Loetud tunnid veel..

Kuid enne parandan yhe pisikese vea. Tahtsin ka Gabrieli 10ndast synnipeavast kirjutada. Kui aus olla, olen ma alati kõige suhtes väga avatud meelega. Y L D I S E L T . Kuid teatud –Aasialased– ajavad vahel kopsu ikka yle maksa kyll.
Canada Rahvusvaheline kool on ikkagi eeh,, see suur ja jube sõna –ELIITKOOL–või nii… Kallim kui paljud muud rahvusvahelised koolid Pekingis, ja super hea meedia kajastusega igal pool. Kuid sellega asi ka lõppeb.

Gabriel kutsus synnipäevale kokku 20 tuttavat. Koolist tuli kohale vaid 3 ja kokku 11 last. Ja 4 neist vaid RSVPs, või siis helistas ette, et tuleme või ei tule. VAID yks neist oli valget verd, 3 vist hiinlast ja ylejäänud korealased. LAHE. Gabrieli 2 paremat sõpra isegi ei helistanud, et nad ei tule, ja Gabriel oli PETTUNUD . Tean et kui ma Gabrieli koolis olen, ei tohi ma yldjuhul ta klassis fotosid teha, kuna PAAR vanemat on oma suure ja uhke staatuse pärast selle ära keelanud, ja kui mingil yritusel nähakse kaamerat kellegi käes, siis õpetaja tuli vaikselt juurde ja ytles, et talle on käsk kätte anda, mitte yritusest fotosid teha….. WTD???? Ma tahaks nagu oma pojast laval pilti teha või nii…. Ah. mis iganes, õnneks on see kooli aasta seljataga ja nyyd saab vaid paremaks kõik minna.

Kuid synnipäeva juurde tagasi minnes. SUur erinevus Usa synnipäevadega. Pidasime selle yhes kohalikus Laser Tag kohas, kus enamus pekingi lapsi vist oma synnipäevad peavad. Lihtsalt poisid saavad oma energiat ringi joostes ja Laser tagi mängides maandada. Tellisin siis Pizza ja kanakoivad ja valmistasin ise tordi. ( Tegelikult hea tort tuli ..hihih). KUID Oleksin pidanud vist arvestama et kohale tuleb vaid AASIA grupp lapsi, ning nende on pizzast whatever . Nii ka oli. Ytlesid viisakalt ,et nad pole näljased, ja läksid edasi mängima. Kui tuli tordi aeg, siis enamus korrutas, et nemad torti ei taha, ja nad torit ei söö, et kas mul mingeid poe kypsiseid pole või? Kui aus olla, olin väheke solvunud, ja Gabriel näis ka kurb, sest ta aitas mul torti kaunistada, ning tema just nõudis sellist torti. . nuuks, nuuks. KUID Gabrielile tort maitses, ning ka kõikidele vanematele, ning kokkuvõttes oli kõigil lõbus.
Lihtsalt taaskord astusin oma Ameerikaliku peo planeerimisega ämbrisse, ning ei arvestanud,et Korealased on ikka Koreast tulnud, mitte usast ja vahe on ikka väga suur…

BRRRR. Loodan, et järgmisel aastal saame juba Gabrieli 11stkymnendat synnipäeva usas pidada. Hiinast on mul kõrini.

Ja nyyd siis paari tunni pärast olen ma teel oma kalli California poole. Läheme ja veame sinna tuttavatele Hiinlastele paar kohvritäit hiina träni , mis mind sõna otseses naerma ajas , kui nende tuttavate pakid siin kätte sain, ja ymber pakkisin oma kohvritesse…. Odavad sussid, silikonist rinnahoidja täidised, aluspesu, sokid… ja mingid super kemikale täis hiina kommid ja saapad, mis Usa talve juures kohe koost laguneksid.. Kui aus olla ei saanud sellisest pakist eriti aru, aga noh, kujutan ette et paki saaja usas on vist seitsmendas taevas, kuna saab oma lemmikasju käes hoida.. vist..

Ma ise aga olen taaskord suure listi koostanud. Olen siin Hiinas yhte ning teist katsetanud, ja tean nyyd ise millest puudust tunnen. Pekingis oli kõik saadaval, kuid hangzhous mitte. Ja mis on saadaval on 100% kallim
Uued tossud, ja kingad, ning Old navy ning Gap teksased. Terve hunnik igasuguseid MSG vabu maitseaineid. TOiduõli, ( Hiinas oli taaskord suur laar võlts õli toidupoodides konfiskeeritud, kuna nii mõnigi inimene jäi kokates haigeks ja suri). Gabrielile jalanõud ja riided, hiina riided lihtsalt lagunevad kohe liimist lahti, ja mulle ei meeldi võllts märkidega t särgid ja pyksid.
Terve hunnik igasugu muid toiduaineid , ning ka paar pudelit kanget head alkoholi.( Ei hakka ytlema miks, ise juba aimate).
Ja muidugi PESU, aluspesu meile kõigile, sest siin ma lihtsalt seda osta ei oska. Kõik on kuidagi ebamugav ja ei istu seljas eriti hästi. blah..

JA jA JA RAAMATUID nii Gabrielile, mulle kui ka Nickile. Loeme palju, ja tunneme heast raamatupoest siin puudust.

OK. lähen tagasi kohvrit pakkima. ja fotokate akusid laadima. Kohtumisteni

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Loetud tunnid veel..

  1. Sille ütleb:

    Ilusat reisi teile!🙂

Lisa kommentaar

