GRRRR

Tana ajan oma kihvad valja ja hammustan koiki kes mu teele satuvad ja meelejarele pole. Lihtsalt selline tuju on. Pole kaua ennast kisjkjana tundnud🙂
Tegelikult on asi ka kohalikus ilmas. Muudkui kallab, Kui yleeile tuli yksikuid lumehelbei, ja lootust oli et SAAME VALGE vaiba maha, siis mu unistused purunesid pisikesteks kildudeks, kui korraga temperatuur tousis, taeavas kukkus nii madalale , et ei nainud oma nina ette ka , ning hakkas ladistama. BLAH. Tahaks oues jalutada kuid ei saa, kuna mida ma jalutan, kui saan vaid autote kaest pritsida ja inimesed jooksevad mulleo ma vihmavarjudega kohtu.
Ma ennem kylmetaks ennast 30 kraadises kylmas, kui hallis +5 kraadi soojas Hangzhous, kus koik jarjest hallimaks laheb… Ja selle halli ilmaga on hall ka mu tuju !!!

Lisa kommentaar

