paljad õllekõhud ja villased sukad..

Hiina ilm on kuum ilm. Ikka väga kuum. Mul on aastatega juba meelest läinud,et sellises kuumuses on raske turisti mängida ning hingata. 2006( vist sai õige aasta) Veetsin ma päris pika aja Hangzhous ja pekingis ja seda just kõige kuumemal ajal juuni lopp juuli algus.
Arvasin, et no mis mulle 33 kraadi kella 10 ajal hommikul ikka teeb. Panin paksu kihi kaitsekreemi peale ja asusin uksest Yashow ehk siis kohaliku shoppingu urka sunas. 3 kilomeetrit jalutamist. Kui eile jalutasin ma sinna kontsades, et harjutada tänaval kontsadega käimist, siis täna ma seda viga kohe kindlasti ei teinud . Panin jalga mugavad retuusid, selga odava t pika t särgi ning jalga sketchersid mida hiinas keegi ei USU et on õiged sketchersid, kuna kes on nii loll , et kulutab raha jalanoudele kui saab ka ODAVAMALT. Ma olen see loll, kuna sketchers on lihtsalt jalanou mis ei pane mul jalgu valutama.. Anyway. Toss jalga, ja shoppama. Mõtlesin, et võtan mini raadio ka kaasa, ning lasen oma muusikat võimalikult kõvasti, kuna teised ju teevad seda, aga ei hakanud… haha.

Kuna ilmad on siin parajalt kuumad, on päikesevarjud ka siin väga päevakorras. AAsialased tõesti ei taha päikest ja yritavad igat moodi ennast valgeks jätta. Selelpärast ongi väga paljudel raske õelda nende õiget vanust. Kuid on ka teine grupp, kus 30 aastane näeb välja nagu 50ne kuna ei hoolitse absoluutselt sellest, et päike paistab lagipähe, ja see grupp inimesi on tavaliselt just see lower class , väikesema sissetulekuga, pean päevad läbi rygama aasialased.
Kui naised kannavad ilusaid päikesevarje, siis meeste sees on populaarseks saanud kiilakad pead, läbipaistvad wife beaters ja paljad õllekõhud. Yhesõnaga, mehed rullivad oma särgid lõuani yles, ja siis jalutavad tänavat pidi niimodi ringi. Ja teevad seda täieliku kindlustundega. Ei mingit häbi et kõht näeb välja nagu arbuus.
Täna aga pani mulle naeratuse näkku yks meespaar. Noh, tegelikult sõbrad. Mõlemad kusagil 50 aastased, valked maikad seljas ja lõuani keeratud, ning arutavad siis kõva häälega millegi yle, ning samal ajal oma kõhtusid katsudes. Selline tunne oli, et arutasid kummal on suurem ja kõvem kõht. Kui ylekäigu ajal tuli roheliseks läks, astusid mõlemad ylekäigu rajale, ja arutasid kõhuteemat edasi. haha. Kui nyyd arvate et gay, siis eksite. Hiinas on täitsa tavaline et mehed yksteisel tänaval jalutades kätt teise mehe õlal hoiavad, sõbrad ikkagi. On ka suurem hulk gaysid, kuid see on omaette teema, ja seda ma ei puuduta, kuna pole yks neist. Kuid olen ka korra hiina gay klubisse sattunud, ja noh, eesti omale teeb silmad ära kyll.. Pole sellist kabistamist kobistamist smootchimist kusagil näinud.. Mõtlesin tol hetkel vaid, et kui nende 15 kuni mis iganes aastaste emad ja isad nyyd korraga sisse peaksid astuma, siis oi, oi, oi… haha

Ja kui mul paljaste kõhtude jälgimisest villand sai, hakkasin hoopis naisi vaatama. Noh, täitsa tavaline, et 30 kraadise soojusega on mõnel paks, pikkade varrukatega jakk seljas, kuid yhel tädil olid hoopis triibulised villased sukad ja pikad , kuni kyynarnukkideni karvased randme soojendajad??? Mul hakkas veel kuumem kui ma seda nägin. Pea kolm km oli juba jalutatud, ja ma olin läbimärg.. BTW: Kui kellelgi on häid higistamis vastaseid näpunäiteid, siis palun andke teada. Ma kohe kardan sooja kätte astuda, sest tilgun praktiliselt kohe kui esimesed päikesekiired mind puudutavad.
Yashowsse jõudes, avastasin, et tegelikult oli see reis rumal, kuna neil polnud seda mida ma tahtsin . nuuks, nuuks. Gabrielil on synnipäev tulemas, ja tahan laste goody bag ide jaoks igasugu pila pala. Kuid arvan, et lähen mingi päev nickiga raamatupoodi, ning ostan igale lapsele mingi raamatu suviseks lugemiseks. Koomikseid armastavad kõik 10ne aastased.

This slideshow requires JavaScript.

Lisa kommentaar

