Keelest veel.

Aitah teile paari kommi, ning emaili eest keele teemadel. Taitsa huvitav kuidas kellelgi asjad on kujunenud. Tean omast kaest, et vaga raske on olla peres, kus keegi ei raagi Inglise voi Eesti keelt. Nicki pere on nimelt selline. Vaid ta ode raagib piisake inglise keelt. Ja kuigi mind ei hairi see, et mu ymber toimub mingi zuming ja gossip teistest pereliikmetest, ajab vahepeal vee keema see, kui ma kysin yhe voi teise inimese kohta ja mulle oeldakse.. AH, sa niikuinii ei tea, … No jah. Ma ei tea, aga kas see tahendab ka seda, et see mind ei huvita? Loomulikult huvitab, eriti siis, kui ruumis on koik korraga tulistes argumentides, ning lendu on tousnud ka kaed, ja haaled on kovemaks lainud, ning koigil on selle teatud inimese kohta midagi oelda. Vahel sellistes situatsioonides on mul tunne et just minust raagitakse taga. Kuid siis loon endale korvaklapid pahe, ning sellest “karjumisest” saab tagaplaani zumin.
Tana oli mul naiteks tahtmine panna korvaklapid pahe, kui puuvilja poekese myya mul kogu aeg sabas kais, ja iga puuvilja mulle nakku toppis , ise selle juurde seletades kas on hea voi halb, voi kust kandist. Tahtsin lihtsalt oma puuviljad ara osta, kuid korraga oli kusagilt juba nuga valja ilmunud, ja yks ounajupike mulle suhu pistetud. Naeratasin ja ytlesin mmmm wo xihuan… ja ytlesin mutile roomuks, et JA votan yhe kilo ounu siis . KUID MA VALIN ISE!!!!
Olen selles poes nadalas 3 korda vahemalt, sest soome palju puuvilju. Kuid seekord olid nad eriti excited, ja kui ma LOPUKS ytlesin et tahan SIDRUNIT oigete rohkudega, siis hakati kasi plaksutama. MUL jai suu lahti, ja naos oli mingi imelik grimmass ka veel. Ja siis nad hakkasid mulle kova haalega midagi seletama ja ma muudkui noogutasin ja ytlesin lopuks. VABANDAGE , vaga kiire. Ma arvan et ma kain seal poes liiga tihti. Peaks neid vaheke hirmutama, ja neil uskuda laskma, et nyyd kylastame me hoopis puuvilja poodi, mis avas uksed yle tee… Ja sinna minnes peaks veel vaheke lehvitama kah… ( appi kui oudne isegi nii moelda). Aga ma siiski nii ei tee, kuna olen proovinud ara koik meie kohalikud puuvilja poed. JA vaid selles tullakse mulle 100% vastu, ning soovitatakse alati just seda oiget ja koige mahlasemat.🙂
Nyyd aga… Kooli lahen 10 paeva parast. 5 paeva nadalas 3 nadalat jutti intensiivset Mandarin hiina keelt. Kas pean vastu. Olen kindel, et pean vastu, ja peale, seda tunnen ennast vaheke paremini, ning julgen rohkem suud lahti teha.

RAAKIMISTENI? Kui paljud teist Hiina keelt raagivad?

One thought on “Keelest veel.

  1. Mari-Ly Ăźtleb:

    Mina olen Úle aasta elanud koos filipiinlasega ja lòpuks sain ma juba nende mulast aru sest ega neil ka selskonnas muudkui kàis oma loba ja mulle keegi ei tòlkinud ega seletanud. Seega vòtsin ma kàtte ja hakkasin òppima keelt, kui oleks rohkem kannatust jàtkunud koos olemiseks siis oelks selle tagalog keele selgeks saanud.
    KIndlasti pole see vòrreldav hiina keelega aga tàiesti absurde keel seegi ja pilusilmne, eks🙂
    Aga pĂ rast seda kogemust mina enam ei jĂ ta kedagi seltskonnast vĂ lja ja kui keegi on, kes aru ei saa siis olen mina see, kes palub rĂ Ă kida sellises keeles milelst kòik aru saavad… Sest ma mĂ letan vĂ ga selgelt kui nòme see oli ja mind veeti pidevalt kaasa ka, ega ta tahtis ju uhkeldada oma blondi pruudiga ja ei julgenud mind Ăšksi ka koju jĂ tta…
    Noh abikaasa saadan teise tuppa, kui sòbrannad kĂšlla tulevad😀 tegelt lĂ heb ta juba ise sest teda see naiste loba ei huvita…

Lisa kommentaar

