09/19/99-09/20/2009

Homme peaks Regina siis 12 aastat nooreks saama. Homme on tema synnipaev. Homme teeme me tema lemmik Cupcakes ( Eestlased, arge ajage segi muffinitega😉 ) ja homme valmistame ka tema lemmik Makaroni salatit😀 Homme poletame me tema jaoks kirju mis mis me talle oleme kirjutanud, nind yldiselt homme, oleme me koik nutused ning kergesti arrituvad… ja peale homset tuleb ylehomme.. Ja ylehomsega taitub kaks aastat Regina surmast ehk siis ajast, mil ta oma valjateenitud ingli tiivad selga sai ning liikus edasi kusagile mujale… Kuigi olen pikalt tood teinud selle kallal, et meie hing on meie kehad selles maailmas vaid laenanud, ning kui tal kopp ette viskab, et mis kuradi kehasse mind siis nyyd pisteti, asub ta otsima midagi paremat.. aasta otsa saan sellega hakkama, aga nii kui tahtpaevad mis REgina jaoks olulised on kohale jouavad, siis kaob hetkeks maa taaskord jalge alt ja hakkab valus…. vaga valus… Nii emotsionaalselt kui ka fyysiliselt… Fyysiline valu ja vasimus kaob, kuid tunded ei kao kusagile.

Igatseme

9 thoughts on “09/19/99-09/20/2009

  1. Sille ĂŒtleb:

    Ei oskagi midagi kommenteerida. Suured kallistused teile!

  2. Made Uus ĂŒtleb:

    Tere!

    Loen sageli su blogi ja tunnen, justkui mĂ”tleksime me samu mĂ”tteid. Meie pered ja probleemid on nii sarnased. Minu Paula peaks 6.oktoobril saama samuti 12 aastaseks ja on juba kaks aastat ingel, ta jĂ”udis elada 9,5 aastat. Ta suri 11.mai 2009, kaks pĂ€eva enne minu sĂŒnnipĂ€eva. Poeg on sĂŒndinud 26,juuni 2001, sinul mĂ”ned pĂ€evad varem. Tal on samuti soovid oma Ă”de unes nĂ€ha ja talle kirju saata.Kui ta sellel talvel oma vanemast Ă”est vanemaks sai,siis oli ta kuidagi vĂ€ga segaduses. Mehega lapse surmast rÀÀkimine on teema,mida ta ĂŒritab igati vĂ€ltida jne. Ma ei soovi samuti enam lapsi, sest tahaks vĂ€ga tĂŒtart ja kui tuleb poeg, siis see pole see… Samuti veel see probleem,et Paulal oli pĂ€rilik geneetiline haigus ja me vĂ”ime sama haigusega veel lapsi saada, nii et ei! Olen samuti mai kuus sĂŒndinud ja sarnaselt sinuga vĂ€ga realistlik ja aus enda suhtes.
    Minu vanaema ĂŒtles mulle kunagi, et kĂ”ige hullem asi elus on see, kui kaotad oma lapse. SĂ”da, nĂ€lg ja muu seesugune ei olevat selle kĂ”rval midagi. Ja nii on vist jah. Ma olen vĂ€liselt oma lapse surmast justkui ĂŒle saanud. Teadmine, et ma tegin kĂ”ik, mis suutsin ja oskasin, samuti tegid seda arstid, annab kergendust ja nagu jaksaks edasi liikuda, aga meile kĂ”igile on antud oma aeg ja meil tuleb sellega lihtsalt leppida. Ja see leppimine ei ole kerge. Mulle on jÀÀnud sĂŒdamesse vĂ€ga suur igatsus tĂŒtre jĂ€rele ja see ei muutu ajaga kuidagi vĂ€iksemaks, pigem annab mingitel hetgedel vĂ€ga jĂ”uliselt tunda. Minu ĂŒhe sĂ”branna ema kaotas oma tĂŒtre juba ĂŒle viiekĂŒmne aasta tagasi ja igatsus oma lapse jĂ€rgi oli tema sees kogu selle aja, kuniks ta ise elas. Mul on tunne, et see on kĂ”igi emadega vist nii. Me lĂ€heme oma eluga edasi ja pĂŒhendume oma teisele lapsele, aga mingid hetked on ikka vĂ€ga valusad.
    Sinu kirjade pÔhjal tean, et oled tubli ja sinu pere samuti. Tahaksin teid vÀga kallistada ja mÔttes teengi seda. Homme teen Reginale samuti kalli ja pai.

    Ilusat Regina sĂŒnniaastapĂ€eva teile!

    Made

  3. p6rgukiz ĂŒtleb:

    Inglile kena sĂŒnnipĂ€eva🙂 Kuskil ta ju on ja lehvitab teile…

  4. KATARINA ĂŒtleb:

    JÔudu ja tugevust ning meenutusi! Muud soovida vist ei saagi.

  5. Mari-Ly ĂŒtleb:

    Ma tahan ka nii tihti midagi ilusat ja head sulle kirjutada aga ei oska ju kuidagi!
    Suured kallistused saadan teele ja palju hĂ id mĂČtteid!

  6. Katrin Kiisk ĂŒtleb:

    Lugesin eile lĂ€bi just selle raamatu, mis Reginast kirjutanud olid. Mul ei ole sĂ”nu.. Regina oli mulle sĂŒdamesse pugenud juba aastaid tagasi, kui sinu blogil pidevalt silma peal hoidsin ja teie tegemistele kaasa elasin. Raamatut lugedes lihtsalt nutsin lahinal justkui nutaks kedagi pĂ€ris enda oma taga. See lugu on mulle meeletult hinge lĂ€inud, nii et sĂŒdames olen alati Teiega!

Lisa kommentaar

