Aasta aega Pekingis on ikka yks lyhikene aeg.

Eile oli siis Gabrielil hull päev. Röövisin ta rahast puhtaks, ja lugesin sõnad ka peale. Pole teda tõesti nii alandlikuna veel kunagi näinud. Täna koolist koju tulles on ta kõik ette taha ära teinud. EI pea midagi isegi ytlema. Kott läheb kohe tema tuppa, nõud koristas peale õhtusööki, ja siis ytles, ta läheb vanni nyyd, kuna ta peab lõdvestuma. Ma oleks tahtnud kõva häälega naerma hakata, aga hammustasin põske ja ytlesin. Mine,mine…

Tavaliselt kui meie majas keegi mul kopsu yle maksa ajab, siis millegipärast  lööb mul ka valu selga.  Teadsin juba ette,  ja tundsin, kuidas eile õhtul valu liikus alaseljast õlgadesse.    Öö otsa ei saanud magada, kuna selg oli lihtsalt nii valus ja kange, et iga väikesemgi liigutus ajas higistama –nii valust, kui ka sellest ,et umbne oli. KUID ma ei saanud oma seljavalul kuidagi täna ennast tunda lasta. Juba hommikul, peale paaritunnist und otsustasin, et mul on vaja välja minna pead tuulutama. Ytlesin Ayile, et vot täna lähen Ritan parki ja selle ymbrusesse.  Ma olen Ritan Pargist mitu korda mööda sõitnud ja oleks pidanud ka seda täna tegema. Renoveerimis tööd käivad ja park haises igasugu kemikalide järgi. Seljavalu mul juba oli, kuid sain suveniiriks kaasa ka peavalu. Ritan park ehk siis tõlkes inglise keelde–Altar of the Sun. Voi siis altar päikese jaoks, kus Ming ja QIng dynastia keisrid ohverdasid midagi päikesele et midagi vastu saada. Kuna kõike renoveeriti, siis muud ma ei näinud kui  puid , lilli hiinlasi ja hästi palju venelasi. AH JAH, mulle yllatuseks parki sai tasuta sisse. hmh. Kas siis kui kõik pargis olevad asjad on  avatud, siis maksad? Peaks teadjate käest järgi kysima.

Anyway. Ma ei viitsinud iga  puud, lille, lindu ja laulvat ning mängivat Hiinlast pildistada. Oleks pidanud tegelikult  võistlustantsu kleitides 50 aastaseid pildistama, kes olid oma maki keset tänavat maha pannud, ja siis tiirutasid oma partneriga  super suursugulikult ( kas sihuke sõna on yldse olemas?).  Aga ei teinud.  Ronisin pargist välja, ja Sain väikese shoki osaliseks. Selline tunne nagu oleksin venemaal. Kõik sildid olid venekeeles, Igal pool blondid suurte soengute ning liibuvate riietega parajalt paksud mammid ringi jalutamas samal ajal hästi kõvasti vene keelt  rääkides, nagu tahaksid kõigile teada anda, et ME OLEME  VENEMAALT, ja me KÕIK OLEME TÄPSELT SELLISED!!! brrrr.  Mida rohkem ma jalutasin , seda rohkem ma segadusse sattusin.  Mu vene keele oskused pole enam see mis 13 aastat tagasi. Mul võtab ikka päris kaua aega, enne kui yhe lause kokku veerin. Ja kui ikka mind  poodides ja tänaval vene keeles kõnetatakse, siis ma vastasin sulaselges Hiina keeles ( Kindlasti Eesti aktsendiga=. WO BU HUI SHUO RUSSIAN..  Mis iganes see vene keel nyyd Hiina keeles oligi… Mulle vastati kohe, et oh   su Hiina keel hen hao ja blababababa. Ja ma naeratasin silmi pooritades, et jajaja. very hen hao. KUID suurimaks yllatuseks oli mu jaoks Alian Market.  No nii odavat kaupa pole ma hiinas veel nainud, JA NII STIILIST valjas kaupa. Selline tunne nagu oleksin sisse astunud võru mis iganes siseturgu ja iga teine  asi oli mingist saladuslikust materjalist.  KUID hinnad olid head.  irv. leidsin lõpuks yhe  poekese, kus olid head t särgid ja alghinnaks kysiti vaid 50 yuani. yashow noutakse kohe 150 ja alla 55 eriti ei taheta lasta. Sain t sargi 35 katte ja olin happy.  Kuid taaskord, koik toimus vene keeles. Kordasin ennast igas putkakeses, et Ei räägi ma mingit vene keelt siin.  Hiian keeles paluks, voi Inglise keeles. Ja siis ajasime asju hiina keeles, kuna tundus, et nii saab nendega kõige paremini hakkama. WHEW..

Pole  nii palju kasukaid, mini seelikuid kontsaga kingi ja  nu pogody   asju kusagil varem nainud yhes koos, kui selles naabruskonnas.  ja kõik ikka toimub kauplemise teel. Ta sulle ytleb 400 sa vasta 60. Ta 250, sa 65 Tema 125 ja sa 70 .. No nii enamvahem. Ma tavaliselt panen oma koige madalama hinna millega ma asja tahan kätte saada  ja kui ma ei saa jalutan lihtsalt minema

Hiina tõesti oskab igal ajal yllatada…

. …

This slideshow requires JavaScript.

Lisa kommentaar

