Midagi kylma ka vahele- MIs toimub suletud uste vahel, ei pruugi sinna jaada….

Mõtlesin, siin pikalt enne kui otsustasin et kirjutan sel teemal pikemalt.  Kui eelnevad postitused olid ilusast kevadest ja tulvil ilusaid kevadvärve, siis sellest  blogi sissekandest tuleb  samuti värvikas jutt, kuid teistel teemadel.

Mu armsad blogi lugejad.  Praeguse hetkeni teate te kõik et nii Nick kui Mina oleme olnud nii Petjad kui ka PETETUD.  Oleme olnud parajalt põhjas  ja siis taaskord ennast  pinnale upitanud ja kanda kinnitanud.    Pole  kerge olnud, kui oleme hakkama saanud.  Vahetevahel on meil ikka   teemaks tekkinud, et kuidas yhe või teise eelnevatel armukestel läheb, ja kui tihedalt me sidet peame.  Ja yritame vastamistega olla nii ettevaatlikud kui võimalik, sest yhest  sõnast, mis tegelikut ei oma mitte kui mingit tähtsust võib tekkida suur, suur, suur  sõnasõda teemal, et no what the fuck  sa siis minust tahad, kui keegi teine  ikka veel su muresid kuulamas on…..

anywayzzzzz. Teemaks Aasia , Armukesed ja Ameerika.  Ehks siis Triple A= AAA.   Viimase paari kuuga olen ma juurde saanud yha enam tuttavaid kes on olnud samas ummikus mis mina. Naine elas Usas või euroopas koos lastega, mees reisis pidevalt Aasia vahet, vahel oli paar kuud ära. Koju tulles, ytles mees et on väsinud, ja tahab puhata, ja et peab pikki tunde arvuti taga töötama, kuna  PERE VAJAB söötmist ( Lugege P E R E D ).  Kuna Naine busy laste ja majapidamis töödega, ning  arvete  maksmisega, siis ega erilist suurt dramat sellest ei tekkinud. No öelge, milline naine ei tahaks magama minna õhtul nii, et keegi teda poole yhe ajal öösel yles ei ajaks soovist sexida?? Mu käsi on tegelikult hetkel õhus…

Paari aasta möödudes otsustasid ka naised, et kuule, me tahaks ka Aasiasse kolida, et rohkem aega koos veeta, et kaua me ikka sellist elu elame. Igav hakkab.  No mees nõustub ja pere kolib aasiasse. Kuid siis hakkab alles Nali pihta…. Mehed leiavad vabandusi 4 korda nädalas välja  “BOSSIDEGA” pidutsema minna , sest ylemuse soove peab täitma. Väga oluline siinkandis muideks.  Ja esimese nädala möödudes saabub mees koju suitsu ning odava parfyymi järele haisedes…  Pikapeale tekkib naisel kahtlus, et ega ylemuseks pole ju naine …  Siis palkab naine odava raha eest kellegi kes mehe arvutisse ja  muudesse  masinatesse sisse häckiks.  JA mis Naine avastab pole just see mis ta näha tahaks…. “YLEMUSEKS” on odav aasia hoor, kes teeb kõik selleks et  endale tulevik kindlustada, ka see, et  jääb kogematta rasedaks ( EI PEA SAMA MEES OLEMA), lihtsalt aasia naised on targad… Ytleb, et juu siis kondoom läks katki, ja nyyd  siis peab mees tema ning ta lapse eest hoolitsema. TEGELIKKUSES hoolitseb see mees, oma Aasia armukese, ning TOLLE mehe eest .    See mis ma siin kirjeldan on omamoodi ekstreem, kuid väga tavaline.

Yhe mu sõbranna sõbrannad lahutasid . Nad on Hiinas elanud yle 6 aasta, ning 6 aasta jooksul, tema tutvusringkonnas on 4 peret  lahutanu tänu sellele , et mehed on leidnud endale 18 aastased armukesed.

No come on. Mees tuleb koju,  keegi talle ei ytle, et sa oled nii tubli, ja osav ja tark, et teenid nii palju raha…… Siis tuleb mingi tibi ja ytle b.  Su naine on nii loll, et ei oska sind hinnata, ja ei  tee mis sa taha. Kui MUL oles selline mees nagu sina, siis ma teeks kõik sinu jaoks mis sa tahad. KÕIK!!!!.  ( WÄKKK).. Ja nii kõik lagunema hakkabki.

Olen selle ise ka mingit moodi läbi elanud, ja ikka veel elan.  Usas elades olid need armukesed ja muud inimesed liiga kauged, kuid nyyd on kõik käe ja jala ulatuses…

Mingil määral ma saan sellest aru, et mees läheb seda tunnustust otsima kusagilt mujalt, K U I D , ta saaks ka selle kodunt, kui ta oskaks suu õigel ajal lahti teha.

Mida on 18st aastasel anda 55 aastasele?   Peale selle,et see patsutab ta õllekõhtu ja kiidab takka kui armas ta   on?  ( BTW, mul pole midagi   55 a

astaste vastu)..

Lihtsalt  mida aeg edasi, seda naljakam on mul vaadata paarikesi kes meil siin Park Avenue korteritest läbi käivad.
Ma tean , et mingi aeg olin ka mina ja NICK mingi imelik paarike–Aasia mees, ja Valge naine. Kuid Praegusel hetkel siin pekingis elades on ka se

e nähtus täitsa normaalne.    Ma ei tahagi midagi tarka oma postitusega ytelda. Lihtsalt seda, et kui mehed on ära ärireisidel kusagil aasias,  siis teevad nad peale oma tavalise äri ka muud äri…

Huvitav on jälgida seda kõike siin ja kuulata uute tuttavate lugusid, kes on siia tulnud, ning 4 kuu möödudes kaotanud kõik selle millesse nad uskunud on.

Ma olen toesti Nickilt kuulnud imelugusid tema seikluste, ning ta tuttavate seikluste kohta maailmas, kuid siin kohal olles, kuuldes ning nahes mis tegelikult toimumas on , on hoopos midagi muud.  Tihti pooritan silma ja  hoian tagasi tahet kellegi juurde joosta ning kysida…. ” No  mitmes  aasia armuke teil on?”..

Controversial stuff, you know 😉


Lisa kommentaar

