Vajan Infot.

KUi ma Pekingisse kolisin, oli mul PAAR tuttavat siin juba ees .  Hangzhous On ees vaid NICKI tuttavad.  Kellega ma yldiselt suhtlen väga vähe, kuna nemad räägivad vaid Hiina keeles, ja vaid mõned yksikud sõnad Inglise keelt. No come on. ma olen Hiinas olnud  vaid 8 kuud ja räägin ka kokku rohkem Hiina keelt kui nemad  elu aja jookskul on õppinud koolides ja sõpradelt… peaks ka panema oma resumesse ,et Räägin soravat Hiina keelt…

Aga sellst polnud juttu. ÄKKI teil on mõni Eestlasest tuttav Hangzhou kandis? Shanghai on Hangzhoust kusagil 200 KM kaugusel .  Lihtsalt sellepärast kysin, et   oleks vahle harvagi eesti keelt nii sama praktiseerida.

Igaks juhuks uurin… Suured tänud juba ette igasuguse info eest .

Lisa kommentaar

