Kohtumiseni Hangzhous.

Istun hetkel Pekingi suures võimsas Lennujaamas. Mu lemmik lennujaam muideks. SUUR, ruumikas, PUHAS, väga hästi märgistatud. OLEN RAHUL…. Olen teel Hangzhousse.
Olen Hangzous juba mitu mitu korda tiirutanud ja mulle tegelikult Hangzhou meeldib, kuid ma ei suuda seda hetkel enda jaoks mu uueks koduks valmis mõelda. Pekingiga alles harjun. Leidnud uued head tuttavad, avastanud lahedad restoranid ja hangout spots. Ja nyyd kui ma lõpuks omas elemendis hakkan ennast tundma, pean taaskord oma kohvrid pakkima ja uuesti alustama. Onneks ma juba tean kus miskit Hangzhous on, kuid see mind ei hirmuta. Kui leian selle yhe hea toidupoe, yhe hea farmers marketi, yhe hea restorani, siis mu jaoks on koik hea. Kuid Tean et vaga raskeks laheb taaskord selle paari hea tuttava leidmine. Kui Pekingis oli meil terve hunnik inimesi ees kellega once in a while suhtlesime, siis Hangzous on kõik Nicki tuttavad hiinlased, kes eriti inglise keelt ei valda. Tean ka m onda ta klassikaaslast kes elavad Shanghais, ning yks meie tuttav kes raagib head inglisekeelt on samuti Shanghais.
Viimased paar päeva olen kõva brainstormingut teinud,et kus, mis kuidas, kas tahan, kas suudan, kas hakkan pipardama. Tean ka seda, et enne ma täpselt ei tea kui hästi ma hakkama saan, pean sinna kõigepealt ära kolima.

See reis ongi meil selline yldine reis. Gabriel on juba uude kooli HIS–Hangzhou International School, sisse kirjutatud, ja sellega probleeme pole. See on yks tore rahvusvaheline kool, mis on meile rohkem sydamelahedane, kuna selles koolis on toimiv PTA+ Parent teacher association, nad kutsuvad seda kyll väheke teisiti, kuid mõte on sama. Tunnen sellest PTAst Pekingis kõvasti puudust. Kui midaig organiseeritakse Canada rahvusvahelises koolis, siis see on kyll suure jooneliselt, kuid meil pole orna aimugi kes on kes, kes on vanemad, kes on opetajad, kelle poole poorduda kui yks voi teine probleem tekkib. Kuid see selleks.
Kuna Nick viibib Hangzhous enamuse oma ajast, siis ta on kooliga juba tutvust teinud. Nyyd on ka mul voimalus yle vaadata kui tasemel see kool siis on. Ja meie õnneks, või tegelikult Nicki firma õnneks on see kool ka veidike odavam kui Canada Rahvusvaheline kool.
Kui kysite , kas selles koolis ka Hiinlasi käib, siis vastuseks on kindlasti, kuid et pääseda rahvusvahelisse kooli, peab õpilasel olema võõramaalase pass. Nii , et see Hiinlane , peab omama siis ykskõik mis teise maa passi. Loodan vaid ,et selles koolis ei võimutse Korealased nagu Gabrieli praeguses koolis kusagil 50 % on Koreast, ja ei räägi väga hästi inglise keelt, tänu millele on ka Gabrieli õppetöö kannatada saanud ( Õpetaja lihtsalt ei ole osav, et erinevate tasemetega õpilasi erinevalt pushida).
Peale kooli yle vaatamise, yritame yle vaadata ka kooli ymbruses olevad korterite komplexid ja ka yhe eramajadega kompleksi. Kui kinnisvara maaklerile mainisime, et me tahame lihtsalt teada saada mis on available, ja oma otsuse teeme alles Juuni algul, sai Nick väikese sõimu osaliseks, et mis tal viga on et nii vara seda teeb, maakler, ytles et ta on väga pettunud, et me nyyd ei osta, ja isegi ytles, et tal pole isu meile kortereid hetkel näidata. Nick siis yritas ta kuidagi nõusse saada, rääkides seda, et kui me tõesti leiame selle korteri MIS MEILE 100% meeldib, siis arvatavasti oleme selle nõus ka ära liisima kohe. ( BTW; korterite hinnad Hangzhous on poole odavamad kui PEkingis). Maksame oma 157 ruuduse korteri eest 3000 dollarit pekingis, Hangzous saaksime selle 1500 dollariga kätte. Täitsa ok arvan ma.
Jah. Uued seiklused ootavad. Tahaks olla rohkem excited, et YEAH, kolin uute linna, kohtan uusi inimesi, . Kuid ma pole. Olen selline, eeh, kolima pean, jälle? Tahaks reisida yhest linnast teise kolimise asemel. Nädal siin, nädal seal, nädal kolmandas kohas….

Lisa kommentaar

