Growing old.

West lakeKui kaks aastat tagasi, Nick ja ma alustasime UUESTI oma suhteid soojendada, ei teinud me tegelikult seda. Kuigi lubasime, et armukesed kaovad ja tal rohkem yllatusi pole( seda ka mul), ei pidanud me oma sona. Maletan toda paeva. Ja me tunnistasime,e t tegelikult me isegi ei moelnudki sellele, et peaks midagi tegema. me ei muutnud oma kaitumist, me ei arutanud mis oli juhtunud, vaid syydistasime yksteist. Ta soitis ikka Hiina Usa vahet, ja ma istusin Californias, kuni markasin, et tegelikult, enne mingit muutust ei tule , kui me molemad koos oleme. Muutusi ei toimunud ka Pekingis. Ta ikka syydistas mind et raagi kui seinaga.. Ma teadsin, et meil pole motet elada koos ,kui me yksteist usaldada ei saa. Nicki pidi lopuks ka raakima hakkama. Ja peale 14 aastat koos, oleme lopuks avameelselt koigest raakima hakanud
Kus on minu vead, kus on tema omad, tunnistame neid vigasid, Kus tema libastus, kus mina, kuidas me saaks yksteist toetada nii, et me seda oigesti teeme, mitte aga nii nagu me arvame kuidas peaks toetama.
Muidugi yleoo muutust ei toimu. Ja voibolla juhtub, nii, et kui ma ei suuda olla kui yks suur korv Nicki jaoks, leiab ta selle korva kusagilt mujalt.
Nagu ma ytlesin, me proovisime varem, ja proovime uuesti. Kui yks moodus ei toota, siis akki see praegune on edukas. Ma tegelikult olen UHKE Nicki yle, mis ta oma elus saavutanud on . Nyyd on aeg saavutada see tase ka meie suhtes, et saaksime naeratades maailmale vastu vaadata ning kergendatult sisse ning valja hingata ja olla uhked et me olemas oleme:)

BTW. Gabrielil laheb vaga hasti hetkel. Ta on lihtsalt vaheke “pushy” . Muudkui uurib, millal me veel 2 last synnitame. Ma ytlesin talle sellepeale, siis kui ta oma toa ara koristab… Ta laks oma tuppa, koristas 5 minutit , tuli tagasi ja ytles.. It is to much work…. I guess you guys are not going to have babes now..

“Oh yes, the past can hurt. But, you can either run from it or, learn from it.”
– Rafiki, from The Lion King

Lisa kommentaar

