:)


Kuigi Gabriel on siin koolis juba 3 nadalat kainud, toimus alles eile Back to school night, ehk siis lahtiste uste paev, kus Direktor tutvustas vanematele kooli ning meil oli voimalus kysimusi esitada koikidele Gabrieli opetajatele. Pean taaskord mainima et olen Gabrieli koolida 100% rahul. Gabrieli kooli Direktor on FANTASTILINE. Ta meenutab oma energiaga meile vaga palju Gabrieli Laguna nigueli Direktorit. Teda huvitavad opilased, ning vanemad. Ta tahab oppida koiki peresid tundma, ta tahab koikidele teada anda seda, et kuigi oppimine on oluline, on oluline ka igayhe individuaalne MINA. Nick hakkas selle peale turtsuma ja ytles, et loll jutt. Kui ikka matemaatikat ei tea, ja Hiina keel selge pole, siis pole sa keegi varsti enam maailmas… Nii kui Nick selle mulle oli ara sositanud, ytle opetaja. JA , Inseneri amet on kyll vaga lahe, kuid meile on ka Mozarte ja Salvador Dali’sid vaja. Nagin silmanurgast kuidas Nick taaskord turtsuma hakkas, kuna see kais tema “au” pihta… MUL oli aga ylimalt hea meel, et LOPUKS OMETI annab direktor koikidele kova haalega teada, et on oluline vahel ka lasta oma lastel LAPS olla, ning mitte teda endaga samastada..

Ma olen rohkem seda poolt et, kui koolitoo on tehtud, siis palun mine mangi sopradega. … Ja siis on tyli majas. Nick tuleb turtsudes toolt, uurib kus poeb, on. ja kui ma vastan et Sobra pool saan ma votta, et olen halb ema, kuna ei anna talle ekstra koolitood teha… Vaatan talle pooritavate silmadega otsa ja ytlen talle. Kas sellest ei piisa mis sa temaga teed??? Annad talle niigi iga paev tund aega ekstra kodutood, ja nii ei jaa tal aega absoluutselt enda avastamiseks, ning sopradeks… ja siis saan uue hoobi endale sonade naol… SOBRAD ON ylehinnatud, ja tal pole sopru vaja. Lopp kokkuvottes, lopetab ta yksinda, ning minu kui ISA too on talle see selgeks teha.

Ma noogutan vaid kaasa, ja teen tapselt seda mida ma tahan…;) Kui sober Helistab ja Gabrielil on koik tehtud, lasen ta sopradega valja mangima. Kui ei helista, siis kokkame voi vaidleme koos. Ja kui Nick koju tuleb, siis ma riputan ennast varna ja pooritan ohtu otsa silmi.. haha. …..

Ja kui nyyd ma koige yle eriti hasti jarele motlen, et MIS TEMAGA viimasel ajal lahti on, siis saan aru, et 10ne paeva parast on Regina Synnipaev, ja 11st paeva parast tema surma aastapaev. Ja kuigi Nick ei taha sellest enam eriti raakida, siis elab ta seda niimodi yle , et koik tema frustrations tulevad kuidagi teisiti pinnale. Ja kui mina sel teemal yritan raakima hakata, vaadatakse mulle vaikides otsa ja oeldakse, et Sina pole mina, me elame asju teistmoodi yle ja labi, ja et tema ei saa minust aru, ja mina ei hakka kunagi temast aru saama. … Vahel ma lihtsalt soovin et mul oleks rohkem voimeid…

Endal on ka raske uskuda et Regina surmast on varsti moodunud juba 2 aastat. Igatsus tema jarele pole kusagile kadunud. Naen temast ysna sagedamini und ja vahel on argates kurb, sest unes oli koik nii ilus ja korras ja hea:) Kuid olen oppinud selle kahe aasta jooksul tundma roomu sellest mis oli, mitte taga nutma, OH KUIDAS SA TOHTISID NIIMODI VARA LAHKUDA… Olen suutnud saavutada mingi rahu , mis aitab mul edasi liikuda. Olen suutnud ka ennast valja vedada mustast august kus ma paris kaua kinni olin. Ma ei teadnud et ma seal olin. Arvasin, et nii peabki olema, Kuid mingil hetkel olin taaskord kahe jalaga maa peal, ning sain aru, et see udu, ja tumedus mida ma tundsin peab kuidagi hajutatud saama, ning asusin selle kallal toole. .. Maletan et paljud mu tuttavad, kes olid lapse kaotanud raakisid sellest paksust udust mille sees nad aasta liikusid.. .Ma ausona ei saanud aru millest nad raakisid. Mu jaoks nagu oli koik korras. Aga… neil oli oigus, ja koik polnud korras…. Minus…🙂

Tahan tanada koiki kes meile on igatpidi toeks olnud.🙂 Olen saanud igasugu huvitavaid emaile ja fb sonumeid. Olen nii yhe kui teisega pikki vestlusi maha pidanud et mingit selgust saada. TE koik olete kuidagi kaasa aidanud, kes vahem kes rohkem. Ja ma palun vabandust koikidelt, kellele ma oma ” udus” oleku ajal haiget olen teinud. Ma lihtsalt ei kuulnud ise ennast…

3 thoughts on “:)

  1. Mari ütleb:

    Ilus ja armas:)
    Sa oled tark Naine.

  2. caliwitch ütleb:

    🙂 Aitah Mari. “Tarkuseni” on veel pikk maa, kuid tunnen et teen edusamme😉

  3. Sille ütleb:

    Sa oled isegi hästi vastu pidanud. Tubli oled!🙂

Lisa kommentaar

