Nyyd ka Tais kaidud :)

ImageImageImage

Ma heameelega seletaks reisijutte naost nakku. Ma lihtsalt ei oska seda nii hasti kirjutada kui  hasti ma koike naen. Samas , nii palju kui on reisijaid, nii palju on ka erinevaid kogemusi, jaImage see mis kogemuse osaliseks mina sain ei pruugi mitte kedagi teist puudutadagi🙂 Naiteks, esimest korda reisimise jooksul ei kainud nick ning mina kohalikus ooklubis..  …..

 

 YEAH:) Sai taaskord veidike maailma pidi ringi rannatud, ning nyyd on ka Kagu aasias veidige ringi seigeldud. 

Tais on mul vaid head malestused. VALJA arvatud paar isiklikku maadlust Nickiga.  Kaks sarvilist nagu me ikka oleme, peame neid sarvi ysna tihti teritama. Seekord ka panime pead kokku, ja kumbki ei andnud alla:) Pohjust oli ja olen kindel, et tuleb veel🙂

 

Kuna Nick oli tais konverentsil, siis tal polnud minuga aega mooda Bangkoki tuuritada. Nii veetsingi koik paevad yksinda Tai kuumuses turistina.  Samuti nautisin Bangkoki imehead tanavatoitu- Rohelise papaya salatid ning vyrtsikat  kreveti ning “lemongrass” suppi. OOOHH, voiks seda suppi iga paev syya🙂 Mis aga pisut kurb oli on see,et igasse toitu pisteti sisse suur lusikatais MSG ja seda just siis kui ma olin juba maininud et EI , EI , EI , EI TAHA MSG.. aga noh mis teha…  Pigistasin silma selle koha pealt kinni ning asusin sooma.

 

Mis mulle aga eriti ei istunud oli see Kuninga ning Kuninganna , Printsi ning Printsessi asi Bangkokis. No Come on. Laksime Nickiga kinno, ning enne kui kino sai alustada, ilmus ekraanile kiri, et PALUN touske pysti, votke myts peast  ning avaldage KUNINGALE austust. Ja siis laks ekraanil  kaima pisike film Kuningast ja ta tegemistest.. Hambad ristis avaldasin austuse ara, ja istusin  suure mytsatuse potsatusega toolile kui “reklaam” labi.

 

Tanavatel tanu Kuningale ja Kuningannale, peatatakse ka liiklus.  SOna otseses mottes. Korraga ilmuvad tanavatele politseinikud, Grand Palace aeti rahvast tyhjaks, ning ristmik ristmiku jarel suleti. Kui Kuningas oli ristmikust labi soitnud,  sai ka liiklus liikuma. AH jah, Isegi kodutud ja  mis iganes jalutud,  aeti JALULE. Kui turist haaras kaamera jarele et pilti teha, Naeratas politseinik ja ytles, PALUN, PILTI EI TOHI TEHA. OEH. No kui ei tohi siis ei tohi.  Tanu sellisele liiklusele, pidin ma istuma liikluses 2 tundi. Ja maad hotelli oli vaid 10 km. 

 

Veel negatiivsest. EI kannata taksojuhiga hinna kauplemist, ning pettureid. Bangkok on vaga varviline . Taksosid on roosasid, rohlelisi, siniseid, punaseid, ja mis iganes. Tapselt sama on ka Thai lennuk.  Istmekatted on igasugustes varvides. Ilus vaadata🙂

KUID , taksojuhid on petturid.   KUi hotellist taksosse istusin, siis  sain hasti hakkama,  hotelli staff ytles taksojuhile MEETER kaima, ja see inimene tahab sinna minna… KUI ma aga pidin takso tagasi votma Grand palace;st voi Vanast linnast. etc, siis oli mul ikka suur nutuvore ymber suu. Olin yksinda, ning taksojuht taksojuhi jarel ei olnud mind  nous hotelli viima kui neil taksomeeter kaib. Tavaliselt yks ots laks maksma kusabil 100 thai raha, kuid takojuhid tahtsid  350-450 thai raha.  Yks kord istusin taksosse ja ytlesin kuhu tahan minna. Taksojuht loi autouksed lukku ja ytles, et pean talle 450 raha maksma, voi ta ei lase mind taksost enne valja.  Hirm oli suur. MIS TEHA, Nickile helistada ei saa, hotelli numbrit ka kaasa ei votnud.  Hingasin sygavalt sisse valja, ytlesin, et MAKSAN siis kui ta mu hotelli viib. Kui hotelli joudsime, viskasin kiiresti talle 250 raha katte kui ta ukse oli lukust lahti teinud, ning hyppasin kiirelt taksost valja. Taksojuht karjus mulle midagi jarele, mille hotelli tootajad mulle hiljem tolkisid, et PETTUR, NOID, etc.. rohkem sonu ei lisa jarjekorda…  Kuid kui ma seletasin ara hotelli tootajatele mis juhtus, siis nad ytlesid, et yritavavd kuidagi  selle taksojuhi numbri saada…. SInna see asi jaigi.. Jargmisel paeval votsin koik hotelli numbrid endaga kaasa, et kui midagi veel juhtub, siis  on hea kohe helistada. 

 

 Yldiselt oli yksinda hea ringi liikuda. Polnud kedagi korva sosistamas, et KAUA veel, ja MIKS sa pilte teed, jne. Tegin oma fotod ara, istusin templis maha, ning jalgisin rahvast. Munkasid palvetamas, kohalikke palvetamas mediteerimas, etc.    Ja  hakkas vaheke kohe. TUndus just et templites ning tanaval olevates “shrine”ides palvetav rahvas oli just selline “ allapoole keskmise” sissetulekuga, rasitud, ning vasinud olekuga. Kuid annetasid oma kas voi viimasegi kopika, ning palvetasid … Tanavatel on ka iga nurga peal  kohad palvetamiseks/mediteerimiseks , ning isegi shopping mallides, kambrid kus void seda teha. 

 

Ka Nickil laks reis asja ette, kohtus  paljude konkurentidega, potensiaalsete “tuleviku koostoo partneritega ja nii edasi.    Ja Hotell kus oobisime oli ka super. Kuna Nicki sekretar Bookis meile Toa executive korrusel, siis  sellist elu voiks kogu aeg elada. Koik oli hinna sees. Hommikusoogid, lounasoogid, ohtusoogid. Ning iga paev kella 5.30-7 PM sai ka tasuta alkoholi nautida palju tahtsid :)  Ja kokteilide Hinnad muidu baaris seal olid yle moistuse kallid. Cosmopolitan 12 dollarit, dirty martini samas hinnaklassis.  Nii et  Soime ja joime palju jaksasime, ning soomise vahepeal ka soime🙂

 

Ah, pulmadeks on kyll vaja alla votta, kuid  Mis reisimine see selline on kui ei suuda kohalikku cuisine nautida nii, et  see jaab eluks ajaks meelde… Kes teab, akki mul ei onnestu enam kunagi Taisse tagasi Minna.🙂

 

Nyyd aga hakkab Countdown pulmadeni.   3…2…..1…. 

One thought on “Nyyd ka Tais kaidud :)

  1. anonymfettknopp ütleb:

    Ära siis pulmade planerimise käigus abikaasaga nii tylli mine et pulmad ära jäävad! Kylma närvi ja kannatust pruutpaarile!

Lisa kommentaar

