Fal lal lal lal laaaa la lalalalalaaaaaaa

Eelmisele postitusele veel nii palju lisaks. Nii palju kui on emasid, nii palju on ka erinevaid kasvatus meetodeid ja harjumusi. Meie valisime meie pere jaoks just selle oige  mis meile tootab, ja nii ei tunne meie syyd kui midagi valesti laheb. Ja tanu pooritame ka silmi asjade peale mis meile vaheke out of this world tunduvad.  Ja kui midagi valesti lahebki , teame et oleme koik oieti teinud mis meie voimuses:)

Ja nyyd siis super laheda minu jaoks parima viimase aja teate juurde.  Mu eesti BFF tuleb mulle 10ks paevaks kylla. DAMN kuidas ootan juba.  Ta on meie peret alati Eestis mega hasti vastu votnud, ma ma juba tunnen vaikest hirmu, et akki ma ei suuda samaga vastata..:( Kuid pole kaua aega nii arev olnud. Olen siin juba kuu aega yritanud mingit plaani kokku panna, kuid yldkokkuvottes oluneb koik pekingi ilmast. kui on sinine taevas  on koik hasti, kui aga pole, siis peab tegema midagi , mis ei noua seda taevast, nagu naiteks shoppamine arvututes Hiina kaubanduskeskustes, voi kylastades vaatamis vaarsusi, kus on margata vaid inimeste kuklaid anyway.  Nick Eriti excited pole ja seda selleparast, et ta teab , ma teen temast kohe autojuhi. Kuid ka tema ootab  kuna mu sobrannad on ka tema sobrannad :D:D:D

No ja nyyd siis midagi negatiivset ka  MINU JAOKS. Eile ohtul mul polnud und ja otsustasin telekat vaadata. Meil on vaid  5 Inglise keelset kanalti kokku. EI hadalda. Rohkem tegelikult polegi vaja😀 Kuid asi pole selles. Millegiparast JUST EILE, paeval mil mul oli halb olla , emotsionaalselt,  mangiti vaid vähil põhinevaid filme. Yldiselt oli huvitav, kuid 4 tundi jutti ma muud ei teinud kui vesistasin.  Film millega lopetasin  oli eriti sygavaid emotsioone esile toov. WIT, ja peaosas Emma Thompson , kes on  ka nyydseks kadunute kirjas. Minu jaoks mangis ta oma osa nii usutavalt, seda tegid ka arsti ja õed tema ymber, et ma vaatasin seda filmi elades läbi iga hetke, iga haiglas oldud päeva REginaga.  Pisaratel polnud lõppu. KUi ma lõpuks avastasin mis kell oli, ei suutnud ma kohe ennast diivanilt yles ajada.  Panin teleka kinni, ning istusin oma 10 minutit vaikuses ning pimeduses moeldes igale lapsele ning taiskasvanule keda ma isiklikult tean et on vähki surnud.  Ma suutsin meenutada nende koigi viimast naeratust minu jaoks, ja see manas ka hetkeks naeratuse minu suule.  Ja seda just sellepärast ,et mul on hea meel et ma olen nende inimestega kokku puutunud, nendelt midagi enda jaoks olulist õppinud. Saanud neilt selle kallistuse voi käepigistuse. Näinud neid nutmas, naermas, oksendamas, rohtu saamas. Näinud neid nautimas elu, jooksmas rannas, shoppamas. Näinud neid uhkelt oma kiilaid peakesi kõigile näitamas..  Ja  kõige lõpuks saanud teate nende lahkumisest… Igayks neist on jätnud mu hinge mingi jälje mida pole võimalik kustutada.

Ja taaskord loodan ma , et mitte keegi mu lähedastest, tuttavatest ei peaks kedagi kaotama vähile. …

xoxoxo

Di.

This slideshow requires JavaScript.

3 thoughts on “Fal lal lal lal laaaa la lalalalalaaaaaaa

  1. e ütleb:

    Veidike off topic aga http://en.wikipedia.org/wiki/Emma_Thompson. “kadunute kirjas”?

    • caliwitch ütleb:

      Mu poolsed vabandused. Tahtsin ise ka seda tykk aega tagai ara parandada, kuid olin tykk aega eemal sellest koigest. Aitah. Ajasin ta VALIMUSE poolset segi Natasha Richardsoniga. Kuid suur tanu mu tahelepanu sellele juhtimast.

  2. ave ütleb:

    ehhh, vaatan su pilte siin ja ka olen vesine…

Lisa kommentaar

