brrrr

This slideshow requires JavaScript.

9 aastased ja nende smart asses….

Ma olen täitsa  läbi. Nii läbi, et mul pole mitte kui midagi oma 9 aastsele yli andekale  , problemaatilisele pojale öelda.  Eile yllatas mind sellega, et  sain õpetajalt kirja, kuna GABRIEL olevat yhe ta sõbra snäckid ära tõmmanud, kuna G. oli kõht tyhi.  jaja. Kes mind teab, siis see teab, et mu majast ei lahku keegi tyhja kõhuga. KUID ma pole nõus Gabrielile kooli saatma igasugu processed snacks!!!. Pakun talle igal hommikul õuna snackiks kaasa , kui ta keeldub, ytlen talle et ++ YOU are on your own now. I offered.

Täna aga..  oeh.  Vahetasin mingi aeg tagasi oma iTUnesis salasõnad kõik ära. Gabriel saab kuus vaid YHE mängu iTUnes ist osta ja see peab olema alla 10 dollari. Täna siis lähen iTunse vaatama, et mis ma siis viimati ka ostsin, ja sain teada et ostsin umbes 100 dollari eest igasugu huvitavaid mänge.  Kõige kallim neist mudeks 70 dollariline.  Astusin julgelt Gabrieli rahakoti juurde. Võtsin sealt 650 yuani, ja ytlesin. NEED KUULUVAD MULLE. Gabriel läks näost roheliseks. Ei ytelnud mitte yhtegi sõna. Ytlesin talle vaid, et kui Issi tuleb Hangzhoust koju,  siis  tuleb meil yks tõsisem jutuajamine.

Kui ma ytlesin Gabrielile 20 minutit enne tema uneaega, et ok. Kobi voodisse. Ronis ta teki alla ilma yhegi sõnata ja jäi 10 minuti jooksul magama.

Nyyd aga tegelen ma kõigi passwordide vahetamistega, sest oht varitseb siin 10 sammu kaugusel.

10  aastaselt yritasin ma pullilt mitte sarvega perse saada….

Lisa kommentaar

