5 tundi veel ++ KOHTUME EESTIS???

Eile mul sõbranna uuris, et kuidas ma Hangzhoust Shanghaisse lähen? Kas bussi voi rongiga? Minu vastus talle oli. Nalja teed või? Ikka firma Audiga ja isiklik autojuht Nick Nianxiong Tan viib kohale… haha. Mina ja bussiga. no come on.. Kuid tegelikult oleks ma bussisõiduga väga rahul olnud.. Probleemiks aga on see. Hangzhous eriti ei kasutata ACsid. Hangzhou suvi on maailma jubedam suvi. 24 Tundi päevas on vist 40 kraadi sooja ja kui sajab, siis nii,et vihm trygib julmalt igast praost tuppa. JA bussijuhid ei kasuta õhukonditsioneere. 200 km pikkune bussisõit ei meeldita mitte kui kuidagi 3 kuni 4 tundi bussis istuma et siis läbimärjana lennukisse edasi istuma minna. brrrr. Vahel ikka lööb mu DIVA likkus siin välja ja kui mulle ikka ei meeldi, siis seda ei saa mulle meeldima ka panna.. Ja Hangzhou ilm mulle kohe mitte ei meeldi.
Käisime paar nädalat tagasi endale autot ostmas, ja kui ma Eestis olen, saame kätte ka meie nii öelda esimese AMEERIKA auto. BMW mulle ei meeldi. Audi ajab haigutama, ja Mercedesed on siin väheke puudulikud mu jaoks.. Kuid kui nägin Punast Cadillac CTS i hakkas syda kiiremini lööma ja ma ytlesin nickile, et ärgu ta isegi rohkem otsigu. Ma leidsin talle auto.. haha.
Käisime Cadillaci poes ära, valisime sisustuse ( hiinas on väga vähe valikuvõimalusi, sest enamus autosid juba on 100% ära varustatud kõige võimalikuga)… Mustad nahkistmed beezide asemel oligi ainus mida muuta saime.. haha.
Peale ostu tahtis meie sales lady kohutavalt Nickiga kokku saada. Ja nii ta siis vedaski ennast Nicki officisse kohale , et teda isiklikult ostu eest tänada… Ei tea kuidas tänamine käis, aga saime 12% allahindlust hahahaha… Kui usas maksab CTS 40 000 dollarit, siis hiinas 75 000 dollarit. JUbe suur hinnavahe ikkagi ..
Kui Eestist tagasi jõuan, YRITAN kindlasti ise ka juhiload ära siin teha, ning DMVst pean saama ka mingi paberi mis toestab et ma olen staazikas juht Usas olnud ) 13 aastat soidukogemust NJ ja Calis. Ja kui see paber olemas, siis pean vaid tervele hunnikule kysimustele vastama mis on kirjutatud CHINGLISH keeles. Muideks, hiinas on võimalus ka hiinakeeles testi teha ( HAHA), votad endale tolgi, kes ka sulle vastused ette ytleb, ( vaikese lisa tasu eest) . Täitsa ahvatlev…

Samuti ootab septembri keskel ette meid Reis Taiwani. Nickil on seal mingi 4 päevane konverents, ja ta uuris, et kas me ei taha temaga kaasa sinna minna. MUIDUGI TAHAME!!!!! Mis kysimus see veel on ? Ootan juba mil saaks Aasiat rohkem avastada. Tiibetisse tahaks ka, kuid sinna Nick minuga kaasa tulla ei taha, kuna kardab , et ta organism ei pea vastu, ning talle ei meeldi reisida aladele, mis pidevalt rahutuste meelevallas on… Koreasse ka ta ei taha minna ..nuuuuukkkkssss.

oK. Lopetan. Seekord siis EESTI.. OOTAN juba. Kohver pakitud, ja arvatavasti ylekaaluline. KLM lubab vaid 23 kilo tavaklassis reisijale. Loodan, et neil kaalud näitavad valesti, ja ma ei pea hingehinda 3 ylekilo eest maksma. Pole kunagi KLMiga lennanud, ja loodan, et ei pea pettuma.

KOHTUME EESTIS!!!!!!!

Lisa kommentaar

