OEH:(

Pole nii keerulist nädalat kaua aega olnud. Mul on juhtmed omadega koos. Täna astus Gabriel sõbraga uksest sisse ja ytles et tema läheb sõbra poole ööseks. Ytlesin Gabrielile, et täna kohekindlasti ei saa, et äkki järgmine kord. Gabrieli sõber siis vaatas mind naeratades ja kysis, IS HE IN TROUBLE? Ma vastasin jah. Gabrieli sõber ytles selle peale et ta oli oma emaga eelmisel nädalal tylis, ja ta saab täitsa aru. irv.
Gabriel aga mis tegi–Jooksis oma tuppa, pööras selle pea peale, ja on kaks tundi vahetpidamatta igasugu lärmi teinud. Kyll oma toas asju loopinud, kyll mu kõrvale potsatanud, ja siis mööblit liigutanud, kyll pabereid maha loopinud. Ise vahib mulle otsa selline jube kuratlik pilk silmis, et no vaatame , mida see vanamoor siis ka suudab… HAHAHAHA. Ma olen rahulikult ta toimetamist vaadanud. Kallasin endale klaasi vett, võtsin raamatu kätte ja hakkasin lugema.. YAWN:
Õnneks tuleb täna Nick koju. Ja mu 2 nädala pikkune yksiolek gabrieliga saab läbi. Kujutan ette, et Ka gabriel rahuneb maha, kuna millegipärast kardetakse Nicki me majas rohkem kui mind…
Tunnen juba ette, et see nädalavahetus tuleb pikk ja kuiv. Kuna FBis yks mu hea tuttav mainis et Shanghais olevat tip top tasemel military school boarding school, siis ma kohe hetkel kaalun seda kooli. Miks ei tule iga laps just tema jaoks õigete kasutusjuhenditega????

5 thoughts on “OEH:(

  1. K. ütleb:

    Lastel neid tujutsemisi tuleb ikka ette.. eriti kui üks vanem on ära ja ta ei oska oma tundeid ja arvamust muud moodi edasi anda kui kehakeelega. Väga oluline on anda tagasisidet et miks ta ei saanud minna sõbra juurde, kuidas peaks ta käituma et seda väärida ja et teinekord kui on hästi käitunud saab ta minna. Kõige hullem (ei viita et sa oleksid teinud) ongi keelata midagi ilma põhjendusteta – samuti kuulata lapse arvamust – kas ta ise arvab et on ära teeninud sõbra juurde mineku. Samuti et kui isa koju tuleb ei oleks tema esmane emotsioon halb – et kohe saab karistada. Suhtlus on kõige võti !🙂

  2. caliwitch ütleb:

    K.😀 ja. Gabriel teab koike vaga hasti . Miks jne. Ta TEAB et tal on 2 nadalat sleepover’i keeld, ja samuti on ka 2 nadalat iPadi keeld. Ja ta teab miks. Ikka testib mind pidevalt, et kas ma olen unustanud, voi ei ole, kas ma lasen ta trikid labi voi ei lase.. Suhtlusest siin majas puudus pole😉

  3. kukupai ütleb:

    Mingil kombel tundub, et Gabriel on Sinusse – sama kange ja põikpäine🙂
    Aga jah – kui ta teab, et keelud peal ja siiski üritab neist mööda hiilida, siis teed täitsa õieti, et järele ei anna, muidu kaotaksid poisi lugupidamise ju ka… Aga head närvid on Sul küll…

    • caliwitch ütleb:

      HAHAHAHA. Kukupai. SUl on taitsa oigus. Me just arutasime eile ohtul Nickiga et Gabriel on saanud meie molema kanguse, ja nyyd me siis peame nuputama kuidas sellega hakkama saada .:D
      Kannatusega on mul love and hate suhe. vahel on seda rohkesti yle, ja siis vahel tunnen, et kus on mu haldjakene kannatust andva volutolmuga..

  4. lee ütleb:

    Mulle tundub, et minu 10 a poiss käitub nii, nagu mina oma emaga kunagi käitusin. Kas olen ainuke, kellele tundub, et kui laps on emaga/isaga (sagedamini siiski emaga) eriti vastikult käitunud, siis on see nagu mingis mõttes tagasi tegemine. Karma, mis muu. Aga eelpuberteedid ja puberteedid ongi ju ettearvamatud. Antagu meile, emadele, kannatust oma õppetunnid läbi teha:)

Lisa kommentaar

