6 paeva aastas 2012.

Raagin siis vaheke meie aasta 2011 viimastest tundidest ja aasta 2012 esimesest paevast.

Kui aus olla on koik hagune. Mitte et ma palju oleks joonud, voi pidutsenud, lihtsalt yks vaga ebameeldiv vana aasta ara saatmine oli. Koik algas sellest, et Nick teatas, et ta peab 30dal ja 31simesel tootama kuni kella 5ni. Mul oli planeeritud paar valjasoitu perega, et laheme kaime Lääne järve ) west lake ääres , joome kuuma teed, ning kylastame paari muuseumi mida ma alati olen tahtnud teha. Gabriel on ka kogu aeg kodus olnud ja arvatavasti igavusest suremas. Nick aga vastas. EI SAA, ta peab tootama.. OK. Saan aru.. Uue tiitliga tulevad uued kohustused. ) right,, ise ta votab need uued kohustused…) 30ndal kutsus yks armas sõbranna ennast ja paar teist expati ka enda poole jubedat hiina lahustuvat kohvi jooma, aga mul oli lihtsalt hea meel tuttavatega kokku saada, ja kohvi maitse ei omanud tahtsust…. TYdruk ise on Valgevenelanna, abielus Sakslasega, ning elavad saksamaal. Neil on kaks armsat last. Meest pole ma kunagi kohanud, kuid naise jutu jargi on Mees nagu enamus kangekaelseid egoistlikke mehi ikka… Paev enne jouli oli mees naise labi soimanud, et too ikka pole veel saksa keelt 100% selgeks oppinud, ning ei saa saksa slangist aru.. ) BTW.. Naine suhtleb puhtalt saksa keeles, mehele pole ikka piisav… anyway… Istusime ja latatasime, meiega yhinesid veel paar sakslannat … jah Hangzhous on vaga palju Sakslasi, ja koik vaga erinevad. Onneks need kellega ma suhtlen on samasugused easygoing ja hea huumorimeelega emad… Kusagil 3 tundi latatasime oma korteritest, mis elus jargmiseks, ja kus vana aasta ohtud veedame., ning ka sellest tegelikult mis me jouludeks meestelt kingiks saime, ning kas meile meeldisid… MINA jain oma kingiga rahule kuna ostsin selle kingi ise .. JAH. Nimelt veedan ma kusagil 10 paeva eestis Jaanuari lopus. Teised kaks sobrannat said jouludeks parfüümi mida isegi vist pensionärid endale peale ei laseks kuna see on lihtsalt liiga kange… Mehed olid lihtsalt suvaliselt poodi lainud ja mingi suvalise lohna naisele haaranud, enne et seda isegi nuusutasid , kas neile ka ikka meeldib… hahaha..( tyypiline)…

..Ja siis korraga helistas Gabriel et, DAMN, ta tunneb ennast vaga halvasti, ja et ma koju laheks. Vabandasin ennast kiiresti , ja jooksin koju .. Gabriel naost valge, et ta ei joua enam midagi teha, ja tahab magama.. jai magama 5e ajal. ja magas jargmise hommikul kella 9ksani.. KOva uni..
31simesel oli ta ok. Imelik pisike koha oli teda kiusamas, kuid energiast oli ta tulvil, ja yritas mind igal sammul proovile panna .
30mda ohtul joudsid yhed mu tuttavad Taist tagasi ja kutsusid meid enda poole sooma. Ma ytlesin et, OOTA; las ma raagin Nickiga , et vaatan mis ta ytleb. Helistasin Nickile ja ta vastas et EI. Mingu ma poodi, ostku midagi lauale, ja tehku yks korralik ohtusook. ta ei viitsi mingite suvalistega suhelda… MA olin tol hetkel V I H A N E. Tean neid SUVALISI juba septembrist alates, ning oleme mitu mitu korda matkamas kainud, ning isegi shoppingu reisidel. Minu jaoks on need inimesed juba väga kallid . Aga no jah. Tundus, et Nickil oli tõõöl halb päev, ja parem kui ma teda normaalsesse seltskonda ei vii. Vabandasin tuttavate ees ja ytlesin, et mu mehel on täna PMS ja mitte kui miski teda majast välja ei aja.. Naine sai kohe aru ja ytles,,, yeah, tell me about those PMS days. hahaha.

Kui Nick lõpuks kuue ajal koju jõudis oli hapukapsas, suur seakints ja 10 teist asja teda ootamas. Mõtlesin omakeskis, et milleks ma seda tegelikult teen, kui paari päeva pärast saan vastu vaid negatiivseid komme. Mitte kyll toidu suhtes, aga yldiselt…

TOit alla kugistatud, veinipudel tyhi, istusime diivanile maha ja me hakkasime vaatama filmi Friends with benefits…
jaja, tõeliselt naljakas film vana aasta õhtuks valitud. Tegelikult oli see eriti päevakohane, kuna nickil oli päris pikalt sihuke suhe… Film vaadatud, kobisime voodisse. Keskooni oli veel mingi 20 minutit. Gabriel ronis voodi juba kella 9ksa ajal, kuna ta ei suutnud silmi lahti hoida, aga tegin temast kesk’ööl foto, et ta ka näeks mis ta tol hetkel tegi . hihih. Kui kell 12 lõi. Panime me kumbki oma arvutid kokku. Ei mingit Happy New Year kiss… voi mingeid lubadusi.. Tegingi Gabrielist foto ja siis kobisime magama…. poole tunni pärast Nick raputab mind õlast.. KUULE, tegelikult kas sa märkad, et ma muutunud olen–? Mina vastu , et jah oled, vähemalt ei löö sa oma arvutit nyyd kinni kui ma tuppa sisenen.. Ja Sa vastad kõikidele oma kõnedele, ning tõlgid ära kõik textid mis su ex sulle saadab… Nick vastu, jaja. NO näed, saab ju vanale koerale ka uusi trikke õpetada…
tol hetkel tahtsin tegelikult tyli alustada, et WHAT THE FUCK.. MIs trikke sa siis nyyd teed…. kuid vastasin , kui koer on opihimuline ei peata teda miski…. SElle peale ytles nick.. Ma tõesti armastan sind, , vana Diana oleks kohe mu ytlemise peale karjuma, ja lauset laiali harutama hakanud, kuid ma olen sind hästi välja treeninud….
Mu närv ei pidanud enam vastu ja ytlesin.. Mine perse. Keerasin ymber ja jäin magama.

Vot nii. Miks ma sellest kirjutan? MIs toimub peres peaks iga pere eraasi olema? Peaks vöi? Asi on selles. Mul on nii villand igasugu naeratavatest paarikestest , kelle elu kohta ma tean liiga palju, kuid tosi elus salgavad koik maha, nagu kõik mis toimumas on taboo.? kas on? Mis yldse suhetes on taboo? Miks tunda häbi kui midagi on mäda? Part of life right?

Vahetevahel leian ma, et mul on väga keeruline kahte jalga kindlalt maas hoida. Kogu aeg on tunne et libisen tasakesi mutta. Ja järjest raskem on astuda. Hetkel olen kyll vaid poolde põlve mudas, kuid tean et sikutan ennast sealt taaskord välja…
Nicki ning minu abielu on kui ameerika mäed. Mida rohkem aega Nick Hiinas viibib, seda rohkem temast on saamas yks Hiinlastest. Yhesõnaga, ta on taaskord oma juuri avastamas, ning naistel tema elus pole enam auväärt koht. Või on see hoopis sellepärast et hetkel on ta CEO, ning ta uus tiitel on talle pähe löönud?. Hetkel ei oska ma sellele vastata, soovin vaid, et ta löpetaks pideva manipuleerimise teemadel.. I HAVE THE MONEY, so I call all the shots…… Ytlesin talle vastu.. I am your wife, and I laugh how ridiculous you sound….. kohe nouti lahutust… LOVELY…

Jah.. Uus aasta tuleb huvitav. HOmme on Nicki firmas Hiina kevad pyhade tahistmise yritus. SUUR PIDU. blah. Ytlesin Nickile, et MINA, DIANA TAN; ei motlegi mingit etteastet teha. Selleks on tal koik alluvad, kes tahavad ennast ylemuse silmis upitada. … Ma peaksin juba koige korgemal pedestalil olema,, wink wink wink …

2 thoughts on “6 paeva aastas 2012.

  1. In. ütleb:

    CEO , mis ûlemuslik tiitel see on ?
    Nii erinevad maad ja kultuurid, seetöttu on ka mölemil kohanemisraskusi. Öige ta on, oma mina peab tasemel hoidma.
    Iga mees, aga tahab, et teda kiidetakse. Isegi köige tavalisem.
    Nooruses on köikides suhetes nn. ameerika mäed, hiljem rahuned ära. Mötled, ah, mis ma selle revolutsiooniga ikka saavutan. Ûksinda ka raske ja igav.

  2. caliwitch ütleb:

    CEO– chief executive officer… Eelmise CEO kukutamine oli taitsa “valulik” ja jube protsess ja musta pesu peremine…..( Noh, apple CEO oli Steve jobs…. Nick luges ta raamatu labi, ja ytles et on olnud Stevest vaheke parema iseloomuga….) Siinkandis on lihtsalt halb vaadata rikkaid pause CEOsid, kes abielus, kuid yritusteks “rendivad” noore paris tihti alla 20 aastase silmailu, ning see siis saadab neid suurtel yritustel, reisidel jne.. Ysnatihti naised ka teavad sellest, kuid kuna seaduslikul naisel ka ilus ning mugav elu, siis need eriti ei nurise… Kuid meediast kaib ka ysna rohkem lugusid labi sellest, kuidas naine oma meest myrgitas kuna tollel oli armuke, voi tekitas muud kahju…

Lisa kommentaar

