Ganbei Movie star!!

http://www.flickr.com/photos/caliwitch/sets/72157628893478063/

Ehk siis pits pohjani movie star!

Nyyd on mul ka Hiinas pulmas ära käidud, ja kui ma poleks läinud, ega siis ma poleks mitte kui millegistki ilma ka jäänud. Nick nimelt oli kutsutud yhe oma Zhejiang ylikooli õpilase poolt oma pulma. Ta oli yks Nicki parimaid õpilasi ( Peale oma too, on Nick ka ylikoolis kylalis professor).

Ma ise kohtasin pruutpaari varem vaid korra, kuid Nick teab neid kusagil 5 aastat. Kuigi Nick ja see paarike pole just head sõbrad, kutsuti Nick pulma nende poolt just sellepärast, et Nick tunnistaks nende liitu.. Yhesõnaga tunnistaja.
No jah, mul on kombeks ikka ennast enne tähtsale yritusele minekut yles mukkida, ja normaalsed riided selga panna.
Peale 150 km soitu, kiirustasingi kiiresti hotelli tuppa et ennast korda seada. Ja Nii tegi seda ka Nick. Aga oh seda yllatust kui me siis käevangus peosaali astusime. Mainin ka ära selle, et samal päeval pidas pulmapidu samas hotellis 8 paari . Hotelli lobby oli täis pruute ja peigmehi, ning kõikidele oli antud oma nurgake kus tuttavatele TERE oelda… Aga see polnud mis mind yllatas. Mind yllatas hoopis see, et enamus rahvast oli läki läkides, vatijopedes , ning mingites imelikes saabastes või tossudes. No jah. Tundsin ennas kui mingi tähtis tegelane, kes oli ära eksinud mingisse farmi, kus sajad toolised olid valmis oma sigu sootma minemast… Ja siis see toss. SElline tunne oli, et igal inimesel oli ees vahemalt 10 suitsu. KOIK suitsetasid VASTIK. Raputasin endamisi pead, ja motlesin,et no mis kuradi kohta ma nyyd sattunud olen. Ma ei teadnud ju pruutpaarist midagi. Ma ei teadnud kas nad on Rikkad, vaesed, Kes pulma kylalised on. Mu läänestunud mina ytles, et tuleb yks lahe pulm…

.. Peale seda kui paarile palju õnne soovitud, siirdusime Saali, kus oli kusagil 20 ymarlauda , iga laua taga 10 tooli.. Paljud olid koha juba sisse votnud, ning maiustasid laua taga olevate sihvkade ning teiste suupistetega. Ka pudelitel olid juba korgid pealt keeratud, ning 52% alkoholi sisaldusega Hiina jook tegi rahva haaled jarjest kovemaks.
Istusin siis oma toolile ja vaatasin saalis ringi. Selline tunne oli , et oleme prygimäel. Põrand oli sitta täis, ning keegi isegi ei yritanud seda korda teha. Hambutud naeratused saatsid mind igast saali otsast, ja ma arvasin hetkeks et olen oma oudusunenäos, kus olen ise hambaid kaotamas…

Käsin Nickil pudelil korig pealt keerata ja ytlesin, TAHAN KAH JUUA. Ma muidu ei pea siin vastu.
Tund aega peale kutsele kirjutatud kella aega Kustutati lopuks tuled, dressides pulmajuht blahblahis midagi hiina keeles, ja pruut ning peigmees astusid paukuva konfetti saatel uksest sisse. MUIDEKS< kolas USA hymn. Tahtsin kova haalega naerma hakata, et WHAT THE FUCK? Mis ajast Usa hymn on Hiinas pulma marsiks.. Aga no jah, polud ju minu pulm … Pruut ja peigmees astusid lavale, tegid paar protsetuuri nagu kyynla syytamine, ja siis varvilise vee valamine . Siis kutsuti lavale tunnistaja ehk siis NICK , kes oli yrituse jaoks tanu mulle liiga hasti riides.. Oleks pidanud ta ka dressides people saatma… Pidas oma kahe minutilise kone ja siis tuli sormuste sorme panemise tseremoonia.

Korraga jooksis keegi kahe karbiga lavale, andis yhe pruudile, teise peigmehele, ja need siis toppisid sormused yksteisele sorme mingite sonade saatel, ning sellega oli pidulik osa labi. Pruut ja peigmes lahkusid. Hetke parast oli peigmes oma lauas tagasi ning toostis oma tuttavatega. Pruudil aga laks kauem aega,. 30 minuti parast joudis ka pruut tagasi ILUSAS punases kleidis, mis tema jaoks oli valmistatud. Kleiti ehtisid paabulind ja draakonid mis olid igasugu kristallidega kaunistatud. Ma ei saanud aru, miks pidi pruut valget kleiti isegi kandma, kuna tegelikult Hiinas on Valge varv ju surma varv… Ja vanem generatsioon ei kiida valgeid kleite eriti heaks, Aga taaskord, selle generatsiooni noortele meeldivad valged kleidid ja koik sellega seoses…

Pruut joudis siis tagasi, ning koos peigmehega , ning best men’iga hakati laua juurest laua juurde jalutama. Kaasas oli ka veini kallaja. Igas lauas oeldi toostid, heideti nalja , hahaha hohoh hihih, ja siis jalutasid teise laua juurde. PealePaari jooksid laua juurest laua juurde ka pruudi ning peigmehe vanemad. Mulle vaadati otsa ja oeldi– OI KUI ILUS SA OLED, me pole nii ilusat valismaalast veel nainud. Nickile oeldi, wow, kuidas sinusugune mees sellise ilusa naise on saanud..
Mul hakkas ausalt oelda imelik. Olen ennast alati “eriliseks”pidanud, kuid mitte ilusaks. Peo lopus hakkasin juba vastama vastuseks, et aitah , aitah, aitah:) haha

Lopuks markasime, et rahvas hakkas vaikselt ara kaduma. No mis vaikselt, Ikka kova haale saatel, aga korraga oli saal tyhi. Olid jargi jaanud vaid noored ja kanged.  Hakkasime plaane pidama et mis edasi.   Tuli valja , et selles linnas pole peale Karaoke Baari mitte kui midagi, ja meile nickiga eriti Karaoke ei istu.  Orgunnisime paar peost yle jaanud kanget alkoholi pudelit meie tuppa, ning kutsusime   moned tuttavad after partyle. pruut ja Peigmees laksid magama… no jah.. Magagu siis. haha.

Kusagil kella 10 ajal tuli meie tuppa ka purupurjus pruudi isa. Istus maha, tombas suitsupaki valja ja hakkas suitsu tombama. Ma vaatasin Nickile suurte silmadega otsa et . WHAT THE FUCK??/  NICK vaatas mulle suurematega veel otas. Korraga oli pruudi isa mu korval, pistis mulle suitsu suhu ja ytles, et ma pean suitsu tegema.    Et kui ma suitsu ei tee, siis ma ei austa teda. No jah,, purjus inimese jutt.. Tegin kiire muffi maffi mis iganes affi, ja oleks pea minestanud..

SIZIstasin Nickile labi hammaste, et kui see hambutu  Hiina ime veel mulle lahedusse tikub, siis   keegi lendab aknast kohe valja…

Nick kobis kiiresti mulle korvale ja  jai sinna ohtu lopuni mind kaitsma..

Korraga oli kell nii palju, et  aeg oli rahvas laiali saata. Aga see ka ei lainud lihtsalt. Pruudi isal hakkas korraga kiire, ning  ta tahtis mind hirmsasti kallistama hakata. Onneks oli ruumis ka pruudi ema, ning ta hyppas kahku ette ja ytles.. >MEES KOJU!!! haha. Ja vabandas mu ees, et  VOT SELLISEGA tuleb tal koos elada. Ma noogutasin vastu ja tanasin … haha.  Et meest toast valja saada, pidi ta naine pudeli haarama, ning koridori jalutama. Minu jaoks oli see taielik tsirkus. Nicki tookaaslased hirnusid kova haalega naerda,  ja ma napistasin ennast  et ikka veenduda et ma ei maga..

..

 

Fast forward… Hommikul alustasime teed tagasi Hangzhousse. VIhma kallas oavarrest. 3 nicki alluvat istusit tagaistmel ning norskasid  kova haalega. Vahel  arkasid yles kuna nende mobiilid hakkasid yyrgama mingeid   Hiina pop meloodiaid, ja siis vastati telefonile, ning mindi tagasi magama. Ma istun Eesistmel ja yritan oma hambutu austaja pilti peast valja saada, aga  iga kord kui ma naen teda yle voodi  mu poole ronimas, turtsatan naerma, ja loodan, et midagi taolist nii pea enam ei juhtu.

Seiklused missugused…

3 thoughts on “Ganbei Movie star!!

  1. marika ütleb:

    ei noh, vaga vaimukalt kirjutad, sain kohe naerda !

  2. Nele ütleb:

    ma ka naersin, nii et pisarad silmas!!

Lisa kommentaar

