Mida siin kõike ei saja .

Oh, voimas kevad . Jarjest rohelisemaks laheb. Jalgin seda iga paev oma rodult.  Jarjest rohkem puid lehes ja muru jarjest rohelisem.    Kuid koige sellega käivad kaasas ka huvitavad –lumesajud–.  Täna oli õues taaskord kusagil 27kraadi sooja. HEA ilm. Täiega naudin seda kõike siin. Jalutasin mulle armsaks saanud Chaoyang pargis ka kusagil 7 km maha ja  jälgisin huviga muutusi mis olid nädalaga aset võtnud. Seda ikka ka inimeste poole pealt. Kõik on usinasti midagi tegemas. Tai Chi grupid on igas nurgas, rahvas kuulab oma mini transistor raadioid,  mõni niisama üürgab oma lemmik laule laulda. KUID, kõige rohkem on  aga tavalisi siesta võtjaid, kes isegi oma kingad on jalast ajanud, ja norskavad pargi pingil rahulikku und, unistades vist padjast??? Igavesti lahe  sumin on siin kandis käimas.

Kui ma pargist kodu poole asusin teele( tegelikult on park yle tee, kuid lõuna väravasse on pool kilomeetrit, ja pilet parki maksab 5 yuani, mis on alla dollari. ANyway. Otsustasin Lääneväravast välja astuda, ja ka yhes toidu poes ära käia.  Liha ostetud,  ja kaup yle vaadatud, astusin siis kodu poole teele. Kui jõudsi peateele  hakkas korraga midagi sadama.  Võtsin prillid eest  ja sekundiga oli nägu mingit lendlevat vatti täis.    HOidsin suu kinni,  nina kinni  , kuid kõrvad  jaoks jäi kätest väheks. .

Ma ei saaks seda  lumesadu õietolmu sajuks ka nimetada.    Puud õitsevad siin ja tolm lendab, kuid see oli selline vati troppide taoline õietolm.  Ja terve selle kilomeetri mis ma koju jaluasin, olin selle kõige sees. Omamoodi  imeline, kuid oi kui tyytu oli aevastada.

Tegelikult olen ma yks väga lucky girl, et mul on võimalus seda maailma avastada.  Kuid väike syytunne käib iga asja juurde. Parkdiest jalutan ysna tihti kivise sydamega ringi, ning silmis  vesine pilk. Kuradi raske on IKKA veel märgata Merry go Round ehk siis karuselli.  Pisara toob silma  pisike armas plikatirts kes  enamvähem Regina moodi selja tagant välja näeb,  (Kui olete filmides tähele pannud, siis vahetevahel keegi jookseb kellegi juurde seljatagant, arvates et see on keegi teine) vot selline tunne ongi.  Nii tahaks kellegile seljatagant juurde joosta ja  nii hea oleks kui see keegi oleks Regina.

Rest in Peace , baby Girl.

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Mida siin kõike ei saja .

  1. E ütleb:

    Minul pisar silmas iga heledapäise poisi peale. Ma nii ootan, et ühel päeval on palju kergem kui täna, vähemalt loodan…
    Sinu kevad seal teeb kohe kadedaks, nii kaunis ja imelised pildid!!

Lisa kommentaar

