Ja taaskord alustame nullist. Major meltdown:(

Oi kuidas ma vihkan koike seda kolimist ja sahkerdamist mahkerdamist. Kolm päeva Hangzhous ära oldud, ja mul on ausalt öelda kõrini. Nick pole ka eriti suureks abiks , aidates mul siia sisse elada. Pekingis olles olid mu tuttavad ees, kes aitasid linna tutvustada, ning andsid väikeseid vihjeid kõige suhtes, kuid siin Hangzhous. EH.. Turistina olen siin kõik turistide vaatamisväärsused juba ära näinud. OLEN kindel, et mingil hetkel hakkan taaskord neid radu käima, kuid nyyd huvitab mind kohalik olu. KUS , MIS; KES jne. Nick teab taaskord vaid kus on Starbucks. .. Ja jube halb western toidu resto, kus curry on valmistatud JAHU vee ja curry segu kokku moksimisel nagu mingi jahu blönn… Anyway. Olen pidevalt ninapidi netis , et leida midagi kusagil, ja siis saan Nickilt mingi naerupahvaka endale näkku, et HAHAHA, see on ju nii kaugel, 10 km sõitu.. KUID KÕIK NORMAALSED ASJAD ONGI MEIST 10 KM sõidu kaugusel. Valisime selle koha elamiseks sellepärast, et see on Gabrieli kooli läheduses, ja et ma saaksin ta koolielule aktiivselt kaasa elada….
KUID FUN on kaugel… NICKI JAOKS.

Olen tal palunud viimased 3 päeva uurida , kus kohast saab peale HOLA poe normaalseid taldrikuid, veini klaase, etc. Palusin, et ta uuriks hiina keeles netist Hotellide, Restoranidele kaupa myyvaid hulgiladusid. Ta vaatas mulle otsa ja ytles, ta ei saa aru mida ma tahan.!!
Siis uurisin, et milline pood siinkandis on kõige parem lliha toodete poolest… TA EI TEA!!!
TA kuramus on 6 aastat ja vaheke rohkem Hangzhous elanud tootanud ja ta ei tea??? Kuid seda ta teab kyll kus kõige erootilisemat fucking massazi saada. Seda ta teab kyll, kus on kõik head jõusaalid, seda ta teab, kus on Starbucksid… Seda ta teab ka kuidas mul kopsu yle maksa ajada, ning et kuidas meie kodu elu võimalikult stressi rikkaks teha, kuna…
AAAAHHHH. Hetkel on see LET IT OUT SESS mul käsil. Ning hetkel olen ma väga õnnetu, sest mul pole siin kellegi poole pöörduda , kes mulle suuna kätte näitaks. Ma ei taha , et see suund näidatakse vaid Starbucksi suunas…

Ja tagatipuks näitas me uus pesumasin ka yles.. Õigemini kuivati sel pesumasinal.. Ja mul pole pesu kusagile kuivama riputada. .. Ja ma ei tea kus on toidupood kus kohast kvaliteetset toitu osta. Ning mul on kõrini sellest et 3 päeva jutti on mind kõik jõllitanud ning näpuga me peale näidanud. Isegi Gabriel kysis , miks kõik mind siin vaatavad…
KRRT.. Tahaks tagasi Pekingisse kuna olin kõigega seal juba ära harjunud.. Tahan tagasi saastatud õhu sisse, ning haisevate linnatänavatele jalutama. Mul ykskõik kas saan sealt mingi kopsuhaiguse või mitte.

Vot nii.😦

Tahaks hetkel Nicki kaitseks midagi ytlelda, kuid hing on nii täis, et yhtegi head sõna ei tule ei siit ei sealt…

Lähen hingan nyyd sääski täis värsket õhku sisse, et äkki saabub mingi rahu… Kusagilt…

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “Ja taaskord alustame nullist. Major meltdown:(

  1. Sille ütleb:

    Tahaksin Sind kuidagi lohutada, aga ei oska hästi. Eks kolimisega kaasnabki stress. Ja naistel on kalduvus süüdlasi alati otsida.🙂
    Nick ei ole süüdi, et teda kodukujun duse poed ja toidupoed ei huvita. ta on mees.🙂
    Aga kallistused sinna kaugele, kirjuta ja ela ennast siin välja, see ka hea võimalus oma stressi maandada.

  2. caliwitch ütleb:

    Oigust raagid. Teda poed nagu eriti ei hairiksgi, kui vaid need massiliselt rahvast tais poleks. Ja ma olen koik juba valja uurinud kus miskit on, nii et ta tegelikult ei tohiks uriseda, et ta ei tea, ei saa, ei tunne huvi. Ma ei sunni teda poode pidi randama. Lihtsalt viigu mind kohale, voi lasku autojuhil viia, ja toogu siis tagasi voi saatku keegi jargi, kui mul asjad aetud on. Mind teades, voin ma uues toidu poes 2-3 tundi veeta et uurida ja puurida mis see voi too on. Kuid hetkel jah selline nutune tuju. Tahaks juba sipupykstest valja…..

    KALLISTUSED VASTU VOETUD ja kohe hakkas parem.:)

  3. mermaid ütleb:

    Et siis seal on ka sääski?
    Meil siin õnneks pole..

    • caliwitch ütleb:

      Ja hulgim, ning salakavalad on teised. Kuid olen ennast nyyd targem ja ei lähe kusagile ilma vajalike vahenditeta .. Elame jõe ääres, ning pidevalt sajab siin ka vihma. Nagu kusagil vihmametsas elaks.

Lisa kommentaar

