Pyhad???

( Ps, hetkel ei saa hasti fotosid yles laadida, sain vaid laadida need, mis naitasid paari regina kannatust tema pikal kannatuste rajal…)

Oot, oot, kas kusagil on midagi toimumas? Hetkel istun oma Aasia “munas” ja ma ei saa enam mitte kui midagi  aru kus midagi tahistatakse.  Ja kui aus olla unustasime isegi ,et tana on Lihavotted. Mune kyll varvisime Gabrieliga Reedel, kuid seda selleparast, et me  pidime Lauapaeval Hangzhousse taaskordsele korteri jahile minema.

Ytlen ausalt. Mul on hea meel tegelikult et siin koiki meie lemmik pyhi ylekyllase hurraaga ei tahistata. Kui mulle tana lopuks kohale joudsid et , kurat, REgina ja Gabriel ARMASTASID meie iga aastast munade jahti, siis silmad taitusid pisaratega ja oli tahtmine maa alla kaduda… ja siis tuli syytunne, et me ei suutnud seda paeva Gabrieli jaoks oluliseks teha, ja siis tekkis mul viha Nicki vastu et ta ei hooli mitte yhestki tahtpaevast, ja yldiselt oli tanane paev sona otseses  mottes yks sitane paev😦 Pidime Hangzhouz 2 tundi lennujaamas oma lendu ootama, kuna lend oli  edasi lykatud KIIRTUNI TOTTU.. ja siis pidime lennukis tunni ootama kuna ikka poldud veel luba saadud lendu tousmiseks. No fuck off.  Sihuke tunne,et  ka lennu liiklus on hukas.. :(….

Alustasin Lennukis vaikese blogi sissekandega, ja copy ning paste’in selle ka teile.. Pole midagi eriti positiivset tanase paeva kohta nagu oeldagi. Meeles molgub ikkagi see meie pere ( Regina, Gabrieli ja Minu  viimane munadejaht meie tagahoovis) FUCK.. Cancer sucks.

Yks mu facebooki tuttav oli nii tark et mainis ara oma headlines, et Keegi ei kaota kedagi, sest keegi pole kellegi oma” (Paulo Coelho), siis ma julgen vastu vaielda.    Kuigi keegi pole kellegi oma, on malestused koos saavutatud meie yhised, ning keegi ei saa neid ara votta.  Ning tanu sellele oleme omastanud osa sellest kallist inimesest…. xoxoxox REgina.

..

Ja nyyd see lennuki kribi krabi..

Taaskord nädalavahetus Hangzhous veedetud. Mis ma seal muud ikka tegin kui vaatasin kortereid yle.  Ytlen ausalt, Hiinas korterite otsimine võib lõppeda minu ja Nicki lahutusega ( AUSÕNA). Leidsime siis mõned korterid mis meile istuvad.  Ilusad vaated,  Garaaz kohe kohe maa all jne..  SEe on see mis Nickile istub. Minul aga–NO andke aga minna.   Taaskord kõik uued korterid mis me yle vaatasime olid ilma nõudepesu masinata, ilma prae ahjuta, ja yhes polnud ka   mitte mingeidki ACsid. sees. KUID hind oli 12 000 Yuani,   VAADE maksab. Samas on korterid ehitatud odavate materjalidega, mis puudutades juba lagunevad. AGH. Nii me siis Nickiga tylitsesimegi. Mina ytlesin, ILMA PRAEAHJUTA korterisse ma sisse ei  koli, ja tema , et tal peab garaaz olema majaga yhenduses.   No come on, tegelikult ka. Kas on siis keeruline kusagil 100 meetrit väljas vihmavarjuga astuda ja  “Kyla” vahel oma tee koju leida? Samas Nicki argument oli ,et kas ma ei saaks ilma väikesema praeahjuta hakkama.. Vastasin saan kyll, kuid ärgu siis oodakugi minult traditsioonilisi MEIE päraseid õhtusööke . AH JAH, tänupyhad jäävad siis toiduta, sest enamus häid asju on mul alati praeahjudes ära tehtud.

Kui me kõigilt praeahjusid nõudsime, siis vaadati meile suurte silmadega otsa ja kysiti? Mille jaoks need veel on?     Yhe suure muudatuse peame    ikka veel tegema..  Sest see teema pole enam vaidlemist ka väärt.  Kuna Hiinas on Ikkagi Woki kokkamine, siis  kõik tuled on super suured. Ykski meie pann, ei kannataks sellist kuumust välja. Sulaksid vist kohe kokku… Peame leidma hiinas  kvaliteetse MEILE sobivad pannid leidma, mis syya tehes vastikut kärsa haisu ei aja.

Mul on sellest korteri otsimisest nii kõrini . Pidevalt on selline saba kinni nokk lahti, voi kui nokk lahti saba kinni tunne. Leiame midagi head, kuid siis tuleb välja et midagi onvalesti kohaga.  Vahel ei taha mina olla.

Ma yldiselt ei räägi sellest korterist kus Nick Hangzhous elades elab. Yks MUSTEMAID kortereid mida ma näinud olen. Olen teda sundinud puhastama ja koristama ja yks hea koristaja leidma, kuid tema vastus on, mis iganes. VOodi on olemas ja  muud tal vaja pole.. AAAGGGHHH. Vot sellistel hetkedel on mul tunne et olen abielus HIINLASEGA( Õigemini yhe musta hiina notsuga). Olen seda talle ka välja öelnud. Ega talle need ytlemised ei meeldi, kuid ta näeb et mul on õigus.  MUIDEKS. Hangzhous käies ma KEELDUN tolles korteris aega veetmast, kuna  HmHm. Mu  jalg lihtsalt ei astu sellesse korteri komplexi isegi sisse…

Kuid Hiina toidust rääkides, siis heameelega paneks siin suu kinni, ja enam midagi ei sööks siin.   Kuid nälg ei lase.  No nyyd tuleb välja et  jahu on ka siin ka keemiline.  Võib peale pikajalist kasutamist ajukahjustust tekitada. jmis veel.  WOnderful life… Huh????

Kuid midagi ilusat ka ikka juhtus selle segase sigri migri vahel. Nick viis mind yhte super armsasse Restorani Järve ääres. No pole nii head Hiina toitu veel saanud.  Polnud ei piprane  ega soolane, ega  hapu.. Oli just parajalt HIINAlik. Just selline milline Hiina toit minu arust peaks olema.

Mida me siis tellisime’– Lootuse lehe sees valmistatud Loomaliha Ginsengiga,    Aeglaselt keedetud notsuliha hiina yrtidega,  tofu kala ja eggplantiga, Hiina yrtides hautatud suur , suur kala ( YUMM),   marineeritud hiina pärased juurviljad, hiina maitseroheliste ning tofu pallid, Gabrieli lemmik  kartulid hiina äädikaga, kohalike maitseainetega nuudlid, Hangzhou sambla supp,,, jne.

Korda lainud maitse elamuste ohtu oli. Ootan juba et saaks tagasi. Ah jah, unustasin mainida, et seda koike sai soodud  Hiina  kanget alkoholi  imepisikestest pitsidest alla neelates..

Ilus ohtu oli…

Lisa kommentaar

