Soe soovitus.

Siinkandis on taaskord mingi holiday. Dragon Boat festival. Yldiselt sain ma oma oppetunni maipyhade ajal, ja enam eriti rahva sisse ei tikku yritusi kaasa looma.
Kuid kuna Gabriel oli ka koolist kodus, siis otsustasime, et teeme yhe lõunasöögi kusagil restos. Vähemalt veidikenegi tähistame midagi. Olen yhe kohaliku sõbrannaga seal paar korda juba käinud, ja mule toit väga maitseb. Samuti on nende ettekandjad täitsa tublid. Ning mu lemmikuks selle resto juures on see, et saab väljas õhtustada ja seda pisikese Lido Pargi järvekese ääres.
Kuna Nick on aga igavene kiusupunn alati,, siis ta virises juba alguses peale, et talle see koht kindlasti ei meeldi, kuna on hiina toit ja kindlasti palju MSGd toidus. Ja ettekandjad kindlasti suckivad. Kuulsin seda tund otsa enne restosse minekut. Kui minema hakkasime, siis ytlesin, et kuule, sõida sama teed mis me tavaliselt haiglasse sõidame kuna restoran jääb sinna KANTI.. Suur viga et Nickile sellised juhised andsin. KUI ma olin õigel teel, ning talle edasisi juhiseid andmas, siis ta ytles mulle. Mida sa valetasid et samas kandis. EI ole ju… See on kusagil pool kilomeetrit Restoranist hoopis teises suunas. Ma vastasin, et kas ma ytlesin et see resto on haigla korval. Ma ytlesin see on samas kandis. Nick ajas ikka oma joru, et ma ei oska ennast piisavalt hästi väljendada. ja et mul tegelikult pole õrna aimugi kus resto on. Ytlesin talle, et kurat kyll, miks sa siis GPSi ei pannud peale kui mu sonu ei usalda. Tuletasin talle enne ristmikku meelde, et nyyd paluks vasakule. Nick selle peale, et vales suunas sõidame. Teinud vasakpöörde oli vaja 100 meetri pärast parempööret vaja teha. Ytlesin talle, et paremale NYYD… Tegi selle pöörde ära ja kobises seal midagi omaette. Kui restose jõudsin käskisin tal parkida mida ta ka tegi ja kui ta autost välja astus oli tal vaid selline nägu ees nagu tahaks vabandada, aga kuuuuuurrrrraat kyll. Ta ei teinud seda.

Toitu tellides uus maadlus. Ta ei suutnud otsustada mida, ja kui ma soovitasin, siis ta ytles, et talle niikui nii ei meeldiks. blababababa Lõpuks pani ta suu kinni ja hakkas kysima kysimusi–Kas TALLE meeldiks rohkem see voi too. Ytlesin ausalt mis ma arvan ja tellimised said lõpetatud. UGH. No oli tal vaja nokkida. Omast arust on mul jube PMS; kuid tundub et mu mehel on suurem ( Kusjuures, ta tunnistas paar päeva tagasi, et ta tunneb et on depressioonis, KUID pole nõus abi saama kuna keegi nii kui nii ei oska aidata… ma pööritan vaid silmi ja ytlen vaid, et ka mina ei saa, kui sa abi ei taha vastu võtta.
Anyway. Aitab juba sellest nägelemise jutust. Toit toodi kohale, ja kõik olid super õnnelikud et NII MAITSEV Toit. Ei mingit vigisemist, et soola palju, pipart palju, blababababa. Soomise loppedes tellisime ka veel kaks tassi kohvi, ja tegime suued silmad kui kohv toodi lauale tulikuumalt ja ikka täitsa kangena. Me ootused on hiinas kohvi tellides tavaliselt täitsa madalad, kuna enamuses kohtades on kohv kylm ja maitsetu ( Lahja lahustuv).
Nautisime verandal istudes vihmavarju all kohvi ja jõudsime kokkuleppele et ka järgmise nädalal lõunatame samas restos . hihihi.

Ja soovitan ka seda kohalikele kes lido kanti satuvad.

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Soe soovitus.

  1. lillu ütleb:

    Tere!Olen jälginud juba paar aastat Sinu tegutsemisi ja tore on lugeda .Käisin ise kunagi reisil Pekingis nädal aega,palju tuli tuttavat ette.Alguses oli ikka suu lahti kui sulle inimene vastu tuli ja kõndis tagurpidi,giid ütles et harjutab koordinatsiooni.Ainult turistid vahtisid suu ammuli,kohalikele oli see ilmselt tavaline nähtus ja selliseid meie jaoks imelikke tegevusi oli terve linn täis.Kaua seal ilmselt elada ei tahaks,liiga erinev kultuur .Sulle aga jaksu seista oma õiguste ja tahtmiste eest.Mees on küll pere pea aga naine KAEL.Jõudu Sulle!

Lisa kommentaar

