Oh Kevad, .

This slideshow requires JavaScript.

Kuigi Hiinas on ka ikka 4 aasta aega, on see kevad minu jaoks kuidagi imelik siin. Californias tundus nagu oleks kogu aeg roheline. Kuigi kevadel ikka sadas taiega vihma, ja siis hakkas tarkama ja arkama. Hiinas  aga on taielik KUIV periood.  Me saime kyll vahekene lund, kuid mitte vihma. Pole vihma juba yle 120 paeva saanud. Kui aus olla, vist juba 7 kuud pole mu arust midagi taevast alla sadanud peale prahi..

Ja nyyd ka. Kui Pekingis ringi jalutasin eelmisel nadalal hakkasid silma põõsad mis on kaunistatud  plastmassist kirsiõitega, ja need põõsad on just mingi restorani ees, et tähelepanu endale tõmmata.

Sel nadalal  aga on märgata igal pool  voolikutega  töölisi, kes kastavad  igal pool kuivanud maad, et Peking ka roheliseks saaks. Parkides on juba märgata yksikuid kirsipuid õites, ning  tasapisi hakkavad ka rohelised  lehelibled  kusagilt kivikõva pruuni mulla alt oma nina taeva poole ajama. Kuid kevade lõhna ma ei tunne. Tunnen haisu, igal pool . MIda soojemaks siin läheb, seda haisvamaks see meie kant on muutumas.  Huvitav  tähelepanek.

Samuti on meil siin suuri probleeme maailmaga   yhendust saada.  VPN id on paljud blokitud, ja Hiina riik töötab kõvasti selle kallal , et igasugune lääne  action  ära blokeerida. meie trusty W on paar korda ara blokitud, ja W töötab kõvasti selle kallal, et oma klientidele uusi pide punkte kusagile maailma ehitada,. Uusi kliente ka hetkel juurde ei võeta, ja kui võetaksegi, siis hinnad VPNidele on mitmekordistunud.   Olen pidanud DNS i paar korda muutma, olen olnud ilma igasugu yhenduseta, olen langenud HIINA volts W lõksu jne.  (

Domain Name System (DNS) is a database system that translates a computer’s fully qualified domain name into an IP address.)

Tunnen, et tean internetist ja mis siinumas on juba liiga palju, ja mingil määral ka ebamugavalt, sest    ikkagi mis  meie expatid siin teeme on illegaalne.  Kuid olen juba valmis selleks et yhel hetkel ei saa ma kasutada Gmaili( hetkel veel saan),  ei saa facebookida, wordpressida, ja blogger blogida.

Olen nyyd Pekingis elanud 7 kuud ja ma olen juba ära harjunud selle elu ning inimestega.  Kuid ma ei suudaks ära harjuda sellega, kui keegi mulle hakkab ette kirjutama, et sa saad lugeda seda artikklit, kuid see on sinu jaoks keelatud. Sa saad naerda seda nalja lugedes, kuid kui seda loed, pead tõsiseks jääma. Anyway.  Elu Hiinas on  omaette ooper. Ja ma tean et ma saan selle eluga hakkama.  Kuid , ma ei hakka oma suud kinni hoidma kui mulle midagi ei meeldi.

Ja nyyd siis … SAIN OMA Canon 5D MARK II  kätte. LOOOVE IT.    Armastan, olen armunud ja tahan TEDA KASUTADA.  Igal voimalusel tahan kasutada. Tahan õppida, tahan   näha , ja teda täiendada vajalike aksessuaaridega ( spelling).  Lihtsalt hetkel tunnen, et sain mis tahtsin, ja nyyd oskan seda hinnata.  Ma ei taha olla  i l u fotograaf. Ma tahan olla photo journalist, olla igasugu möllu keskel, tahan reisida  kohtadesse kus keegi teine ei julgeks. Kuid hetkel  ei saa veel seda. Hetkel õpin, täiendan ennast, ja  yritan olla ema 9 aastasele   maailma avastajale. Mul on veel aega. Pean lihtsalt seda aega õigesti kasutama.

Lisan ka mõned tavalised lihtsad fotod oma uue  canoniga.  Enjoy

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “Oh Kevad, .

  1. jänes hiinas ütleb:

    mu meelest siin aastaaegu ei ole, lõhnast rääkimata. on ainult tuul/tuuletus ja külm või soe. ma pole veel kunagi kuskil nii meeletult vihma igatsenud kui siin elades. ja need plastmassist puud ja põõsad on ikka tase!

  2. caliwitch ütleb:

    Kusjuures ma igatsen ka vihma taga. OOTAN juba, millal plirts plart kaes on marts karjuda… Kurat, marts juba pea labi. Nick ytles et aprilli lopp mai peaks see vihm siia joudma . No ootan…

  3. Kuulutused ütleb:

    No mai tea, Eestis küll vihmast, lörtsist jms puudus ei tule, pigem liialt kõike, tahaks kuiva…

    http://www.hulgi.net/

  4. Kuulutused ütleb:

    No mai tea, Eestis küll vihmast, lörtsist jms puudus ei tule, pigem liialt kõike, tahaks kuiva…

Lisa kommentaar

