No ja kuhu see paike siis kadus?

Vahel tunnen ma vajadust et mul siin majas elaks ka yks unenägude seletaja. No nyyd juba siis paar nädalat jutti olen Reginast und näinud ja kaks viimast ööd on eriti rasked olnud. Ärkasin mitu korda läbimärjana yles.
Ma pole kaua, kaua, kaua aega näinud veekogusid ning vett unes. Eile öösel aga pidin oma hirmudega taaskord võitlema.
Kui paljud teist on näinud unes suurt veekogu, kusagil kus see tegelikult pole? Kui paljud on teist näinud unes , et tahad aidata inimest, kuid kuigi karjud hääl ei pääse kurgust, ja keegi ei kuule sind, isegi kui see abiline on paari sammu kaugusel. MIna.
Nii ma siis seisin järve ääres, yritades järve suunduvat Reginat päästa. Imelikul kombel ta astus sygavamale, ja sygavamale, ning naeratas tagasi vaadates. ma ei suutnud ennast liigutada, olin kui ma kylge liimitud. Karjusin appi, kuid inimesed vaid vaatasid. Tegelikult oli seal vaid yks inimene, jälgimas kuidas tuli yks väike järve laine, ning neelas Regina endasse. Korraga sain oma hääle tagasi ning hakkasin karjuma, et keegi aitas. Kuid keegi ikkagi ei kuulnud. Ja korraga olin sygavas meres JUST MERES. Järv oli kadunud. Nägin kuidas inimesed sukeldusid et teda päästa ja ma ootasin, ja ootasin, et äkki midagi. Teda ei leitud. Ei saanud sellest aru, sest ALLES ta ju kadus.. Kuidas keegi ei saa teda leida? MIKS? Seisin järve ääres nädala ja ootasin kuni ta keha pinnale kerkis… Ja siis ma ärkasin , läbimärjana. Ei suutnud hingata..

Ma ei tea mida ma ikkagi hetkel kardan, võik miks need unenäod mind nyyd kimbutama on hakanud? Tean , et ees on taaskord kolimine, ning see ei saa kerge olema. Arvan teadvat midagi, aga samas ei saa mitte kui millestki enam aru.

Tana sain teada et yks mu hea tuttav yritas enesetappu . YRITAS.. Tema pere õnneks, kuid tema enda õnnetuseks jäi ta ellu. Ei oska enam midagi arvata. Lihtsalt kurb olen😦

This slideshow requires JavaScript.

3 thoughts on “No ja kuhu see paike siis kadus?

  1. Mari-Ly ütleb:

    Ma olen ka selliseid àngistavaid unenàgusid nàinud, pàris kole oli! Pàrast on mitu pàeva tuju paha.
    Aga kas sa pole mòtelnud jooga vòi mediteerimise peale?
    Tànu meditatsioonile ( tegelikult vist visualiseerimine pigem) sain mina paljust negatiivsest jagu… Ka nùùd kui juhe jokseb kokku vòi laps on haige vòi olen lihtsalt vàsinud vòi kurb siis teen oma harjutused làbi, chakrad puhtaks ja hakkab parem…

  2. caliwitch ütleb:

    tegelesin monda aega mediteerimisega. Enamuse aegadest kas ma jain magama, voi siis teistel aegadel aratas sygav tuututamine mind mu “transist” yles. Moned korrad loppes ka nii, et istun ja pisarad voolavad ojadena. calis sain mediteerimisega hasti hakkama. Siin pole onnestunud. Hakkan hangzhous uuesti sellega tegelema, kuna koht on selleks vaga sobiv. Ilus, vaikne ning looduslik.

  3. Sille ütleb:

    Olen ka üsna sarnast und näinud kui mu tütar alles väike oli. Samamoodi nägin, et ta läks ja läks sügavamasse vette ja kui lõpuks appi sain tormata, siis ma teda enam ei leidnud. See unenägu vaevab mind vahest siiamaani, kuigi sellest on möödas oma 14 aastat ja mu tütrega on kõik korras. Tegelikult ma arvan, et see on lihtsalt alateadlik hirm, et lapsega juhtub midagi. Võib-olla on Sinu hirm seotud hoopis Gabrieliga, aga näed unes Reginat. Ei tea ju oma alateadvusest tegelikult midagi.

Lisa kommentaar

