Yllatused :)

Eile ma kurtsin kova haalega, et mees ara, ja nii jaab ara ka meie kohting. Aga ei lainudki koige hullemini…

 Olin

diivanil raamatut “Naine” lugemas, kui korraga

h

elises uksekell. Vaatasin, et huvitav, mida see me autojuht minult nyyd tahab. Omateada mul polnud temaga “kohtingut” kokku lepitud. Jargmine mote oli et, AKKI Nick unustas midagi maha, ja ta tuli sellele jargi, et saaks siis saata sinna kus Nick hetkel on. Nii kaua kui ma motlesin, oli juht peaukse juurest joudnud meie ukse juurde. Ding dong, ding dong.. Avasin ukse ja …ja…. JA nagin tal kaes Starbuks Take Away karpi . TEADSIN kohe mis selles on . JUUSTUKOOK, mida Nick ja mina pidime louna ajal sooma minema🙂
Mul suu korvuni, ja kihistan peenikest naeru. Ja kui autojuht vaevu ukse kinni lykkas, hakkasin kova haalega naerma… SElline lahedalt hea tunne taitis mi

nd pea laest jalatallani. Seda on keeruline kirjeldada, aga hetkeks tundsin endale tiivad saavat ja koik tundus nii ilus ja roosa :):):):)

Tanasin Nicki ning ytlesin ka talle ara, et see kord ta toesti oskas mind meelidvalt yllatada.. xoxox

Nick ise aga veetis eilse ohtu

klientide ning oma firma myygimeestega kusagil massazi kohas, kus ta sai seekord shoki osaliseks… ALgus vingus mulle et tema, ei taha, tema ei julge, tema ei saa.. Kuid parast oli siiski nous ka ise sellest cup’imisest osa saaama🙂 Nyyd on tal selg eriti rove. Ta lasi kellelgi foto teha, ja siis textis kohe mulle textiga,et ARE YOU HAPPY NOW???? haha

ILUSAT SOBRAPAEVA teile ko

igile. Arge jaage voorasteks, ja koputage vahetevahel ka uksele:) ootan teid koiki kylla:)

3 thoughts on “Yllatused :)

  1. Mari-Ly ütleb:

    Kunagi pandi neid kuplaid lastele, kel kopsupòletik oli! Mul oli pòiepòletik tihti ja kunagi pisteti sellega haiglasse ja nii ma vaatasin kòrvalvoodi omi, kes said kopsupòletiku kuplaravi… Ise sain neerudele elektriravi ( iiccc) kui pòiekas sinna lòi… eksole, elus veel😀

  2. Mari-Ly ütleb:

    eks, tundub tàitsa seks vàrk, nagu 20 maasikat selja peal😛

Lisa kommentaar

