Uus päev , uued seiklused.

Ja nii ka on. Kuna siinkandis on Kuu festival, ehk siis Moon festival, siis on see gabrieli jaoks pikk nädalavahetus. Nii otsustasimegi, et teeme paar väljasõitu siia ning sinna. Kui eelmises blogi postis kirjutasin veidike Reginast, siis nyyd kohe jätkan, enne kui kirjutan millestki muust.
Istusime kolmekesi just õhtusööki sööma , kui teemaks tuli Regina ning tema eesolev synnipäev. Gabriel siis hyyatas. KUULE, ME PEAKSIME KÕIK REGINALE MIDAGI TEGEMA; ja KIRJUTAMA; ja siis selel ära PÕLETAMA ja ta poole saatma.
Noh, omamoodi see on alati nii olnud, et kui me tahame midagi Reginale “Saata”, siis me kirjutame selle yles ja saadame talle…. Nick ja ma vaatasime sekundisk yksteisele otsa ja selline tunne oli, et nyyd puhkeme mõlemad kõva häälega nutma, sest Gabrieli soovitus tuli tegelikult väga ootamatult… Ja siis järgmiseks… Gabriel mainis taaskord, et TALLE ON VAJA MITUT ÕDE JA VENDA:.. oh. god… M I T U T? Silmad täitusid kyll pisaratega, kuid peale teist kommi turtsatasime mõlemad naerma, kuna ka see teema on päevakohane olnud. K U I D.. Ole halb naine ja pole nõus yhtegi last synnitama. Ytlesin Nickile , et tegelikult mul pole midagi rasedaks olemise ning synnitamise vastu, kuid “EMAKS” ma enam ei taha hakata.
Kõlab jubedalt? Kuid kahjuks , ma ei suudaks selle rolliga enam hakkama saada. Lapsed on armsad ja ilusad ja tublid, kuid ma ei taha enam muretsemistega pihta hakata, ja tean, et kui ma rasedaks jääks poisiga, siis oleks ma pettunud eneses… Ma lihtsalt pole loodud poiste emaks. jaja.. tean kyll mis te nüüd kõik mõtlete. … Kindlasti suurem enamus pööritab silmi ja kysib… AGA MIS SEE POISS JA TYDRUK ASJASSE YLTSE PUUTUB? PEAASI ET TERVE LAPS SYNNIKS… ja mu vastus on.. ma ei tea. Ja ma ei tahagi teada, tean vaid seda, et TAHAN TYDRUKUT ja ei julge yritamagi hakata, sest mis siis… Kui synnib poiss ja pole terve.
NII ET ei mingit mähkmemajandust … Ja tagatipuks pole mul ka tervise kindlustust hetkel, ja ei taha ka, sest tean, et sellega on tervisemured kiired tekkima….
…Aga aitab sellest…
Nädalavahetuse yhe päeva veetsime Nicki töökaaslase mehe vanemate Viinamarja kasvanduses. Korjasime viinamarju ja aitasime neil viinamarja veini teha.. Valmis vein maitseb väga Eesti magusa õunaveini moodi. Lahe pärastlõuna oli… Lisan järgmise postitusena ka oma Flickr pildi albumi kus terve rida pilte meie päevast .
Koht Hudzhou asub meist 150 km kaugusel ja on hoopis teine maailm… Inimesed varastavad naabritelt koduloomi ehk siis koeri eesmargil et need ohtusoogiks valmistada… Viinamarja kasvanduse omanikud on aasta jooksul “Kaotanud” neli koeraja said just endale uued kutsikad kelleltki. Loodavad, et need jaavad kauemaks, kuna raske on kogu aeg uusi kutsikaid kasvanudse jaoks ara treenida…

6 thoughts on “Uus päev , uued seiklused.

  1. E. ütleb:

    Mina tean täpselt, mida sa tunned, nende poiste ja tüdrukute suhtes. Kui ma tüdrukut ootasin oi kus ma nutsin, et ta poiss ei ole. Nüüd on paljud võõrad inimesed mulle öelnud, et noh järgmine võiks ju poiss olla, siis on komplekt koos. Päris võõrastele ma ei jaksa seletada ka, et mul ju on komplekt….. Püüan eriti mitte mõelda, mis siis saab kui mulle ei anta poisi kasvamist näha.
    Ja üleüldse, miks peab maailm niiiii ebaõiglane olema, vahel ma kohe vihkan seda ilma enda ümber. (vabandust, mul lihtsalt on praegu raskem periood).

  2. caliwitch ütleb:

    Sa ei pea kellegi ega millegi ees vabandama. Sul on oigus oma tunnetele… (((( Kallistused))) Tean mis need rasked perioodid tahendavad…..

  3. Mari-Ly ütleb:

    Aga alati vòib ju adopteerida? Kindlasti on neid armsaid vàikseid tùdrukuid, kes tahaks omale ema saada🙂
    Tean kùll, et see on ka keeruline ja kòik aga miks mitte…

    • caliwitch ütleb:

      Hi Mari-Ly:) Kahjuks voiks ma synnitada 100 korda, kuid ma ei taha “emaks” hakata enam. Meil on olnud mitu voimalust adopteerida tuttavate lapsi( tydrukuid), kes tahaksid POISSI saada, ning sellega suguvosa enda poole voita, kuid ma hyppasin koik korrad alt ara, sest ma lihtsalt ei suudaks olla kellelegi “heaks emaks”… Tean ennast…😦 ..

  4. Mari-Ly ütleb:

    🙂 ma ei tea, mis tàhendab, et sa pole hea ema🙂 vòi “hea ema” ?

  5. Mari ütleb:

    M6tlesin nalja pärast siia kopeerida ühe lingi Hiina viljastumiskalendrist – seal on kirjas, millal tuleb tüdruk ja millal poiss🙂 http://www.looduspere.ee/kasulik%20teada/rasedus.htm .Mu oma tuttavad arvutasid aga nii, et kui last teha enne ovulatsiooni, siis tuleb tüdruk ja kui ovulatsiooni päeval, siis poiss. Ma kindlasti ei taha kedagi innustama lapsi muretsema jne. Lihtsalt meenus see tabel seda blogisissekannet lugedes:-)

Lisa kommentaar

