Boracay 2 osa.


Kahjuks on pikk vahe jaanud mu viimase ning selle posti vahele. Elu viskas taaskord paar sidrunit, ja ma pidin kuidagi neist limonaadi valmistama. Mingi hetk oli tahtmine koigele kaega visata , ning silmipooritades kusagil mujale edasi liikuda, kuid ma pole eriline allaandja ning pikad vestlused on toonud mingi selguse Meie ellu. Everything makes sense again🙂
Nicki ja minu viimased 7 aastat on olnud tais segadust. Tal oma elu kusagil mujal mul midagi toimumas ja kui meil probleemid olid, siis lykkasime need alati HOMSESSE sest mis sa ikka vaidled seinaga ( nii mina kui tema, molemad sarvilised) ja nadal aega tagasi joudis see homme siis pauguga katte. Ja kui hea tunne on see, et lopuks ometi ei syydista me yksteist oma probleemides, vaid avastasime et meil on omad “issued”, ja me lihtsalt peame kuidagi nendega arvestama hakkama, ning neid mitte ara kasutama🙂.. Aga nyyd tagasi Boracay juurde.. Tegelikult sealt koik see alguse saigi, kuna Nick oli terve reisi ajal kuidagi ON THE EDGE> Ykskoik mis ma tegin mis talle meelejargi polnud ,ajas tal karvad pysti.. .. Yhesonaga, kui teil on midagi varjata, arge jatke oma arvuti external harddrive , kuhu on viimase 7 aasta asjad arhiveeritud DIANA valdusesse😉.

….

Boracay ilu. ILUS sinine vesi, fantastiline toit, ning paikeseloojangud mida ma pea iga ohtu yksi nautisin,kuna nick oli jousaalis. Jalutasin igal ohtul kusagil 5 km maha, vaadates vees mollavat rahvast, purjus turiste kusagil baaris, lapsi kes jooksid yhe turisti juurest teise jururde, torjusin eemale kimbutavaid “myygimehi” kes tahtsid et ma nende paadis paikeseloojangu ajal tunnikese veedaks kopsaka summa eest.. Mu ymber kais elu, selline elu mida ma polnud kaua , kaua nainud. .. KUID kogu selle aja jooksul ma motlesin, et HUVITAV, kuidas see pisike saareke 20 aastat tagasi valja nagi?? Kas vesi oli sinisem? Rand metsikum? Liiv valgem? Sest nyyd on vaid hotellid, turistid ja kohalike hurtsikud. Ja ja, ka rikkurid on endale mae nolvakutele villad ehitanud, ning nende majakesest oleks voimalik otse sinisesse vette hypata ning kaladega voidu sulistada:)
..

Ma tahaks Philipiinidele kindlasti tagasi minna, kuid mingile vahem avastatud saarele.:)
MInu jaoks naljakas on ikkagi see, et ILUSAD noored kahekymnendate alguses olevad tydrukud endale mingi 50-100 aastased ollekohud kellel paksem rahakott taskus , olid sobitanud. Jalutasid nendega rannas paevad labi kasikaes, ja jargmisel paeval oli samal mehel juba uus ja noorem. Eriti huvitav oli neid jalgida hommikusoogi ajal, kui tydruk tuima pilguga oma toitu soi, mees oma kohvi joi ja siis mindi koos tuimalt randa jalutama. Mul on palju filipiina tuttavaid, kes on AMeeriklasega abielus, ja nii monigi neist oli just see kes lohkus 10+ aastase abielu, kuna oskas oma kenadusega mehel pea segi ajada. Samuti on mul nii monigi tuttav Filipiino mees, kellel on valge naine, ning peale 5 aastast abielu on see lahutatud, kuna mees sai mis tahtis ja nyyd on aeg to move on. KUid on ka erandeid, ja mul on nende yle sugavalt hea meel:) Yks mu filipiina tuttav Usas just kirjutas Raamatu I am Flippish,( Filipiino/ Irish). Ta mees on Irish ja nende lapsed siis FLippish🙂 http://www.funorangecountyparks.com/2011/07/local-mom-writes-i-am-flippish-for-her-son-giveaway.html

Anyway, taaskord kukkusin lobisema. Nii palju on meelel ja keelel ja koik tahab korraga valja tulla.

Tagasi BORACAY juurde:) SOOVITAN koigil sinna minna, kuid taaskord avatud meele ning naeratusega naol:) Kasutage ara koike mis sellel saarel teile pakkuda on , NING HOIDKE SILMAD LAHTI KUI ON AEG MAKSTA ykskoik mida😉

Taaskord, koik mu Boracay pildid on Flickr albumis🙂

IMG_0046

Akki teil on ka haid puhkuse kohti soovitada?

Lisa kommentaar

