Oma arust olen palju nainud.

Kuid sellise ilmaga puutu esimest korda oma elu jooksul kokku. Hangzhous sajab IGA PAEV. Ja kuna elame suure, laia jõe kaldal, siis on niiskus ka alati 100% ja kuumust ulatub 33kuni 40 kraadini. Ma ei oska ei aaad, ega oood ytelda. Kuna meil korteris pole seda kurikuulsat central ACd, siis, igas toas eraldi olevad ACd ei tee oma tööd just eriti hästi. Vahel on ka tahtmine Hiina meeste kohaselt palja ylakehaga Hangzhous ringi jalutada. NO EI SUUDA enam hingata. Ja mind just hoiatati talve eest, sest see pidi olema jäiselt kylm ja tuuline ja kuiv. Pole suutnud ennast linna peale turisti mängima sokutada, sest yle tunni lihtsalt ei suuda õues ringi jalutada. Kas uni tuleb peale, või siis peale paari sammu olen juba läbimärg. Yhel õhtupoolikul jalutasin siiski West lake , ehk siis Lääne järve ääres tunnikese , et nautida Lootuste õrna ja roosat ilu .
Samuti olen pettunud selles, kui palu kallim ikkagi Hangzhou on. Samad rahvusvahelised tooted mis pekingis myygil on, on siin tavaliselt kusagil 5 kuni 9yuani kallimad . Ja hullult ajab närvi see, et ka siin ei hooli inimesed eriti järjekordadest peldikutes. SEisan ukse taga ja nii kui uks avaneb, jookseb keegi teine minust ette ja tõmbab ukse mu nina ees kinni. AAAHHH.

KUID, kuus päeva veel, ja siis olen juba teel Eesti poole. Ootan, sest tahaks väheke OMAS keeles jututada, ning kõiki tuttavaid nägusid näha. Äkki kohtume kusagil

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “Oma arust olen palju nainud.

  1. elen ütleb:

    Meie ka ootame!

  2. Mari-Ly ütleb:

    meie ka muuseas varsti Eestis! Kui Tallinnas kuskil mind màrkad siis àra mòòda kònni :9

  3. Mari-Ly ütleb:

    hahaha, aga kui on laps ùhes kàes ja koer tirib teise kàe otsas siis mitte?

Lisa kommentaar

