Kyll see elu on ikka huvitav.

Kui ma senini olen arvanud, et olen yks  miljonitest, keda siin suures linnas ei märgata, siis olen ikka kõvasti mööda pannud oma arvamustega.  Võibolla polegi neil minu nägu meeles vaid hoopis mis värvi ja kujuga mu rahakott on. Kuid lugu järmine.

Peking on täis turistide jaoks ( ning ka kohalike jaoks)  igasugu huvitavaid  shoppingu urkaid. Minu lemmikuks on Yashow.  See asub Sanlituni ‘kylakeses’ ja meie korterist kolme kilomeetri kaugusel. Yashow on selline imeliselt imelik koht kuhu sisse astudes pead valmis olema läbirääkimisteks iga myygimehega kes su suunas astuvad.

Yashow on 5 korrust  kõrge. Keldri korrusel asuvad kotid, vööd, kingad  , kindad.  Enamus on FAKE disainerite märgid, paljud on märgitud ja siis on need third shift asjad , mis on tehtud õiges kohas, kuid  illegaalselt peale seda kui tehases on töö legaalselt  lõpetatud, kuid kellelgi on  ärivaistu ning töötab edasi.. Kuid olgem ausad. Enamus asju keldrikorrusel on hullult kemikalidest läbi imbunud, halva kvaliteediga shit, mida võõramaalastele pähe määritakse.  Ja hinda alustatakse tavaliselt tuhandetest Yuanidest. mille pead siis kusagil 100 ringi maha kauplema…

Teine ja kolmas korrus  on igasugu huvitavad erineva kvaliteediga riided. Pead leidma selle oma  boothi,  ja seda just trial ja error katsetamistel.  Olen ostnud  paar t särki. KOju tulles panen selga, ja t särk hargneb  silme ees peenikeseks niidiks.  KUID õnneks olin ma hinna nii madalale rääkinud et polnud kahju.

4 korrus on igasugu ehted, päikeseprillid , HIINA ROLEXid  wink wink, ja muu hiina turistidele mõeldud kila kola–lehvikud, konnad, draakonid, lõhed taldrikud , pulgad ja  kyynetehnikud .. jah. Ka see korrus on väga huvitav korrus kui tuleb kvaliteedist juttu.  On ehteid mis on ehtsast hõbedast, kuid on ehteid millest pead suure kaarega ringi minema , kuna need juba helendavad päise päeva ajal. Kuid ka siin on kõik myygiks läbirääkimise põhimõttel. Kui sulle õeldakse et hindon 200, siis võid kindlasti selle 15 või siis 20 yuaniga kätte saada. KUi hästi kaupled , ning õigel ajal shoppad, võid isegi odavamalt saada.

Nyyd siis aga selle  juurde, et mis mu nägu kõigesse sellesse puutub.  Täna läksin siis uuesti Yashosse.  Tahtsin paari suveniiri osta ja ka mõned t särgid. Pekingis on juba kusagil 30 kraadi sooja ja aeg ennast jahedamalt riidesse panna.  Korraga kuulen. HEi ju. I remember ju . Kome heer.  I giv ju veri kood praice.  tis shöört onli for juu 40 yuan.

Ma vaatasin sellele tädile otsa, sest mäletan teda eelmisest nädalast. Ta alustas eelmisel nädalal 150 yuanise pakkumisega, ja täna siis 40.   Ta vaatas mulle korra veel otsa ja kysis. juu laik veri mutsh?   I hav njuuu models. looki, looki.

Ma vaatasin, ja vaatasin, ja siis ostsin ära. Tavaliselt ma pean t särke 130 pealt 40 peale kauplema, kuid kui mulle juba algus hind antakse 40 siis, WTF. MUIDUGI võtan ära.   Ja siis ta ytles mulle.    juu kom her last wiik. I rimembe juu. Kom bak again.

Ma naeratan ja ytlen . Jaja. Ikka tulen.  hihihihih.

Siis suundun ehete korrusele.   Vaatan juuste jaoks mõeldud asjandusi. Ostsin kunagi  midagi seal.  OLEN iga nädal sellel korrusel ringi tuuseldanud, et näha  millal neil uus kaup tuleb, palju rahvast on, kuidas kaubeldakse. HOian kõrvad ja silmad lahti.  Ka seekord olin yllatunud, et lõpuks on neile mu  venelase nägu meelde jäänud.   KUID õnneks seekord ei pöördutud  minu poole vene keeles, vaid Inglise keeles.
Taaskord sama jutt. I remember u kom here all the taim. I remember u dont spiik Russain.   But u look like russain.   Ma siis kysin. Jah? Miks ? ( Hiina keeles) . Mulle vastatakse inglise keeles.  You hav priiiity aizzz. Americans have cold a aizzz.    Ja oleksid nad sellega lõpetanud. EI. Edasi  siis nii.   juur smile pritti tuu. Your tiith not so streit. American tiith very strait.  Ma pööritasin silmi,  ja kysisi siis palju hind on. Mulle vastati. et ainult 15, kuna ma käin siin nii tihti ja tean kõiki hindasid.

Tänane päev oli täielikult mingi syrr päev.  Kui Maarika siin oli, siis shoppasime riideid. Meile õeldi, et neil on kõik suurused olemas. Ka XXXL ( usa standartite järgi kannan ma M). Kuid HIina XXL..  ja nyyd siis anti teada, et mul pole head hambad. Ootan järgmist korda… haha.

BTW. Tundub, et ka wordpress on nyyd Hiina poolt blockitud. Mul on viimasel ajal suuri raskusi postitamisga. Pilte ei taha wordpress  ka VPNi vaheldusel blogi yles laadida.  Tana yritasin mitu korda, enne kui selle YHEGI yles sain.

Lisa kommentaar

