Eestist veel.

Ma vist juba mainisin ka et Euro saabumisega Eestisse on koik hinnad kuidagi mimekordistunud. Ja nii ka autorendi omad. Vahet pole kas interneti teel voi kohapeal, hirmu ajab nahka. Ja nii viimased paar aastat olen ma rentinud lennujaamast eemal. Eelmisel suvel siis Autocar autorent ja seekord Haidor OY. Kuigi Haidor OY auto oli pisike “vana” pann, kuid siiski automaat, jain ma selle firmaga rohkem rahule. Pole nii laheda inimese kaest veel Eestis olles autot rentinud. Yhesonaga, koik oli sulas ja vaga lihtne🙂 kuid samal ajal kui ma olin Haidory “putkas”, helistati mulle ja kysiti millal ma oma autole jarele lahen. Ma olin veidike segaduses ja vastasin, et olen Haidoris hetkel, ja korjan oma auto just praegu yles. Mulle oeldi, et mul on broneering teise firmasse. Tegin veel suuremad silmad ja ytlesin, et see pole voimalik sest peale seda kui ma nende firmaga hinnaparingu tegin, ning paar emaili teele saatsin, keegi enam minuga yhendust ei votnud. Samas ei andnud ma neile oma Krediit kaardi infot. Saatsin neile ka Emailid minu ning mingi tibi vestlusest. Toru teises otsas oli mees kuidagi vaga hairitud ja ytles head aega. Minu jaoks oli aga see koik omamoodi segadus, ning HETK rikutud. Kui ma midagi teen, teen ma seda hasti, ja ei jata asju lopetamata. laksin tagasi Emaili ja uurisin, et mis siis toimumas oli. Taasord veendusin, et see polnud minu syy. Kui mulle vastati , et saan auto 320 euri eest, keeldusin, ning vastasin. Kuna ma ei saanud mingit tagasi sidet paar paeva mailisin neile uuesti ja ytlesin, et ei soovi autot,. Ja sama veel korra.
Olen kindel, et see mees kes helistas oli just oma Sekretari puhkusele saatnud, ning too sekretar oli talle unustanud mu Emailid edastada. Samas olen ma kindel, et HINNAPARING eestis on vist sama mis broneerimine. ( kuid kes teab). Yhesonaga. Olen 13 aasta jooksul pidevalt kainud, ning alati ise koik autod ara bronninud. Ning mitte kunagi pole sellise probleemiga kokku puutunud.
Aga jah… Haidor oy 2004 automaat “panni” Peugeot eest maksin 230 euri. Onneks voi kahjuks ma pole nous maksma 7me paeva eest kusagil 400 euri vaheke uuema auto eest. Pole seda lihtsalt vaart. PLUS, siis oleks juurde pidanud maksma ka Kasko, ja sada teist kindlustust, kuid selles pisikeses Peugeotis olid koik olemas🙂 wohoo to mee🙂
Nick muidugi naeris, et no jah Cadillac’ist Peugeoni.. EHHH, valus… Ma vastasin, et sul peaks valus olema, et ei suuda mulle Eestis olles Era auto juhti palgata.. Damn it… Narri aga edasi😉 Kuid sellised “material” meie naljad juba on, ja me saame neist aru.

Ma pole vist sellest kunagi ka kirjutanud, kuid mainin selle ka kiirelt ara. Kui Nick 2008 aasta Martsis Yksinda Usa’sse kolis oli tal arvel vaid 5000 dollarit. 5 Kuu rent kus me elasime. See ongi see miks me suudame yksteise suunas loopida taiesti mottetuid komme raha teemadel. Nick on viimased 14 aastat tootanud parema tuleviku suunas.( vahel toimus ka “kuu varjutus”, tapselt nagu ka minul. Kuid Leidis ennast taas kusagil siin ning yritab veel rohkem. Kui kysite et mis siis mina teen, siis vastus on TAASKORD LIHTNE JA NAIIVNE… Olen oma abikaasale toetuseks. Tahaks rohkem, aga ei saa. Hiinas on oma piirangud. 2 Nadala parast lahen kyll tagasi kooli, kuid see on vaid Keelte kool. Sygisel asun kyll rohkem tegelema oma hobiga, kuid vaid ka see oh HOBIDE KOOL> Kui oled Hiinas , peab sul eelnevalt olema kraad, siht, suund, koht, Vaid siis saad sa olla independent. Ma tulin siia Nickiga, ning mul pole seda voimalust. Kui ma yritangi kusagile kooli ennast sisse kirjutada, siis see nouab palju aega, ja ma ei saa seda aega veel anda. Kool ise on ka Shanghais, mis tahendab, et ma peaksin Lahkuma Enne seda kui gabriel arkab, ning koju joudma just siis kui ta magama laheb. Kuid ma Ei saa seda veel teha. Tahtmine on. Ja ma ei joua ara oodata seda hetke mil ma saan selle tahtmise. Kuid taaskord pean end tahaplaanile suruma, ning lihtsalt olema kodus see nouandja keda alati usaldatud on. Ja Nick on alati mu nou usaldanud, ning tanu sellele ka tousnud kohale kus ta on… Teil kellelgi pole aimu , kui palju voitlusi ning tylisid ma temaga maha olen pidanud tema hetke positsiooni teemal.. Ning mis tal mulle praegu oelda on…

I AM SORRY HONEY, THAT I DID NOT LISTEN TO YOU ABOUT 4 YEARS AGO… Everything would be different by now. . Ja ainus mis ma vastata saan on Take your time. . You will get there. Just keep your goal in mind.

AHH. Kuigi post oli Eestist veel, on Nick vaga “Eesti” kuna ta on end YHE “Eestiga” sidunud.
Meie suhe on pidev yles alla yles alla, pidev joon kind of suhe. Meil kummalgi pole meie minevikke kerge unustada, kuid me molemad usume abiellu. Ja me usume ka seda, et kes on meie toelised sobrad, siis need on meid valmis ka meid keset ood aitama, voi isegi juhul kui nad ise on haigemast haigemad… Te teate kes te olete🙂 AITAH:)

Lisa kommentaar

