This slideshow requires JavaScript.

Mis siis vahepeal juhtunud on?

Olen blogimisest paris pikka aega eemal olnud.  Tahtsin kyll iga paev midagi lisada, et millega ma siis hakkama saanud olen, kuid otsustasin siiski puhkust votta.

Nimelt oli mu BFF Eestis kylas  koos oma mehega. Yritasin neile näidata Pekingit nii palju kui võimalik. Tegelikult tahtsin palju rohkem, kuid neil viskas lõpuks yle ja ma ka ei hakanud peale sundima . hih

Lisan siis listi  et kus me siis seiklesime.

  1. Badaling Great wall.
  2. Forbidden City
  3. Tiananmne square
  4.  Wanfujing shopping street ja  food street
  5. Yashow clothing market
  6.  Temple of heaven
  7. Ming tombs
  8. Beijing duck Restaurant Da Dong ( Mu Lemmik)
  9. Kaasaegne Hiina ehk siis CBD
  10. Lama Temple
  11. Paar Hutongi
  12. Chaoyang Park
  13. Beihai Park
  14. Jingshan Par
Ja terve hunnik iga sugu restorane nii halbu kui haid. Vaga tore oli niimodi neid linna pidi ringi taksoga vedada. Takso soit pekingis on vaga odav. 3 kilomeetrit on 10 Yuani kui liiklus hea on. Kui liiklus stoppab , siis vaheke rohkem.
Samuti tahistasime mu synnipaeva ( Sain 33 siis see aasta).
Veetsime  1simesel Mail Tiananmen squareil miljonite hiinlastega kes otsustasid, et ka nevad tahavad oma pyhi linnas tähistada. Jah, see oli võimas kogemus. Pole kunagi nii palju inimesi yhes kohas näinud Keelatud linna väravad olid kinni  pandud, kuna lubatud arv inimesi päeva kohta oli juba poole yheteistkymneks pargis sees. Jube jube jube .
Nyyd on mu tuttavad Eestis tagasi, ning ma tunnen puudust pidevast linna pidi  jalutamisest. .
Viimane halb uudis.. Nimelt sain paar paeva tagasi teada, et keegi varastas meie info, noh, ikkagi avalikest blogidest,( mu inglise keelsest blogist), ning kasutas meie peret nagu tema oleks REGINA, ja yritas sellega rahvalt raha valja pinnida.   Kahjuks voi onneks pole me ainuke pere kellega ta seda tegi. 8 peret on veel, kes ootavad hetkel  mis edasi saab. Louisville politsei, inerneti kuritegude  osakond on Crystali kinni votnud, ning talle on juba esitatud syydistus.
Lisan teile ka yhe lingi uurimiseks, Yks teine pere, kellega Crystal samamoodi kaitus, on sellest koigest vaga hea ylevaate kirjutanud. 

Helistan tana ohtul Detektiivile Louisvilles  ja vaatan  kuidas meie saame kasulikud olla, et Crystal saaks maksimaalse karistuse tema poolt   kirja pandud kuritegude pärast.

Loodan et ta saab nii suure karistuse kui voimalik Hirmuks Teistele.  Ma ei julge kellegi teise LOODUSFOTOT ilma loata kasutada, ja nyyd siis keegi tuleb ja votab kogu meie PERE , nimetab need ymber, paneb elama kusagile mujale, ja siis vaidab, et see on tema pere???? Mida sellistega pihta hakata?

This slideshow requires JavaScript.

Lisa kommentaar

