No ikka see populaarne teema.. POLE MIDAGI SELJA PANNA ja Kingiks anda.

ImageNO , ega mina ja Nick pidu selle pohimottega ei tee, et nyyd teid koiki paljaks roovida.    Samuti ei oota seda, et koik nyyd Kiiresti endale laseks UHKED kostyymid, kleidid , ylikonnad voi siis muu valmistada. POLE VAJA:)  Mina naiteks olen koigil oma abikaasa firma yritustel, pulmades, mis iganes kohtades kainud kleitidega mida ma olen oma kapis hoidnud aastaid, kuid  alati muudan aksesuaare- voi mis see oige sona nyyd Eesti keeles ongi. Uued korvarongad, voi kingad , voi kaekott. Lihtsalt midagi uut vanale lisaks.  

Kutsele kirjutasin et kingiks sooviks midagi mis mahub Punasesse Ymbrikusse.  Miks ma nii kirjutasin. Selleparast, et mul toesti pole kohvris ruumi serviiside, voi kunstiteoste, voi mis iganes asjade jaoks… Sellega tuleb ka pisike soovitus. Igal aastal kui ma olen oma sugulastel ning tuttavatel kylas kainud, on and mulle alati MIDAGI  kingiks andnud.  Asi on olnud kyll fyysiline- mingi eestiparane linik, raamat, kyynal, mitu kommikarpi jm.. See koik pole samuti tasuta olnud.  Miks siis ei muretseta , et akki ei sobi??  Kui arvutada kokku koik need pisiasjad, siis summa eurodes polegi enam nii ‘pisike’. Kui ma kuulen veel yhe pisikese piiksu teemadel:” APPI,  mul pole midagi selga panna, voi appi ma ei julge nii pisikese summaga pulma minna, siis PALUN. LOPETAGE PIIKSUMINE ARA JA KIIRESTI PULMA🙂  Jaanipaevaks ja paasapaeva eel ei ole teil kindlasti sellist probleemi :) 

Vajan head seltkonda, ja loodan , et saan seda teie koigi naol 1mesel juulil , 2012🙂  Valehabi nurka, ja kiiresti kappi  riideid sobitama :):):):):)

 

di 

Lisa kommentaar

