AAHHH

Vahel on mul tahtmine koheselt kohver pakkida , ning siit minema minna. Sama juhtus minuga ka tana. Olen Gabrieli koolis vaga aktiivselt tegutsev lapsevanem. Kain yritustel, aitan kaasa yrituste planeerimisega, ning viimaselt ajal on ming “palgatud” ka va vabatahtlikuks fotograafiks yritustel, kuna keegi pole sellega varem lihtsalt hakkama saanud. KOIK on oma sopradest hairitud, ning unustavad fotode tegemise. Mulle oeldi tana see, ara, et viimase paari aata jooksul pole keegi nii varvikalt tabanud HIS kooli elu. LOOMULIKULT mul loi posk sarama, ning kohe hakkas hea meel. KUID… Gabrieli kooli yritus toimub Neljapaeval, samal paeval kui mul on 2 tundi Hiina keele tundi. Yritus mis seekord aset votab on Rahvusvaheline Festival, mille raames tutvustatakse ka erinevate maade toite. KUi juba Gabrieli klassis on kusagil 8 erinevat rahvust, siis kujutage ette mis kogu HIS peal olla voib. Ja Enamus rahvusvahelii koole peavadki aastas korra RAHVUSVAHELISE paeva , kus raagitakse erinevatest rahvustest , lippudest , toitudest. etc. See on yks lobus yritus.

ANyway. Ma siis Helistastasin oma hiina keele kooli ja ytlesin neile, et ma kahjuks ei saa neljapaeval oma 2te tundi votta, kuna Mul on pojal koolis olulisem syndmus. Selle peale sain sells vast use”.If you informe us like this, it would be big problem for us to change your schedule.”
Ma ei oska ei EEEED ega OOOD vastata sellepeale. Mul on lepingus nendega kindlalt kirjas, et ma saan tunde jarele votta, kui ma teatan neile vahemalt 5 paeva ette. .( ytlesin neile et mul on 10 aatane poeg, ja vahetevahel ma pean lihtsalt TEMA kooli elu yle Hiina keele oppimise valima). Mu esimene mote oli kohe, et MIS Kuradi mottes teil on raske muuta mu plaani? Ma kain igal teisipaeval ja Neljapaeval nyyd, ning kui ma seekord ara jaan, siis MA tan nii mondagi opetajat kes istuvad seal paar tundi NIISAMA lihtsalt lakke vahtides. AGA ei, neil on vaja ikka oma jada ajada, ning ka taiskasvanuid terroriseerida oma jamaga. Vastasingi neile ilusati viisakalt vastu,et Vabandust, kuid ma valin oma POJA kooli yrituse yle Hiina keele oppimise jargmisel neljapaeval.. Sellele pole vastust veel tulnud. Ja ausona.. Ikka ajab vihale kyll. Ma maksan 140 yuani/ umbes 17 eurot tund + siis 12 eurot taskosoit kaks korda nadalas . ( kokku 30 Kilomeetrit edasi tagasi).. Need tunnid ei tulegi nii odavad. Lihtsalt see tanane vahejuhtum rikkus mu tuju😦. Kas on keeruline neil oelda, et OIH vabandust, me tahame et te meile KUU aega nadala asemel ette teataksite. KUID , sed pole lepingutes kirjas ja mulle mainiti ilusati ara, et kui ma paar paeva ette teatan, et ma tundi ei saa tulla, siis on ok.
AH, whatever. Ykskoik mis nad ka mulle ytlevad, ma valin selle mis on olulisem. Kuigi ma oleks Gabrieli kooli yritusele lainudka siis, kui ma pilte poleks pidanud tegema, siis see, et mind paluti seda tegema on vaid boonus. Neljapaeval valmistan ka teve vaagna eesti/usa paraseid suupisteid rahvale maitsmiseks. Tuleb yks magus parastlouna🙂

2 thoughts on “AAHHH

  1. Nele ütleb:

    kihvt yritus tundub, oleks meil ka siin selliseid!

    aga ma ei saa aru, et kui SINA maksad nende tundide eest ja veel sellist roogatut hinda, siis miks peaksid yldse neile aru andma???
    mis siis, kui haigeks jaad yleoo vms?

    • caliwitch ütleb:

      Lihtsalt.. Siin on niimodi,et kui oled ennast millelegi pyhendanud, siis pead seda tegema 100% mitte miski valine moju ei tohi sind hairida. Ja probleemiks on veel see ka, et siin ei osata “sobralikult” vatata, kuna HIina keel on ikka vaga sygav keel, ning kui seda otse Inglise keelde tolkida, siis keegi ei saa sellest aru. MA LOODAN, et nad motlesid seda nii. OIH, meil on ymberpaigutamisega suuri raskusi, kui sa nii vahe meile ette teada annad. JArgmine kord yrita pikemalt palun.. Blah BLAH, BLAH.. BTW. Koolis ei raagita mitte sonagigi minuga inglise keeles. Koik toimub Hiina keeles. Vahel olen pisarate aarel. Kuid siis seletatakse 10 korda yle, voi tapselt niikaua kui ma lopuks naitan marke et ma aru sain.

Lisa kommentaar

