Holy, Guacamoly…. haha

Kui nyyd päris ausalt kõik ära rääkida nii nagu ma tunnene, siis pean tunnistama et olen täitsa kõrvuni ära armunud. Ise ka ei uskunud, et selline asi minuga veel vanas eas juhtuda võib.    Kui nyyd arvate , et olen armunud kellessegi,uude ilusasse pruunisilmsesse , sirgete juustega sylitavasse  Hiinlasesse, siis  pean kurvastusega teatama, et ei, ei , ei….

 

Pole nii mitmekesist, ilusat, värvilist, ja hästilõhnavat kevadet veel mitte kusagil kohanud.  Tean, et on inimesi kes mulle vastu vaidlevad, KUID see siin on kõik mis ma tunnen, mida mina kogen. Ja ma kogen värve ja õisi, ja tärkavat rohtu ja sireleid . Pole kaua aega sellist ilu näinud.

3 thoughts on “Holy, Guacamoly…. haha

  1. Mari-Ly ütleb:

    Oi kuidas ma sind mòistan, ka Itaalias on kevad kòige kòige ilusam aeg! Kui kòik òitseb ja pole veel àra kòrbenud vòi enam kùlma udu sees! Pòhja-Itaalias siis.

    Ja uue fotokaga on see kòik veel eriti hea, eks!

    uue 7d vastne omanik.

    p.s. ammu loen aga ei kommenteeri aga sa meeldid! selline àge mutt, kes julgeb kirjtuada mis mòtleb!

    • caliwitch ütleb:

      hihi. Mari-Ly. Kaisin poes mitu, mitu, mitu korda ja hoidsin mitu, mitu , mitu korda ka kaes 7D, kuid Teadsin, et peale 7D ostu hakkan midagi muud tahtma. Kuid 7 D on ka super haa.
      BTW.. Me oleme siin Nickiga kovasti arutanud kuhu voorale maale me tahaksime siis koos kunagi soita, ja tahame kindlasti Itaalias ara kaia. Hetkel teengi igasugu uurimistoid Itaalia ning selle ymruskonna kohta kus oleks koige targem ennast maha potsatada. Me SEL aastal kindlasti ei joua Itaaliasse, kuid paari jargneva aasta jooksul kindlasti.:D

      Ja mis mul ikka muud yle jaab kui koik nii ara raakida kui on. Teemasid jatkub, ja vahel on hea ka negatiivset vastukaja saada, et mote teist pidi ka vahel jookseks.😀

  2. Mari-Ly ütleb:

    Mul sai otsustavaks kiirus, nii kiiresti kui 7d , mark 2 ei pildista! Nimelt olen ma koerafotograaf ja tihti pean hùppavaid vòi jooksvaid penisid pildile pùùdma.
    Tead kui kiirelt 7d laseb, nagu kalashnikov; tatatatatatatatata!
    Oi kui rahul ma olen🙂
    Noh ja nòks odavam on ka.

    Aga Itaalia on vàga hea valik! Mina armastan Vahemere-Euroopat, eriti Itaaliat, Hispaaniat ja Kreekat! Ma armastan neid maasid toidu ja inimeste pàrast ja meri ka muidugi. Ise elan muidugi merest 150 km kaugusel aga ma sòòn megahead sòòki ja mu ùmber on ròòmsad itaalased🙂

Lisa kommentaar

