Mul on krooniline mölapidamatus hetkel.. Ise ka segaduses.

JA otsin ka Eesti keele õpetajat , kes  aitaks mind grammatiliselt.  Kuid kõigepealt sellest mölapidamatusest. Ma olen tegelikult väga arglik inimesehakatis. Ma kuulan, ma jätan meelde, vahel isegi LIIGA palju jätan meelde, teen oma järeldused.    KUID kui ma oma suu lahti teen, siis on seda väga raske kinni panna, sest mul on oma arvamus kõige kohta ja vahel mind absoluutselt ei huvita kas ma riivan sellega kellegi tundeid. Mul ykskõik. Olen oma elu jooksul lasknud inimestel minust yle trampida, ja kardan et olen kasvatanud mingi erilise  veel hullema naha endale kui nendel yle trampijatel oli.  Ma ei ytleks et ma BULLY olen, kuid kui vaja  siis ka seda.  Mul on oma maitse, omad harjumused, omad vaated, omad tuttavad mis tervikuna  moodustavad minu.  Kuid kardan , et ma ei lase inimestel  ennast paris Dianale lähedale.

Mis mu mölapidamattusel on kõige sellega seost kysite? Kuid see ongi.  Ma räägin paljudest asjadest, ma räägin palju, tegelikult KIRJUTAN palju. Kuid väga harva räägin ma teemadel mis mind VÕLUVAD.

Mulle meeldib kutsumusi täis maailm.  Mulle meeldib kõike proovida . Mulle meeldib katsetada  ja yritada, ja läbi kukkuda ning siis ennast taaskord jalgele ajada. Kuid mis meeldib mulle kõige rohkem selle sigri migri sees? Tean et mõned teist teavad seda.     Ja on ka sel teemal minuga pikki vestlusi maha pidanud. Tean, et mõned arvavad et teavad, kuid pole kindlad. Tean et on ka mõni teist kes arvab, et mul pole midagi mille nimel eldada ja peaksin ennast ” maha põleteama” kuna mu jutt on lihtsalt nii loll. ( YUP, Olen kõigest kuulnud)..

Nyyd mu kysimus teile , ja  O O T A N vastuseid. Mis te arvate, mis on 3 ” teemat” mis mind särama panevad, kui keegi on neist minuga võimeline rääkima?  OOTAN vastuseid   et siis ennast unustada rääkida teemadel mida ma armastan …

xoxo

di

This slideshow requires JavaScript.

13 thoughts on “Mul on krooniline mölapidamatus hetkel.. Ise ka segaduses.

  1. Sille ütleb:

    Mõtlesin veidi aega järele ja arvan, et kokandus on ehk üks teema, millest rääkida võiksid? 🙂

  2. Signe ütleb:

    Arvan, et üks teema oleks fotograafia ja veel üks teema oleks suhted!

  3. caliwitch ütleb:

    Hi Sille ja Signe. Peaaegu tapselt😀 Aastad tagasi alustasin kolledzis opinguid tervisliku toitumise teemal. Ning Korvalt hakkasin votma ka kokandus kursusi. Mulle meeldib valmistada tervislikku toitu MIS pole maitsetu ja BLAH.. Samuti on mu toidud praktiliselt soola ning MSG vabad. Vaga keeruline on seda eriti just kontrollida hiinas, kuna sildid VALETAVAD.😦

    Teine mu suur huvi on fotograafia. Tahaks tegelikult juurde oppida stuudio valgustust. Olen naturaalset valgust vaga hasti tundma oppinud, kuid stuudio valgustusega pole ma veel sina soprust teinud.

    Kolmandaks mu suureks , suureks huviks on Reisimine, Kuid kahjuks mul puudub reisikaaslane. Nick on selline kes pole eriti seiklushimuline, ja ta ei saa aru kuidas ma saan roomu tunda Lennukis istumisest, ning siis parast tundide kaupa kusagil “kylavahel” ringi jalutada.

    Signe– Suhted ja psyholoogia on ka yks mu teemasid ja eriti just kuidas ning miks aju tootab yhte voi teist moodi..

  4. Mari-Ly ütleb:

    Kuule kuule, sa oled ju ema ka… Kindlasti rààgid sa hea meelega oma pojast ja tùtrest kuigi sa neist eriti palju siin ei kirjuta!

    Ma olen ka uudishimulik inimene ja mulle meeldib suhelda ja ma olen juba tàitsa itaallane ( vòimeline iga pool mittemillesti vòi ka vàga tàhtsatest asjadest rààkima)😀 Aga mul on omad lemmikteemad, millest ma vòin jààdagi jahuma.. ja need on samad, mis sulgi ; toitumine ja fotograafia. Toitumisega seoses tervis ja tervisest rààkides ei saa mòòda minna Big Pharmast, vaktsiinidest jne jne jne. Kòik alati seoses lastega, nende tervisega jne. Ja kui palju oleks veel òppida ja juurde uurida…

    • caliwitch ütleb:

      Oigust raagid. Kui laheb tervislikule toitumisele , siis sealt alati kuhugile mujale mis pole just koige tervislikum, ning siis tekkivad vaikesed tylikesed.. hihi
      Lastest- Tahaks rohkem kirjutada. KUID tean et enamus lugejaid siin on emad- Ja mida arvavad emad oma lastest ?? HIHIHI, et ikka nende oma on see koige parem, targem ja tugevam. Ja ma ei viitsi nendel teemadel tylitseda. KUID varsti kirjutan taaskord Gabrielist ning sellest kuidas AAAAAAAA opilasest sai B ja C opilane siin Pekingis. Struggles… Constant struggles…

  5. Mari-Ly ütleb:

    Ah tead, mul on mingi missioonitunnetus sees ja ma kujutan ette, et ma pean maailma pààstma, eks! Samas kui ma vòin juba kahe kàe nàppude peal ùles lugeda neid lapsi, kelle ma vaktsiinidest pààstnud olen siis tegelikult olen ma pàris mitu vàikest maailma pààstnud, eks… Tàna just oli sellest juttu ùhe beebi emaga, keda ma kàisin siin pildistamas natuke aega tagasi…

    Lastest on jahh keeruline rààkida,meil on kodus tùùpiline Itaalia vàrk, kus laps on kunn ja pea kòik on lubatud. Enamus eestlasi ei mòista vòi mòistab hukka aga kui vaadata rahvust kui sellist siis sellistest hellitatud jòmpsikatest kasvavad vàga toredad itaallased… no comment eestlaste kohta🙂

  6. caliwitch ütleb:

    No jargmiseks teemaks tulebki siis Gabriel ja kui suur jompsikas tema on. Tahaks et oleks ikka koige voimsam ara hellitatud 9 ja poole aastane, et tulevikus oleks Bemariga rullnokke rohkem.. Tanane Ohtusook aga– Praeahjust kypsetatud punase pipra jogurti kastes marineeritud kana ja pruun riis brocoli, porgandi ning cilantroga.😀 Taiskasvanutele valge vein ja alla pooleteist meetrilistele vesi.😀

  7. liisu ütleb:

    Läheb põnevaks🙂, toitumise ja fotograafia teemad siis…. Olen ammune lugeja, muresi-rõõme-arvustusi-arvamusi jaganud mõtetes, kui aga nüüd toidu ja pilditegemise teemal lobiseda saab, võib juhtuda, et sekkun tihedamalt🙂 Ja fotograafiaga põimuvad ju lapsed ja reisimine, nii ei saagi enam loba pidama…🙂

  8. caliwitch ütleb:

    OOOO… sa just kutsusid mu blogi igavaks. hihihi… Tegelikult varsti blogin uuesti. Hetkel tuli mees taaskord Hangzhoust koju ja peaks talle vist rohkem taheleanu poorama . Kui me koik REedel Hangzhousse taaskord kortereid laheme yle vaatama, siis kribin lennujaamas ja lennukis moned read valmis ja postitan ka kunai laupaeva/pyhapaeva hommikul. Aga kes teab. Akki homme leian moned hetked ka blogimise jaoks.

  9. Merje ütleb:

    Mina arvan, et Sinuga saab suurepäraselt öhtul, kui köik tehtud, klaasi veini körval köikidest teemadest rääkida ja filosofeerida. Elust enesest, oma elust, oma tunnetest – mis just pähe tuleb…

  10. kukupai ütleb:

    Noh, foto on kindlasti teema, millest võiksid rohkemgi jahuda😀
    Ja ilmselt saaks Sinuga kõigest rääkida, ei pea ju tingimata üksteise seisukohtadega nõus olema, aga huvitav ju, kuidas asjadest võib erinevalt mõelda…

  11. Silja ütleb:

    Näed siis, nii kui seda blogi sul lugesin pakuksin kohe ise ka kokandus ja fotograafia. Ise ma võiksin kogu aeg kokata, kui oleks kellele seda kõike teha:-) Hi hi. Aga fotograafia alal olen ise veel väheke võhik. Kaamera endale Ameerikast ostsin, aga nüüd pean kaamarale parema objektiivi ostma ja kursustel tahaks ka kunagi ära käia:-).

  12. Reet ütleb:

    Tere. Kirjuta millest iganes, kõike loen, ja huviga. Tervitan Sind ette läheneva ilusa elunumbri saabumise puhul, millest oled 13 aastat Suures Ilmas elanud. Mina olen Sinust 35 aastat kauem siin ilmas aega raisanud. Kõige tähtsam (minu arvates) on ise-endaks jäämine – selles oled kõva käsi. Tubli emme oled. Lapsed ei suuda kogu aeg olla ülihead, meil kõigil ju paremaid-halvemaid eluperioode. Kõike ilusat!

Lisa kommentaar

