Oi , oi , oi.

No millesse ma end kyll nyyd sisse mähkisin. ..

Gabrielil hakkas kool 17stkymnendast Augustist ja nyydseks on ta juba kooliga ka ära harjunud. Samuti olen mina väga rahul sellega, et elame koolist 5 minuti jalutuskäigu kaugusel, ja ei saa hilinemisi mitte kuidagi autojuhi kaela ajada. Yle hulga aja olen ka rahul Gabrieli õpetaja, Mr. Brunneriga. Väga noor ning asjalik õpetaja, ning õpilased kohe austavad teda. Kuna ma tahaks et Hangzhous aeg kiiremini mõõduks otsustasin ma sel aastal ennast aktiivsemalt koolieluga siduda. HIS ( Hangzhou international School) ehk siis Hangzhou rahvusvahelises koolis on vaga aktiivne PAFA ehk siis Parents and friends association. Usas on tavaliselt PTA+Parent teacher association, kuid kuna vanemad elavad Hiinas tavalisest kiirema tempoga, ja ysnatihti ei jõuagi laste tegemisel silma peal hoida, siis paljud lapsed toovad näidenditele vanaemad, tädid, onud, kasvatajad, lapsehoidjad. etc… ja ka nemad on tere tulnud kõikidele kooli yritustele, kuna tänu neile saavad ka vanemad ylevaate mis toimumas.
Käisin ma ka siis esimesel PAFA kohvi hommikul ja oma rumalusest panin ennast kirja Gabrieli selle aasta klassi EMANA ehk, siis Esindan Gabrieli klassi sel aastal, jagades infot teisetele Gabrieli klassi emadele isadele teemadel mis koolis toimumas. Ja info saadetakse mulle PAFA ning teiste kooli juures tegutsevate grupikeste poolt.
Yldiselt tundub väga tore ja lihtne tegevus see Class MOM töö, kuid usas neid klassi vanemaid jälgides, juhtus ette igasugu asju. Mõnedele vanematele ei meeldinud see Klassi ema, kuid ise ka ei tahtnud olla, mõni lihtsalt draamatses niisama, ja tegi kõigi elu keerulisemaks, ja oli ka neid , kes olid 100% valmis igasuguseks koostööks ja abiks. Ja just sellele Draama kyljele ma kunagi nagu “lubasin” endale, et minust kyll klassi vanemat kunagi ei saa… Aga võta näpust..
Kuna sel aastal on mul eriti hea ylevaade mis Gabrieli klassis toimumas on, siis tegelikult ma eriti ei nurisegi. Yritan hoope siit ja sealt vastu hakata võtma sirge seljaga ning naeratus alati näol…

Gabrieli klassist lähemalt. Sel aastal on ta klassis eriti kirju seltskond. Kokku Gabrieliga on ta klassis 20 last 12stkymnelt erinevalt maalt. America, Mehhiko, Holland, India, Taani,Korea, Saksamaa, Jaapan, Soome, Itaalia, Austraalia ja Kanada. Olen kindel et enne jõule midagi muutub, kuna õpilased rahvusvahelistes koolides on pidevas liikumises, ja mõni jõuab koolis käia vaid paar kuud, kui vanematel juba uus ning väljakutsuvam töökoht kusagil mujal maailmas.
Kuid Sel aastal olen ma rahul ka Gabrieli klassikaaslastega. Vaid yks nendest ei räägi Inglise keelt võrreldes 5 õpilasega eelmisel aastal kes Gabrieli klassis käisid.
Gabriel ise on ka väheke naljakas. Kui ta eelmisel aastal tahtis tagasi Californiasse iga hinnaga minna, siis sel aastal nõuab ta , et 6ndasse klassi läheks ta yhte pekingi paremasse erakooli. Me Nickiga vaatasime mõlemad suu ammuli, et kuskohast ta sellist infi on saanud. Gabriel vastas, et koolis räägiti millised on parimad erakoolid Aasias, ja yks väga hea on nimelt Pekingis… EI USU et see Gabrieli soov täitub. Kui see kooliaasta läbi saab, siis pakime oma kohvrid ja kihutame tagasi Calisse, kus Gabriel peab leppima taavlise ylerahvastatud kooliga, kus on tänu raha puudusele kärbitud muusika ning spordiprogrammid täitsa välja.. Praegu Gabrieli vaadates pole ta 6ndaks klassiks veel valmis.. Hea meelega jätaks ta paariks aastaks koju ” Kasvama “.

Peale selle et olen Gabrieli Klassi Esindamas, panin ennast ka Koorilaulu kirja. Vahel on tahtmine laulda, kuid pole kellekagi laulda. Nyyd siis on väga hea võimalus , ning seda ma juba maha ei maga .
Nyyd aga lähen ja yritan õppida pähe kõikide Gabrieli klassi laste nimed. Tundub lihtne töö aga mõnda nime ei julge isegi suu sisse võtta, kuna olen kindel, et selle väljaytlemisega pahvatab terve maailm naerma….

Lisa kommentaar

