitte koigis restoranides. On ka haid , hea kvaliteediga restorane, kuid siis ulatuks prae hind kusagil  250 dollarini, et saada k0iki komponente- juurviljad, liha ja starch… anyway. Hakkasin siin taaskord vatrama sellst mis mul karvad pysti ajab siin..

Ma ei hakka kuivainetest yldse raakimagi. Jahu, sool , pipar,.. Hea meelega  tooks munad ka siia, kuna viimane uudis hiinas on, et ka munad on  “taga tehtud” kurat kes teab kes neid muneb siis….

 

Yldiselt ootan oma Joulumeest koju tagasi, et siis elada happily ever after kuni jargmise Usa reisini🙂

 

di

One thought on “Joulud Märtsis.

  1. kukupai ütleb:

    see fotokas – niuks! Tahan kaaaaa!!!!!

Lisa kommentaar

