Esimene Juuni…

Holy Fuck… 30 paeva veel ja siis saan ma kergemalt hingata. Ytlen ausalt, hetkel on mul narvid taitsa puntras, ning tantsivad mingit imelikku puntratantsu, millest ma ise ka aru ei saa. Yhel hetkel nutan, teisel naeral, ja kolmandal hetkel loobin asju kusagil kellegi suunas.   Vanemaks saamine pole mu lemmik tegevus….

Anyway.  MIks mul aga narvid puntras on? Pohjus number uno. Mul pole ikka veel kleite, ja mu kaal pole piisavalt kiiresti langenud. Lootsin, et suudan ka sel aastal normaalselt suuruse number 8 ( USA ) saada, aga hell no.  No ei kao kusagile.  Homme aga lahen ikkagi mingi hiina “fancy” dress marketisse, ning lasen endale Qipao ommelda. AKki leian ka  pulmakleidi mis selga mahub. 

Nick ajab ka oma diivatsemisega mul naha sygelema. Alguses arvasin et on saased, kuid joudsin jareldusele, et on NICK. Nimelt, tema teatab, et tal on kapis yks ylikond   , et milleks talle vaja uut ylikonda “pulmadeks”.   Samuti ytles ta  , et ta ei saa aru miks ma siin nii narvitsen… Mul on ju keegi palgatud, ja nad ajavad asja korda… Ma vastasin talle, et ma olen ju Control freak, ja kui mind pole kontrollimas kuidas asjad kaivad, siis ei saa asjad oigesti aetud…   Kuid kahjuks , hetkel pean kontrolli kaest laskma, ning “usaldama” mis toimub teisel pool maakera. Kuid mainin ara ka selle, et  mulle meeldib asju ajada USA peo planeeriatega rohkem.  Communication on parem.

Hea on ka see , et hetke seisuga on RSVPnud 105 inimest. 20 pole veel oma vastusest teada andnud. OOOTAN ka ylejaanud vastuseid :):):)

Image

Lisa kommentaar

