I created a monster.

Ma olen koik need aastad Nickisse systinud seda, et  fashion on FUN. Ma use pole just see “ILUS’ fashion babe, kuid mulls meeldivad erilised, huvitavad, imelikud asjad. Nick on ago vastupidi. KUi tema teha oleos, siis ta riietuks nagu Michael Jackson+ lyhikeste mustade pykstega, ning valgete sokkidega…. KUID , kui eelnevatel aastatel ta  tahtis et ma teda ‘kellegi teise’jaoks riietaksin, siis nyyd on nii, et ma ei joua silmi ara pooritada, kui palju ta  poodides riideid vahetab, et mu jaoks hea valja naha. Kysisin ta kaest ykskord, et mis tal viga on , et ta mu joaks nyyd lopuks tahab hea valja naha… Ta ytles,  vaga  cheesy lause…  YOU ARE MY CREATOR… Ma vaatasin talle imeliku AUstin Powers stiilis naoga otsa ja vastasin , HELL NO, I created your style, but I did not create the person who wears those clothes…u are on your own buddy. Kuid ta vastas ausalt, et tanu mu stiili tunnetusele , sai temast somwhwhat playboy, sest koik( Naised, ja ka moned mehed), hakkasid talle tahelepanu poorama, sest paljud ei suutnud uskuda et yks Hiinlane voib ka  nii stiilselt riides kaia.  TEGELIKULT, hiina noorem generatsioon on “huvitavalt “stiilne… KUid see alla 25.. Yle selle hakkavad juba ollekohud kasvama, ning  riided muutuvad lohakamaks.. Vaid yksikud paistavad silma oma puhta stiili tunnetusega..  Ja isegi nende taga on tunda naise katt.  .

Kuid anyway.  See aeg min Nick nyyd Usas on olnud, on taitsa huvitav aeg. IGA  minu hommik, Tema jaoks ohtu, on moodunud nii. Face TIme, tema vahetab oma riideid mis ta ostis, naitab kingi, , kas pyksid on sobivad, ja kui mulle ei meeldi, siis ytlen talle et, mine vii need tagasi sinna kust sa need said.. JA TA VASTUS,, kuid need olid ju nii odavad…  Ja ma pooritan siis silmi, et TOESTI, Said endale 9 dollari eest  pyksid, kuid sa naed valja ise nagu  teeniksid 1 dollari tunnis. VUIH…  Ma olen odav, KUID , Uas on voimalik odavalt saada ka HAID asju, mis on igat pidi boonuseks su valimusele. 

 Olen kade, et Nick on USAS.  Ta saab kaia meie manguradadel, syya toitu millest ME molemad puudust tunneme, juua veine, mis on normaalse hinnaga ) siin hiinas 8 dollariline pudel  head veini maksab vahemalt 30 dollarit+ sama firma, sama aastakaik….) Ja syya JUUSTU  , meie lemmik kitsejuustu, millest ma siin vaid unistan.. 

Kuigi Hiinlased on uhked, et hetkel on neil POWER; tunnistas yks mu tuttavatest, et nad unistavad USA hindadest. KUid ei nae seda kunagi Hiinaga juhtuvat, kuna Hiina on lihtsalt liiga uhke.. MIs iganes see veel peaks tahendama…

 

Kuid jah, Nick on ara, ta lopuks on avastanud mooduse, kuidas minuga suhelda saab.  HUVITAV, mitu aastat tal aega vottis, enne kui ta mind kuulama hakkas?  JA… ta on nous LOPUKS , peale neid  pikki kannatusi ning rõõmu täis aastaid minuga Eestisse minema, ning seal yks SUUR pidu maha pidada.  Ma olen ka tasakesi seda maininud, et sel aastal on meil plaans Eestis maha pidada yks tore pidu meie soprade ning monede sugulastega.  OOTAME molemad. Nick lubas, et kaitub, ning KEEPS his mind open…  Kuid millegi parast arvan ma, et  iga asi mis ei lahe nii nagu tema tahab, siis touseb pisike kisa… HE  has nothing to lose… 

foto: Nick and his mom. Nicks mom passed away few years ago…

 

Nick Image

Lisa kommentaar

