Tulevik, minevik, olevik ja nii edasi.

Paar mu tuttavat on kysinud, et mis siis nyyd? et mainid kyll, et elate koos, aga tegelikult lahutate jah? Ja mu vastus on olnud, et ei lahuta veel. Inglise keeles on ytlemine, et I am numb and done. Yhesonaga, olen nii tuim et ei hooli enam. Ma pole veel. Ma ei tea millal see minuni jouda voib, aga kui see tuimus jouab minuni, siis I AM DONE!. hetkel hingan sygavalt sisse valja, ja vaatan endasse. Ja seda teeb ka Tema. Ma tean et on vale koike avalikult lahata, kuid mis on elu yldse? Kas teeselda et koik on korras ja jatta teisi kadedana vaatama ja imestama, voi siis kui midagi on valesti, siis sellest ka raakida?? Ma pole kunagi armastanud selliseid suhteid, kus kui yhest suust sisistatakse. MMMMMM me oleme super paar ja mees on nii tubli ja naine on YUMMM , koige parem naine maailmas, ning siis paev hiljem kuulen, et DAMN, vihkan oma meest kuna ei saa tema tahelepanu , ja vihkan oma naist, kuna ta sunnib mind tegema asju mida ma ei taha. Ma olen alati olnud tuge uskuja et peab suhtlema, ja Nick on see, kes on “MEES”, ei taha raakida, ei taha arutada, ei taha seda ja toda. Kui oled unhappy, move on. I’m a man ja mis iganes. Lopuks ta tunnistas ka et, ta on olnud dickhead, ja keskendunud sellele mis pole olnud oluline. Ta mainis ka selle ara , et vahetevahel on ka see tosi et vaid toeline tragoodia paneb monda koike uues valguses nagema. Kuigi Regina surm, teda seda ei pannud tegema, siis viimase aja syndmused on teda millegiparast valgustanud. Ma olen ka 100 korda varem maininud, et marriage is HARD. Ja kui sa tahad et see tootaks, peavad koik osapooled ausad olema. Ka minul on olnud raske olla aus, kuid olen lopuks selle saavutanud ja ka endal on olla palju lihtsam. I have no regrets. Pean ytlema, et mul on on olnud hea elu ja tean et seda saab olema ka tulevikus. Ma ei nae ennast ohvrina. Kuigi vahel on kiusatus et akki peaks, nii lihtne oleks. KUid milleks?
Kuna mu blogi on avalik, loodan ma siiski, et seda ei kasutata kui poksikotti.. et vaata kui loll naine.. hahaha hohoh hihihih ja nii edasi. Elan roosas mullis .. Kuid tean ka seda, et once a cheater always a cheater… Valik on minu… Right?

13 thoughts on “Tulevik, minevik, olevik ja nii edasi.

  1. Mari-Ly ütleb:

    ei tea, loll naine sa kùll ei tundu, pigem vastupidi.
    Ja mulle meeldib itaallaste pere, kus pere ei làhe lahku mingi suvalise asja pàrast, kus naine ei marsi koos lastega mehe juurest minema ùhe petmise pàrast ( mis on minu arvates vàga egoistlik tegu, eriti laste suhtes) ning kus tihti pigistatakse silm kinni ja ignoreeritakse teatud probleeme… Muidugi ei tohiks nii teha vàgivalla puhul ja sul ei tundu, et oleks seal suurt vàgivalda🙂
    Teil on ka ikka ùhine laps, kes kindlasti tahaks mòlemat vanemat ùhes kodus nàha! Mu laps nòbu on 12 ja tema vanemad just lahutasid, poisi jaoks on see suur lòòk, kuigi vanemad on ùritanud kòike teha vòimalikult leebelt. Fakt on see, et ema ja isa ei ela enam koos… ùkskòik kui tihti mees àra kàib vòi mis teeb, lòpuks tuleb koju ja see annab lapsele kindlust.

    Mina annaks ka oma lapse isale andeks kòiksugu asju ja noh… truudus on ùldse minu jaoks hoopis teise tàhendusega kui paljude. Ma oleks lòòdud hingelisest petmisest rohkem kui kehalisest. KUi mu abikaasa leiaks endale sòbranna, keda usaldab ja kellegi vestleb ja unistab koos, vot see oleks minu jaoks petmine… seks on vaid fun🙂
    Eks sa pead ka mòtlema, et kas cheater on vaid seks vòi on pett ka midagi muud, millest sa ùle ei saa vòi sa ei saa seksist ùle. Tegelikult teiste suhet hinnata on vààr sest seal sees olete teie kaks! On ka vààr sind hinnata sest sa ise oled oma ònne sepp ja kui sulle see elu sobib siis peaks ka teistele sobima😉
    Endiselt arvan, et oled kange mutt ja julge ka sest sellistes ùlestunnistusteks, nagu sa avalikult teed, selleks epab ikka palju julgust olema!

    • caliwitch ütleb:

      Ma saan aru millest sa raagid🙂 Yksteist me labi peksnud pole, kuid kui ma avastasin KOIK petmised lopuks, siis kolkisin ta lopuks labi kyll ja ta lasi🙂 haha Kuid Asi ongi selles, et me tahame tootada ,LOPUKS peale 14 aastat koos, MEIE kallal, sest me olime oma suhetes ikka vaga kadunud. Hea on lopuks raakida koigest ja mitte midagi varjata. Yhesonaga, kes teab kuhu see koik yhel hetkel valja viib, kuid algus paremaks tulevikuks on tehtud🙂 Ja isegi Gabriel on roomsam ja lopuks avaldab arvamust mis ta koigest sellest mis toimus arvab..

  2. Nele ütleb:

    noustun 100% Mari-Lyga.
    Kuigi ei ole ise sarnases olukorras olnud ja seega ei tea, kuidas reageeriksin, siis fakt on
    see, et vaga paljud mehed petavad. See lihtsalt on nii. Nendel, kes ei peta, pole olnud lihtsalt voimalust ehk🙂 Pohimottelisi mittepetjaid on vahe tanapaeva yhiskonnas.
    Naisel on siis valikud, kas anda lahutus sisse voi pigistada silm kinni voi tegeleda probleemiga. Voi ka petta🙂
    Kuigi elu naitab, et mehed ei kannata naiste petmist sugugi nii hasti. Tean mitut paari siin Usas, kus naine pettis ja mees andis kohe lahutuse sisse. Meeste ego on suurem.
    Leian, et petmisest hullemad on vaimne voi fyysiline vagivald, joomarlus, soltuvusained, lihtsalt hoolimatu olemine.
    Ykski inimene ei ole taiuslik ja eksimine on inimlik.

  3. killuke ütleb:

    Kes on öelnud, et abielu peaks lihtne olema… Keegi vana daam on kunagi öelnud, et sa pole oma partnerit tõeliselt armastanud, kui sa pole vähemalt kord elus tahtnud tema elu kallale minna. Tänapäeval on nii lihtne abielust lahti öelda, selle asemel et maha istuda ja korralikult asjad selgeks rääkida. Samas ei arva ma, et see iga abielu päästab, kuid arvan, et vähemalt lahku minnakse ehk pisut sõbralikumalt kui ma viimasel ajal olen tuttavate hulgas märganud…

  4. Liisapereema ütleb:

    Ma olen alati öelnud, et toimiva kooselu saladus on, et iga osapool iga päev panustab sellesse natukene. Panuseid on erinevaid, aga järjepidevus on tähtis.
    Samas on tänapäeva suhtes vist ka kõrvalekallete faktor suht oluline – mõnikord on seda vaja, et mõista olemasoleva tähtsust. Mõistmine ja teineteisele ruumi andmine on vist ka abiks. Tegelikult siiamaani koguaeg õpin ühe-sama suhte kohta midagi, 11 aastat.

  5. Mari-Ly ütleb:

    hahaha, meie suhe just toimib hàsti selle ruumi pàrast! Me isegi ei kài samade sòpradega làbi, tal on omad ja mul on omad😉
    Kodus on igaùks omas arvutis ja omas toas, kokku saame òhtusòògi ajal ja voodis😉
    I love him🙂

  6. Mari-Ly ütleb:

    😛 me ikka rààgime ka, viimasel ajal isegi liiga tihti. Vahest saadame lapse ka òòseks àra, et koos olla, vàljas kàia ja vabalt lobiseda. Mul on mees hàsti mòistlik, toob mu tihti maa peale tagasi ja rààgib sotid selgeks.
    Aga ùhiseid sòpru ma ei taha, mul on tema omadega igav ja tal minu omadega noh aga meil on siis need lapse sòbrad, need on ùhised oma vanematega🙂

    • caliwitch ütleb:

      Mari-ly, tahaks olla karbes su seinal😉

      ) Soprade koha pealt olen sinuga yhte meelt. KUID, Nicile raskelt meeldivad mu sobrad, kuigi kui Eestilastega tegu on, siis ta ei kannata seda, et koik eesti keeles raagivad… KUID ma pole suutnud Nicki sopradega yhist keelt leida. Vaid paar ta tuttavat on sellist kellega saan alati kova haalega naerda kui yhes seltskonnas oleme. Hiina tuttavatest pole motet raakidagi. Koikidel puudub huumorisoon, ja vahel on mul sihuke tunne, et koik on “blondid” , teavad vaid seda mis raamatust tuupinud on, ja kui on vaja oma arvamust anda, siis arvamus puudub…

      EH. Mind on keeruline maa peale tuua.. ROnin ara puu tippu, ja kahrjun alla, tule taga kui julged…..

  7. Mari-Ly ütleb:

    Hahha, sa ei pea kàrbes olema, tule niisama, inimesena😉

    Ahh, eks kui midagi ongi nihu siis varem vòi hiljem tuleb see vòlja ja me lahendame selle àra! Kaks tarka inimest, ei peaks nii keeruline olema.

    Meil oli minevikus pidevalt mingi jama, mina mòtlesin ùle ja tema ka aga me ei rààkinud sellest, nùùd pàrast Anita sùndi on prioriteedid muutunud ja saame ise ka aru, et pàrast nii palju aastaid koos olekut ja laps ka, pole mòtet mòtetutel teemadel ùle mòelda.

    Mul on jàlle jalad maa peal, kindlalt kinni… kaljukits noh🙂

  8. Mari-Ly ütleb:

    aaa, ja see mis teil ei toiminud, ei tàhenda, et ka meil ei toimi.🙂

Lisa kommentaar

