Imelik nädal .

Kuigi oli omamoodi huvitav nädal , siis ööd olid mustad. Õigemini segadust tekitavad ja kurvad. Ka Nick väitis täpselt sama. Kui Nick on eemal, saan ma öösel magada vaid maks 5 tundi. Kui tema aga kodu on, tekkib mul magus uni juba kella10 ajal õhtul. Sama ka temal. hangzhous olles, helistas ta vahel kella 1he ajal öösel ja KÄSKIS Mul magama minna. Mille peale ma vaid silmi pööritasin ja soovitasin tal sama…. Kuid unenägude maailma tagasi minnes. Igal öösel nägin ma unes Reginat. See oli midagi eriliselt imelikku, sest ta oli ikka 10 aastane ja naeratas, ja kallistas ning kokkas. Ma ei oska seda lihtsalt paremini kirjeldada. Ta oli mu unenägudes täpselt sellise rõõmsa 9 aastasena nagu ma mäletan teda ta parimatel päevadel. Ja mul oli hommikul yles ärgata veidike kurb, kuna ma ei tahtnud, et see uni lõppeks. Kuid kui õhtul magama taaskord jäin, nägin und edasi täpselt sealt, kus see lõppes.. Ma pole kunagi midagi sellist kogenud. Ma ei julge oma päevikus neid kuupäevi uurida, et mis nendel kuupäevadel toimus, sest kardan et äkki polnudki midagi ilusat.. . Kuid fakt on. Ma tunnetasin Reginat päris pikalt enda kõrval ja seda tegi ka nick. Pidasime isegi maha paar sõnasõda teemadel MIKS NICK ei suuda end sel teemal avada ja ma olen talle oma kurbusega pidevalt pinda käinud. Lihtsalt tahan rohkem temalt kulda..

Täna oli meil siin vägev äikesetorm. Istusin akna all mingi tund aega , kuid siis haarasin kaamera et seda jäädvustada. Fotod tulid väheke haledad, kuid midagi siiski. YRITAN. Kui ei harjuta, siis ei saagi paremat taset. Kuid peale seda äikesetormi, istusin diivanil edasi ja vaatasin telekat. Korraga pöörasin pea vasakule ja arvasin et nägin vikerkaart. Pidin ka teistkorda vaatama, et veenduda, . JA OLIGI. V I K E R K A A R. Ma vaatasin suu ammuli aknast välja, et kuidas on PEKINGIS VIKERKAARED võimalikud? Kuid arvan, et mul on lihtsalt vedanud…. et näen, kuulen, ja kogen kõike seda, millest mõni vaid unistab.

Kuid miks ma ei tunne siis et olen õnne tähe all syndinud?

This slideshow requires JavaScript.

Lisa kommentaar

