This slideshow requires JavaScript.

Taaskord istun Pekingi hiiglasuures lennujaamas ja kirun seda lennuliiklust, mis mind viimasel ajal oma ebatäpsusega on hellitanud. Kui varem hilinesid lennud maks 30 minutit, siis täna teatati meile , et lend hilineb 4 tundi.  Eelmine kord istusin 2 tundi lendu oodates, seekord neli. Huvitav kas järgmine  kord juba 6 .  Kuid mida ma ikka kurdan. Business class lounges on täitsa ok chillida ja Tsingtao olut nautida. Mis mul kell 1.25 sellel ilusal pärastlõunal teha oleksgi.   Hoian hambad ristis ja kannatan ära.

Õnneks Nicki kojutulekuga paranes ka Gabrieli käitumine.  Nagu uus inimene on  majas. Ei mingit jonnimist, karjumist, jalgadega trampimist, ukse kinni tagumist. No mina ka ei saa aru, mis selles Nickis nii suurt ja maagilist on et suudab 9 aastase nii hästi käituma panna. . Aga taas, ei tohi kurta. Mulle kohe meeldib sihuke armas pugemine Gabrieli poolt.  Samas ma näen ta silmis juba seda kuratlikku tulekest, et OOTA, nii kui DAD ära kaob, siis ma näitan sulle veel põrgut.  mUhAAAhAAAAAhAAHAHAAAA.

Hangzhousse lähen ma seekord sellepärast , et saada  taaskordset ylevaadet kes siis Nicki firmas töötavad. Neil pidi juba mingi paar nädalat tagasi mingi  firma ekskursioon toimuma, kuid kuna Mul oli synnipäev, ja teine boss oli ka ära lykati toimetused sellesse nädalasse.  Seekordne reis on planeeritud  mingi PR töötaja poolt, ning Hangzhoust kusagil tunni kaugusesse. Radadele kus filmiti osaliselt  Crouching Tiger hidden dragon.  Ja samast kandist tuleb ka maailmakuulus bambus, mida akki teil monel on isegi  kodus porandakateteks  või muuks olemas.

Mille vastu ma aga eriti suurt erutust ei tunne on see ,kuidas  tavaliselt enamus reise on planeeritud.  Nimelt. Soidetakse kohale, siis mängitakse mingeid mänge, siis syyakse suur õhtusöök, siis lauldakse karaoket, ja siis järgmisel paeval kõik uuesti. Nick pole ka Karaoke fan, kuid  kuna  see on nii öelda firma kink töölistele, siis korra on ta nõus tegema seda, mida töölised tahavad.  Kurat. Ma ka ta ju alluvuses tööl. Ma heameelega röäviks ta sealt suure ymmarguse laua juurest minema, ning viiks järve kaldale ja laseks ennast sääskedel igalt poolt hammustada. vähemalt vaikus, ja ei pea klaase ka kogu aeg kilks kolks kokku lööma.

Kui reisilt tagasi jõuan postitan teile ka mõned fotod. Loodan, et ei muut laisaks ja ikka teen mõne.

Ja . Nyyd siis selel kurva noodi juurde. Mul on väga kurb et pean siit Pekingist ära kolima. tahaks oma korterit ka kaasa võtta. Aastaga on meist täitsa head sõbrad saanud, ning saame yksteisest suurepäraselt aru.   Tahaks veel aastakese pekingis lebotada ja koduperenaist mängida. Igav on väheke aga, mis teha. Pean lihtsalt.

Minult on ka palju kysitud miks ma Hiinas ringi ei sõida. Yks suur põhjus on see, et MA EI TAHA. Ja teine see, et kuigi mul on Usas juhiluba olnud aastast 1999, sain oma viimase loa Californias 2009.  Kuid et Hiinas juhiluba saada, peab  kinnitus olema, et ma olen rahvusvaheline autojuht vahemalt 3 aastat. Cali lubadele seda esmast aega ei märgita. Märgitakse vaid see viimane.  Ja kuna mul pole veel 3 aastat täis ei saa ma ka endale luba taotlema hakata. Veidike kurb, kuid samas, loodan , et tänu sellele saan endale Hangzhous ka ajutise autojuhi. Hetkel oleme ka auto  ostmise tuhinas, kuid pole suutnud veel otsusele jõuda millise siis.  Tahame väikesemat autot,sest seda on hea ja lihtne igal pool parkida. Nick on BMW  või Audi suunas meelestatud, mina aga Mercedese või  yhe jube armsa Buicki ( tean , tean, buick ei kola just erit  ilusasti, kuid Hiinas on see IT auto ja  vist pea 80% expattidest omavad mingit Buickit..hahah.  Aga noh,  mis iganes auto ta ka muretseb, tean, et seda vaid aastaks, ja kui tagasi Calisse kolin  saan omale uue ROOLI . Tunnen jubedalt puudust autoga ringi sõitmisest.

Lisa kommentaar

