Päike väljas ja endal ka parem olla. Californias oli nagu kogu aeg hea tuju, ja ei oodanud, ei kevadet, ei suve, ei sygist ei talve. KOIK oli super. Ilm oli alati hea, ja inimesed hea tujulised. Nyyd tagasi enamvähem nelja hooaja( voi oigemini VÄGA KYLMA ilma ja VÄGA kuuma ilm) kliimas, tundsin talvel puudust soojast suvest, soojast tuulest, soojatest inimestest , ning ootasin kannatamatult millal saan oma talveasjad ära kohvrisse pakkida… Lõpuks siis sai see suur tegevus ära tehtud, kuna väljas on juba 27 kraadi sooja ja karupykste jaoks pole mu kapis enam kohta..


KUID, mina ja Nick saime Hangzhous yhe loengu osaliseks. Nimelt kui me yhel ilusal pärastlõunal Nicki ja ta firma äripartneri perega väljas söömas käisime ( Longjing tee kyla), vaatasid kõik meid kuidagi imelikult. Ma saan aru, et ma valge olen, ja Hangzhous pole eriti massiliselt valgeid, kuid see polnud probleemiks. Meile tehti selgeks, et praegu on kevad, ja kevadel peab hoidma soojad riided seljas. villased pyksid, ja mitu jakki kui võimalik.


Peaks ära mainima et Hangzhou ilm on Pekingi omast väga , väga erinev. Väga niiske, ning sel hetkel oli väljas 24 kraadi sooja. Me kolmekesi nautisime seda sooja , ja teesärkidega ringi jooksmist. Ylejäänud rahvas seal restoranikeses, vist tundis kaasa, ja arvas, et me kindlasti lõpetame oma Hangzhou reisi kusagil haiglas, kuna ilm teeb meile liiga, ning saame kylma. Meilt isegi uuriti, et ega me endale tekki või salli õlgade ymber ei taha.. Mille peale me vastasime EI TAHA …

Kuid Pekingi juurde tagasi tulles, on siin tõesti ilus, võrreldes mis kusagil 3 nädalat tagasi oli. Hall maa jayldiselt hall tänavapilt on muutunud roheliseks. Igal pool õitsevad magnooliad, igasugu kirsi, ploomi, virsiku ja muud puud. SIRELID , lillad ilusad hästi lõhnavad sirelid on samuti oma õie kobaraid avamas. Muru on roheline, ja inimesed on taas naeratama hakanud, ning ei kõnni enam kyyrus. Ärkamine pole vaid ainult looduses toimunud, vaid ka yldises tänavapildis. MInu Esimene Kevad Hiinas, ja pean ära märkima , et mulle meeldib . Tahaks et Siin oleks kevad kogu aeg..

2 thoughts on “

  1. Mari ütleb:

    Tere DI!

    Ma olen läbi aegade olnud vaikne lugeja. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida🙂

    Ma tahtsin küsida, et milline objektiiv su fotokal ees on?
    Äkki sa kirjutad siia?
    Uudishimulik nagu ma olen🙂

    Tervitusi kõledast Eestist.

  2. caliwitch ütleb:

    Kysi palju tahad. Kysimused mulle meeldivad😀

    Kasutan seda.. Canon 28-200MM , Canon zoom lens EF 28-200mm 1:3,5-5,6 USM 72 MM

    Yldiselt mulle meeldib, kuid tahan paremat!!! Sellega on mugav reisida.
    http://www.usa.canon.com/cusa/support/consumer/eos_slr_camera_systems/lenses/ef_28_200mm_f_3_5_5_6_usm

Lisa kommentaar

