Ilus talv.

Hangzhou talv on ikka yks imelik talv. Pidev kylm/jahe/soe. Ja temperatuur muutub pidevalt yhest aarmusest teise. Tanu ilmale, stressile ja muule virrvarrile olen juba kolmandat nadalat tegelikult haige. Kurguvalu ei kao kusagile, ja allerigad on tagasi. Imelik moelda et talvel allergiad, kuid midagi on kusagil oitsele puhkemas ja tanu sellele olen Hangzhou oma tatti tais aevastanud. kena onju?
Gabrielil on koolis veel paar paeva jargi jaanud, ja siis hakkab pikk 3 nadalane puhkus. VAGA pikk. Oleme yks vahestest expattidest kes ei lahe tagasi oma “kodumaale”. Kuid Reisime hiina siseselt vaga palju. Gabriel on koolis kainud, ja AYI( ehk siis “tadi), on temaga vaga hasti hakkama saanud. Yks pohjus miks ma ka reisinud olen on see, et Nick andis mulle selle voimaluse. Kysisin temalt, et kas mul oleks voimalik tema reisidel kaasas kaia pohjustel millest siinsed lugejad vist aru saavad. Nick alguses oli vaga vastu, et kurat, keegi ei vea oma naisi arireisidele kaasa. . Ma ei jatnud oma jonni ja ytlesin. Sa ei pea igale kuradima reisile kaasa votma, kuid kui sa saad suure hotellitoa, ja veedad mingis kohas kaks ood, siis kurat, ma lahen kaasa. Ma ei pea sul jalus olema. Ajan oma rada. Teen ise mis pahe tuleb.


Nii soitsingi esimest korda yksinda Rongiga Hangzhoust Shanghaisse . Alguses oli hirm, et ei leia hotelli yles, voi et jaan metroos hatta. olen ju tegelikult harjunud koike Nickiga koos tegema, ning temaga reisima aasiasiseselt. Kuid Mu yllatuseks laks metroo Shanghai raudtejaamast otse meie hotelli juurde, ja pidin vaid paarkymmend sammu astuma kui maa peale joudsin🙂 Samuti suutsin IKEAs ara kaia metrooga. Samuti vaga lihtne tegevus. Kuid IKEAs laks halvasti. KUna reisisin ratastel oleva kotiga, siis sellega mind IKEAsse sisse ei lastud. Kasti kappi luku taha panna. Paningi. Vastu sain pileti mu numbriga 24/4. Kontrollisin ka ise yle, et kas on ikka oige kapp. OLI OIGE KAPP. shoppasin siis tund aega . Maksin oma asjade eest, ja siis suundusin tagasi “kapi tuppa’. Scannisin oma pileti , mu kapi uks avanes, kuid .. Kuid… kuid.. koik oli tyhi. Kuna ma enne hotelli check ini ei teinud, siis koik mu reisi riided, asjad mis iganes olid kotis. Anyway, the best of the best. Laksin security guy juurde, naitasin oma piletit ja kehitasin olgu oeldes, minu kott on kadunud. ALguses oli koik ok. Kutsuti kohale keegi kellel oli voti et kapi uksed lahti teha, ja yle vaadata, et akki ma panin valesse kappi. Vaatasime koik alumised kapid labi. KOIK 21,22,23,24,25. Mul oli nutumaik suus. Helistasin Nickile, et mu kott on kadunud ja ma ei tea mida teha . Tol hetkel olin ma juba pisikeses paanikas ja pisarad hakkasid voolama. Tadi, kes kappe uuris laks ka paanikasse , kuid rahustas mind . Siis tommati mind kusagile taha ruumi ja oeldi, et oota. Leiti keegi kes Inglise keelt raakis. Voeti mu kapi pilet ja hakati uurima turvakaameraid.
20 minutit ootasin, ja siis tuleb manager uksele ja ytleb. SIND pole video peal. SA ei pannud oma kotti kappi. Ma olin vihane, ja nutsin, ja turtsusin nagu keegi oleks Gabrieli ara varastanud. Ytlesin viha tais haalega ja sormega manageri suunas naidates. YOU BETTER FUCKING FIND MY BAG. I am not leaving. YOU check those tapes another 10 times. .. yhesonaga, ma enne ara ei lahe, kui sa kurat leiad yhe valge inimese oma kotti kappi toppimas. Tahtsin lisada ka paar rassistlikku ytlemist, et AHAAA, valged ei jaagi teil turvakaameratesse… nahtamatud oleme ? Really? Ootasin veel kusagil 35 minutit. OLIN vihast roheline.
Korraga jooksid koik tagaruumist valja, vaid yks mees jai sinna. Istusin ja olin segaduses, et mis siis nyyd. 10 minutit hiljem tuli yks teine mees tagasi ja ytles. JARGNEGE MULLE. Ta ytles seda eriliselt tosisel haalel. Kysisin et kuhu siis nyyd. Ta ytles, et sinna…. No ja laksimegi sinna… SEAL olid reas kusagil 15 IKEA tootajat, neil koigil oli kaes mu kott. Andsid selle naeratades mulle yle.
Ma olin segaduses, et no kust kohast te siis selle koti valja kaevasite… Mulle vastati, et systeem screwd up ja andis mulle vale infoga pileti.. Ma olin veel rohkem segaduses ja ytlesin et, aga me vaatasime ju sinna kappi… selle peale vastati mulle, et meil koigil on lubatud aastas korra ” segast” ajada.. no jah. Votsin oma koti ja Marssisin selg sirgelt uksest valja. Kuna mul kott kaes, ei hakanud ma hiinlastega noori vedama.. Teadsin kohe kindlalt et mind tehakse taaskord lolliks.
Istusin metrosse, kihutasin hotelli , ning tellisin endale teleka ette maha potsatades toitu ja juua. Nick joudis Hotelli vaid sydaooks, kuna ta tuli otse Hong Kongist . TOO TOO TOO.

Paev vahet, ning siis ytles Nick mulle. No, nyyd laheme aga Pekingisse. Selle yle oli mul vaga vaga vaga hea meel. Tean pekingit vaga hasti. Tunnen Hangzhous olles pekingi jarele igatsust. Seekord oli see soit 100% Hiina riigi poolt kinni makstud. Ka hotell. Nick on Hiinas “tegija”, kuna ta tuli siia “Talendid KOju” kampaania raames😉 haha. Huvi tema vastu riigi poolt on suur, ja ta tegelikult vihkas seda alguses, kuid nyyd on ara harjunud, kuna sellega kaasnevad omad boonused. Tasuta hotellid, kinni makstud arilounad, lennud. Vastutasuks peab nick vaid kaamerasse naeratama ning oma andest ning ambitsioonidest raakima.
. ..
Hotelli joudes. jah.. 5 tarni hotell. Hiina Brand. Eesti keelde tolkides Rahvusvaheline Kuulsuste hotell. Vast kah. Ilus, hea puhas esmapilgul. Restoranides igal pool A tahed yleval. Olen kindel, et “poliitikud” koik ilusasti selle kinni matsinud. Kirjutasime Ennast tuppa siis sisse. Mind vaadati pika pilguga yle. Nick vaadati pika pilguga yle ja siis taaskord mind. Ma alguses ei saanud aru , et mis siis nyyd kohe uuritakse. Peking ju rahvusvaheline ja markasin ka hotelli lobby’s igasuguseid rahvusi… Asusin siis oma kodinatega meie toa poole teele. TEgin ukse lahti ja viskasin ennast voodile pikali. Lihtsalt niisama. .. Hetke parast asusin WC poole teele, ja enne kui potile prantsatasin peatus silm ilusal display’l… Only for her, Only for him ja siis vibreeriv kondoom , ning kateratik mis vette pistes kateratiku kuju votab. Alguses ma ei saanud aru , et mis kuradi parast WCs kondoomid ja muu niuh nauh myygil on. Hoikasin Nickile, et WOW, what is it? Nick ytles, kas sa siis ei teagi, et see on Riigitooliste lemmik hotelliks, ning paljud poliitikud ning muud tahtsad mehed peatuvad siin. Ma siis,et no jah.. Nick aga jatkas.. See tahendab seda, et reisitakse koos hooradega, ning koik vajalik on toas olemas. Samuti on “working Girls” alati telefoni kone kaugusel. … jne.. Ytlesin , et kui see hotell poleks kinni makstud riigi poolt, astuksin siit kohe valja, sest mul hakkas halb. Samuti olid toas igal pool teated, et palun arge helistage numbritel mis te toast leida voite, ning millel puuduvad vihjed kellele see number kuulub.🙂 Onneks voi kahjuks ma yhtegi numbrit ei leidnud. Kuid arvan, et oosel nagin und vibreerivatest kondoomidest, mille “laipu” arvatavasti igas meie toa nurgas leida oleks voinud, kui keegi seda tuba poleks kuid puhastanud….

Hetkel on see koik omamoodi seiklus, sest ma naen neid inimesi kellega Nick tootab, kellega ta PEAB suhtlema, Ning kuidas see koik teda hetk peale koosolekut mojutab..
.
Yldiselt yritan ringi joosta nii palju kui voimalik. KUi mul midagi teha on, ei motle ma yle. Nii kui ma oma tagumiku maha potsatan hakkan yle motlema ning peaga vastu seina taguma, et MIKS ma valtisin koiki ohusignaale… MIKS …🙂

Lisa kommentaar

