Uus aasta????

Ma lootsin, et Eestis olles jaan ilma igasugusest Hiina pyhade tahistamisest. Aga OI kui halb malu mul ikka on… KUna homme on laternate festival, ja mingi Dragon boat festival, siis see tahendab ka seda, et tana ning homme on viimased paar paeva, mil veel raha ohku lastakse. Ja hetke tehakse seda ikka paris viimase vungiga. Ikka boom, boom, boom, ja krakararakarakkkaakrarararakkakkrararakkk…( firecrackers). Ja seda taaskord taitsa elutoa, ning magamistoa akna all. Damn it. ..
Samuti istub meil siin toas yks Hiinlanna, kes vaid Hiina keeles raagib. Nii et ykskoik kuhu ma ka ei vaata, voi kuule, siis selline tunne on, et mitte kui millegistki ei saa aru.. Miks peab rakette ohku laskma kaks nadalat jutti, miks peab seda tegema kell 4 hommikul? Miks peab inimene kes oskab puhtalt Inglise keelt raakida, raakima vaid Hiina keeles?
Kui ma Usasse kolisin, yritasin koigiga alati raakida Inglise keeles, eriti veel kui Nick oli kusgil laheduses, et tema ka aru saaks. Voi kui keegi alustas Eesti keeles raakimist, ja ma teadsin, et inimene oskab Inglise keelt, siis ma palusin et Akki Raagiks Inglise keeles.. Paar korda sain isegi kommiks vastu, et MIKS, me oleme ju EEstlased. Hetkel olengi motisklenud teemadel, et milline on tegelikult see rahvuslike seltskondade etikett? Kui on ikka vaga rahvusvaheline seltskond, kes oskavad yhte yhist keelt, kas siis raagitakse selles yhises keeles, voi jagunevad seltskonnad kaheks, kolmeks, neljaks, ning iga grupp raagib omas keeles?

Usas polnud mul kunagi tutvuste loomisega probleeme. California oli yks suur Melting pot, kuid Hiinas tundub koik hoopis teisiti. Sakslased hoiavad omaette, ameeriklased kes on Ameerikas syndinud omaette, prantsalsed on hoopis kusagil komanda nurga taga, ning Hiinlased kes on maailma riikide passe omamas, ei sobrutse kohalike Hiinlastega absoluutselt, vaid on kokku ajanud oma “rahvusvaheliste Hiinlaste” pundi. Kujutan ette et nende gossip on teemadel, kellel on lollim ning koledam välismaalasest mees kodus… .) Olen ysna tihti kuulnud tuttavatelt et ega nad oma mehega välimuse pärast abiellunud…..
No ja kui veel väheke õli tulle visata siis olen vahel vastu nähvatanud,et no kas roheline Kaart oli siis seda väärt, et lõpuks oled otsaga Hiinas tagasi… Blah.. Kibestunud Koduperenaine Diana on hetkel ikka väga segaduses. Paneks jalga alt laienevad teksad, selga vikerkaare värvilise tsärgi, ning pea ymber seoks the ilusa peapaela, ning siis kepsutas õue pidi , ning kylvaks kõik yle armastusega. Damn, kuhu on armastus tegelikult kadunud? Või kas see yldse kunagi on eksisteerinud?
Või on asi hoopis selles, et mida vanemaks me saame, seda rohkem julgeme me vaadata suundadesse, kuhu varem me pole lihtsalt julgenud teha. just my 5 cents…

4 thoughts on “Uus aasta????

  1. Nele ütles:

    hea teemapystitus.
    meil siin ka vahest probleeme selle yhise keele leidmisega, kuigi meil on enamasti esindatud vaid kaks keelt: eesti ja inglise. kohalik etikett naeb ette, et raagitakse keeles, millest koik aru saavad. tihti ongi meil seltskonnas vaid yks ameeriklane ja koik raagivad inglise keeles voi vahemalt yritavad, vahepeal kaldub jutt ikka eesti keele peale yle ja siis keegi tuletab meelde, et klge, osad siin ei saa aru. kuigi inimesed on yldiselt harjunud, et me raagime vahepeal oma keeles ja ei vota seda isiklikult. kindlasti kaib neile narvidele, et nad midagi aru ei saa.
    nagu mulle kaib narvidele too juures vahest 20 mehhiklasega yhes ruumis viibimine ja ma midagi aru ei saa. siin ka inimesed hoiavad omaette, mulle tundub. kuigi meil tool on ka paras melting pot, inimesi on yle ilma, eri rahvustest. rohkem maarab see, kuskandis elad, kellega suhtled. ameerikas on ju vahemaad nii suured 🙂 keegi ei viitsi soita teise linna otsa 45 minutit, kui voib minna sobranna juurde korvalmajja voi kohalikku nurgatagusesse baari.
    mul pole siin yhtegi sobrannat ja ehk ongi parem, vahem aega gossipiks 🙂

    • In. ütles:

      Aga, milleks on siis skype? Kasutan iga päev.

      • caliwitch ütles:

        Mul on skypega vaheke keeruline. Interneti yhendus Hiias on aeglane, ning korralikku pilti ekraanile manada on vaga keeruline. Samuti ajavahed Eestiga 6 tundi ja usaga — kui neil ohtu , mul hommik. AJad lihtsalt ei kattu vaga hasti 😦

  2. R. ütles:

    Hehe minu ameerika mees ütleb mulle teatud olukordades, et ah rääkige parem eesti keeles! Teda õnneks naiste loba ei huvita ka. Ma olen talle selle eest ülimalt tänulik.
    Aa ja see on just my 2 cents, see väljend :))

Lisa kommentaar

